Beijing Jinlin Hotel (Beijing Tiananmen Square Qianmen Subway Station Branch)
Luxe accommodatie met een aanlegplaats en fitnessfaciliteiten
Fotogalerie voor Beijing Jinlin Hotel (Beijing Tiananmen Square Qianmen Subway Station Branch)





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Cozy Family Room laden

Cozy Family Room
Alle foto's voor Deluxe Queen Room laden

Deluxe Queen Room
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Alle foto's voor Cozy Queen Room laden

Cozy Queen Room
Alle foto's voor Executive Superior Queen Room laden

Executive Superior Queen Room
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Alle foto's voor Smart Enjoyment Double Bed Room laden

Smart Enjoyment Double Bed Room
Alle foto's voor Smart Enjoyment Courtyard Family Room laden

Smart Enjoyment Courtyard Family Room
Alle foto's voor Preferential Family Room laden

Preferential Family Room
Alle foto's voor Special King Room laden

Special King Room
Alle foto's voor Deluxe Family Room laden

Deluxe Family Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Beijing Capital Airport
Beijing
- Zwembad
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
9.0 van 10, Fantastisch, 987 beoordelingen
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.18 Zhushikou Avenue, Dongcheng District, Beijing, Beijing, 100050
Over deze accommodatie
Beijing Jinlin Hotel (Beijing Tiananmen Square Qianmen Subway Station Branch)
Vergelijkbare accommodaties

Sunworld Dynasty Hotel Beijing Wangfujing
Sunworld Dynasty Hotel Beijing Wangfujing
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag: ca. CNY 158 voor volwassenen en ca. CNY 98 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 12 jaar oud worden niet toegelaten tot het zwembad, de fitnessfaciliteiten en het bubbelbad. Gasten jonger dan 12 jaar oud worden alleen toegelaten tot het zwembad, de fitnessruimte en het bubbelbad onder toezicht van een volwassene
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kingrand
Kingrand Beijing
Kingrand Hotel
Kingrand Hotel Beijing
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Beijing Jinlin Hotel (Beijing Tiananmen Square Qianmen Subway Station Branch)
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
7,4
Locatie
8,4
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 sep 2025
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ricardo
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ricardo
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
wenhua
30 jun 2025
wenhua
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Mihai andrei
19 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location , but not so clean..
Mihai andrei
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sandy
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandy
6 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Sebastien
Reisde met familie
26 apr 2025
Sebastien
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Yam Cheong Allen
Reisde met familie
25 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yam Cheong Allen
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
H
Reisde met familie
10 apr 2025
Negatief: Personeel en service
No pool, no hot tub and no coffee or tea provided.
H
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Nikolaj Vestergaard
28 mrt 2025
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nikolaj Vestergaard
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Bany
Reisde met familie
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Bany
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Pål
Reisde met familie
10 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good hotel, but could be cleaner
Pål
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Isabella
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great option
Isabella
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Nawaz
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nawaz
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
pak hin
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pak hin
4 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Dennis Joseph, SF
15 jul 2016
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Service useless like teats on a nun, room okay.
Dennis Joseph
2/10 – Ontzettend slecht
TAEOH, korea
20 mei 2016
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Never stay again.
TAEOH
8/10 – Goed
David, Hong Kong
27 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Excellent place under repair
David
8/10 – Goed
Nan
27 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nan
10/10 – Uitstekend
YEBIN
22 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YEBIN
10/10 – Uitstekend
Mi Jung, 전주
29 mrt 2016
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kingrand hotel 아주 좋아요
Mi Jung
4/10 – Matig
Nicholas, Beijing
4 jan 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
In disrepair
Nicholas
10/10 – Uitstekend
Grayson, Te Awamutu, NZ
29 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful Hotel & Close To All Tourist Hot Spots
Grayson
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 okt 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice hotel, but nobody spoke English
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
XIAOXIAO X.
18 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
很不错的一家酒店
XIAOXIAO X.
10/10 – Uitstekend
OK~, Lin~
8 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
















