Exterieur

Beoordelingen van Tequendama Suites Bogota

4 out of 5
Tequendama Suites Bogota
Carrera 10, 27-51, Bogotá, Distrito Capital

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 562 van 959 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 227 van 959 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 87 van 959 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 959 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 959 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Pepijn

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
So so
So so, not the best hotel. Very dated
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 6 feb 2024
Dear Pepijn good afternoon, many thanks for the feedback and rate, this one let us improve in a best services and products.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Should have heating in rooms and breakfast could be better.

10/10 – Uitstekend

Jesus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena relacion costo beneficio
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LILIANA TOVAR - COORDINACIÓN SERVICIO AL CLIENTE op 2 mei 2024
Buenos días Jesús, muchas gracias, cada comentario nos motiva a seguir con el mejor servicio.Feliz día

8/10 – Goed

Felix

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a hidden gem with a lot to offer would definitely recommend staying here
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LILIANA TOVAR - COORDINACION SERVICIO AL CLIENTE op 30 apr 2024
Dear Felix many thanks for your feedback and rate, throught this one let us improve in a best services and products.

10/10 – Uitstekend

Keyla, Teaneck

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service!!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA TOVAR - COORDINACION SERVICIO AL CLIENTE op 30 apr 2024
Dear Keyla many thanks for the feedback and rate.

10/10 – Uitstekend

Keyla, Teaneck

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service!! Great and clean property
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA TOVAR - COORDINACION SERVICIO AL CLIENTE op 30 apr 2024
Dear Keyla many thanks for your feedback and rate

10/10 – Uitstekend

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LILIANA TOVAR - COORDINACIÓN SERVICIO AL CLIENTE op 30 apr 2024
Estimado Francisco muchas gracias por su valoración esta nos motiva a seguir trabajando con los mas altos estándares de calidad.

10/10 – Uitstekend

Owen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are unbelievably huge and the views are incredible. Distance to sites is walkable. This was a fantastic and extremely affordable stay.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LILIANA TOVAR-COORDINADORA SERVICIO AL CLIENTE op 24 apr 2024
Dear Owen many thanks for your feedback Suites and its team is always able to serve and leave great experiences.

10/10 – Uitstekend

Jose Vladimir

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel is great…!!!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LILIANA TOVAR - COORDINADORA SERVICIO AL CLIENTE op 24 apr 2024
Dear Jose many thanks for your feedback and rate

8/10 – Goed

alexander, Rheinfelden

Positief: Netheid, voorzieningen
Im grossen alles ok, gegendist jetzt nicht so schön und hotel in die jahre gekommen. Aber die suite war sehr gross die Aussicht war gut. Und die küche zum was machenvauch gut. Frühstück nichts besonderes aber man wird satt und frisches obst.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LILIANA TOVAR-COORDINADORA SERVICIO AL CLIENTE op 23 apr 2024
Dear Alexander good morning many thank for the feedback, this one let us improve in a best services, about areas, its true but good news remodeling is on the way ijn order to offer good areas and excellent experiences

10/10 – Uitstekend

Jheyson

good afternoon
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA TOVAR-COORDINADORA DE SERVICIO AL CLIENTE op 19 apr 2024
Hi Jheyson good morning, many thanks for the feedback and rate.

8/10 – Goed

Arturo

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un lugar céntrico en el centro de Bogotá, casi enfrente del museo nacional y de los sitios más importantes de la ciudad. Hotel viejo pero funcional , un poco de falta de mantenimiento , pero en general bien
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA TOVAR-COORDINADORA DE SERVICIO DE CLIENTE op 19 apr 2024
Hola Arturo buenos días muchas gracias por su valoración y retroalimentación, esta nos motiva a seguir prestando servicios de calidad.

10/10 – Uitstekend

Diego

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, close to everything
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LILIANA TOVAR-COORDINADORA SERVICIO AL CLIENTE op 18 apr 2024
Estimado Diego buenos días muchas gracias por tu valoración, seguimos motivados trabajando para que los servicios recibidos por nuestros huéspedes sean de la mejor calidad. Te esperamos de vuelta.

