HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een koffiebar/café, in de buurt van Anpanman Museum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi

Café
Interieur
1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek
Ingang accommodatie
Lobby

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 41
5 aug - 6 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Twin kamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Twin Room Nonsmoking

  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Semi Double Room Nonsmoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Semi Double Room Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin Room Smoking

  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-10-32 Kitasaiwai, Nishiku, Yokohama, Kanagawa, 220-0004

In de buurt

  • Anpanman Museum - 16 min. lopen - 1.4 km
  • K-Arena Yokohama - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Yokohama Cosmo World - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Pacifico Yokohama - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Yokohama-stadion - 4 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Yokohama - 9 min. lopen
  • Station Takashimacho - 16 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪コメダ珈琲店 - ‬3 min. lopen
  • ‪すき家 - ‬2 min. lopen
  • ‪瀬戸うどん 横浜北幸店 - ‬2 min. lopen
  • ‪横浜中華そば 維新商店 - ‬1 min. lopen
  • ‪伊勢料理志摩 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi

Hotel in de buurt van Yokohama-stadion
HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi ligt niet alleen dicht bij Anpanman Museum en K-Arena Yokohama maar biedt ook voorzieningen zoals een koffiebar/café en wasvoorzieningen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een automaat en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 123 gastenkamers bieden extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Koelkasten, magnetrons en beperkte schoonmaakservice

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Magnetron

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 23.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen JPY 2000 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
2 in totaal (maximaal 10 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI Yokohama
HOTEL LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI Yokohama
LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI
Hotel HOTEL LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI Yokohama
Yokohama HOTEL LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI Hotel
Hotel HOTEL LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI
Livemax Yokohamaeki Nishiguchi
HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki Nishiguchi
HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi Hotel
HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi Yokohama
HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi Hotel Yokohama

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 10 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van JPY 2000 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi?

Vandaag, 8 jul. 2025, kost een verblijf bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi van één nacht voor twee volwassenen op 5 aug. 2025 min. € 40,74, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Yokohama, binnen 2 km afstand van Mitsuzawa-park en Anpanman Museum. Yokohama-stadion ligt op 3,8 km. Station Yokohama ligt op 9 minuten lopen en naar Station Hiranumabashi is het 12 minuten lopen.

Beoordelingen over HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 74 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 264 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

masako

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

まさえ

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

あゆみ

Zakenreiziger
お値段も安く快適でした。 周りにカフェやコンビニや飲食店もたくさんあり、便利でした
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Shinichi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

??

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン時早口過ぎる「従業員さんは毎回の事だけどこちらは不慣れなため戸惑う」 チェックイン機での入力事項多い チェックイン機での支払い金額は確認しましょう。気付かないと倍額支払う事になります。
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Jean Rene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only spent one night after a cruise while waiting for further travel to Kyoto. Only stayed for a rest so cannot comment about the neighbourhood.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Taiki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
受付スタッフはとても親切で笑顔があって良い人でした。 ただ、期待する方が間違ってるのだと思いますが、部屋が汚かったです。 鏡が水垢だらけで見えないし、曇り止めも過去にかけた痕跡は感じましたが… 空気清浄機は水の補充が必要なので開けたら危険を感じました。なので使いませんでした。 値段がめちゃくちゃ安いわけでもないし、泊まるホテルがない時の最終手段として使いたいです。 外国の方でしたが、スタッフは本当親切丁寧でした。
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

AKIRA

11 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

MICHIYO

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
もう少し 清潔感が欲しい タオルが古い
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Shyam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Na
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

MARI

Negatief: Personeel en service
フロントの従業員がずっと喋りっぱなしだった
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

SHUHEI

1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

HITOMI

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

kyoko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yuji

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
禁煙ルームではなく 外に喫煙所がない タクシーを頼んだがセルフサービス 外国観光客にはハードル高い
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

??

Positief: Netheid
VODの券売機は設置してあるのに、いざ購入して部屋で見ようとしたらVODが無かった。 返金してもらえたが、見れないなら見れないで部屋に表示か予約時にその旨を記載して欲しかった。
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Takayoshi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

荷物預かってもらえない

雨の中荷物預けようとホテルに行きましたが、荷物預かってもらえず最悪でした チェックイン後部屋に行くと、 廊下で清掃の人なのか、大きい声でしゃべっていて、ちょっとうるさかったのを感じました。 部屋の方ですが、凄くきれいに清掃されていて 気持ちよく過ごせました ありがとうございます
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

hideo

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

makoto

2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

TOMONORI

Zakenreiziger
Positief: Netheid
ビジネスホテルはこの程度だと思う。
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

HITOSHI

2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Kiyoko

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
部屋に電子レンジと冷蔵庫はあったが、お茶はなかった
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

ゆか

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Yuri

Positief: Voorzieningen
横浜駅から徒歩10分以内でホテルもコンパクトでとてもよかったです  ありがとうございました
1 nacht verbleven in februari 2025