Fotogalerie voor HOTEL ZEN Yokohama Hazawa





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-59-10 Katakura Kanagawa Ward, Yokohama, Kanagawa, 221-0865
Over deze accommodatie
HOTEL ZEN Yokohama Hazawa
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Plumm
Hotel Plumm
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.323 beoordelingen
De prijs is € 48
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 500 voor volwassenen en ca. JPY 500 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL C.YOKOHAMA Hotel
HOTEL C.YOKOHAMA Yokohama
HOTEL C.YOKOHAMA Hotel Yokohama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL ZEN Yokohama Hazawa
9,6
Uitzonderlijk
9,0
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tatsuya
27 aug 2025
Tatsuya
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
チヒロ
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チヒロ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
アユミ
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アユミ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shinichi
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinichi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
yuuto
16 jul 2025
yuuto
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Stephanie
22 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Stephanie
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
eiichi
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
eiichi
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
たつき
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たつき
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
2322
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2322
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met partner
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適な空間でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
あゆみ
10 aug 2023
あゆみ
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
ヨシヒデ
Reisde met partner
10 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ヨシヒデ
1 nacht verbleven in december 2022