KEIKYU EX HOTEL MINATOMIRAI YOKOHAMA
Hotel met een 24-uurs receptie, op 6 minuten lopen van Anpanman Museum
Fotogalerie voor KEIKYU EX HOTEL MINATOMIRAI YOKOHAMA





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 128
22 dec - 23 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate,Eco,No Cleaning) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate,Eco,No Cleaning)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate,Eco,No Cleaning) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate,Eco,No Cleaning)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Yokohama
Stadscentrum van Yokohama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 644 beoordelingen
De prijs is € 134
9 dec - 10 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Minatomirai 5-chome-1-2, Yokohama, Kanagawa, 220-0012
Over deze accommodatie
KEIKYU EX HOTEL MINATOMIRAI YOKOHAMA
Vergelijkbare accommodaties

Yokohama Tokyu REI Hotel
Yokohama Tokyu REI Hotel
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.143 beoordelingen
De prijs is € 63
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Keikyu Ex Minatomirai Yokohama
KEIKYU EX HOTEL MINATOMIRAI YOKOHAMA Hotel
KEIKYU EX HOTEL MINATOMIRAI YOKOHAMA Yokohama
KEIKYU EX HOTEL MINATOMIRAI YOKOHAMA Hotel Yokohama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KEIKYU EX HOTEL MINATOMIRAI YOKOHAMA
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
いとうれいこ
25 okt 2025
いとうれいこ
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
RIKA
17 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RIKA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Satoshi
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoshi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
まき
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まき
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
shin
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
JeongHyeon
18 jul 2025
JeongHyeon
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kojiro
Zakenreiziger
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kojiro
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Belinda
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belinda
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ミキ
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミキ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
15 apr 2025
Michael
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HATSUMI
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HATSUMI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
TOKUAKI
6 jan 2025
TOKUAKI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
NAOKO
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Takahiro
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
kao pey
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kao pey
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
カオリ
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
カオリ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kana
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kana
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Manami
10 dec 2024
Manami
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Masanori
7 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Masanori
2 nachten verbleven in oktober 2024