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel, santo domingo

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Si el hotel Tanquedama no quiere quebrar, tiene que cancelar a estas 3 personas Wilmer martinez, Camila ortiz y Jorge marquez. Estas personas jugaron con nuestro tiempo, nos entregaron una habitación sucia, sin caja fuerte, sin nevera, la 2910. Y a pesar de quejarnos no nos quisieron hacer ningun cambio y se burlaron de nosotros. Me entregaron la habitacion a las 12 de la noche totalmente desorganizada con paredes sucia. Lo reporte y ellos nada hicieron y se burlaron de mi. No obestante a eso como la habitacion que me entregaron no tenia caja de seguridad la 2910 se me robaron 5mil dolares americanos que nunca aparecieron. La suerte nuestra fue que el 5 de abril el persona de la mañana el encargado si nos cambio de habitacion y fue muy amable.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 10 apr 2024
Daniel buenos días.Muchas gracias por su retroalimentación. Suites lamenta profundamente que su experiencia no haya estado a la altura de lo que esperaba, este tipo de situaciones no representan la calidad en nuestros servicios. Esta situación se escalará con el jefe de área a fin de tomar los correctivos a que haya lugar.

10/10 – Uitstekend

LUIS, Saddle Brook

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks b for everything good people
11 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 10 apr 2024
Dear Luis many thanks for your feedback and rate.

10/10 – Uitstekend

Nelly Vanessa Luna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La propiedad es grande y limpia con acceso a varios lugares caminando
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 10 apr 2024
Estimada Nelly buenos días, muchas gracias por su valoración y retroalimentación, esta nos permite seguir prestando servicios de alta calidad.

6/10 – Redelijk

Cesar

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was amazing!!! Very spacious, can not beat the price. My room was $65 a night. This included kitchen, dinning area, Living room, bedroom and two full baths, really an unbeatable deal. The rooms are a bit outdated but still the amazing. My issue wasn't with the room itself but rather the staff. The staff isn't very welcoming, I have stayed at the other tequendama facility and booked this location by accident. The room and location are amazing but the staff and their treatment of guests could improve. Also no shuttle service to the airport!!!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 4 apr 2024
Dear Cesar good morning, many thanks for the feedback, this one let us improve in each point that you mencionated. About staff services it not represents Tequendama Suites Servies, Suites wil work to be better.

6/10 – Redelijk

Frank

Everything
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 2 apr 2024
Dear Frank many thanks for the feedback and rate.

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is perfect would definitely consider stay here one more time. the only thing is just the surrounding areas. but its not a big deal.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 2 apr 2024
Dear Ricardo good morning, many thanks for the feedback and rate, this one let us improve in a best services, hoping to see you again here.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena vista
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 1 apr 2024
Estimado Daniel buenos días, muchas gracias por la valoración y retroalimentación.

10/10 – Uitstekend

Heriberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel ubicado en la zona centro, puedes caminar por la av. Principal, todo esta muy cerca
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 1 apr 2024
Estimado Herberto buenos días. Muchas gracias por la valoración y retroalimentación, seguimos dejando experiencias positivas para huéspedes y visitantes.

10/10 – Uitstekend

Miriam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amaizing hotel
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 1 apr 2024
Dear Miriam many tanks for your feedback and rate, this one let us improve in a best services.

8/10 – Goed

Alvaro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The suit was very nice. The staff at the front desk were not too friendly.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 1 apr 2024
Dear Alvaro many thanks for the feedback, Suites really apologize about reception services, It is not represents our quality,Hoping to see again herre at Tequendama Suites Bogotá

8/10 – Goed

HEMMY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El wifi súper malo
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 1 apr 2024
Estimada Hemmy, gracias por su valoación, con relación al WIFI, se revisará a través de nuestro TI, a fin de validar la calidad del mismo.

10/10 – Uitstekend

Norm

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was spacious
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 26 mrt 2024
Dear Norm good morning, many thanks for ypyr feedback and rate

10/10 – Uitstekend

Juliana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best and mosh friendly place in Bogota .
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 26 mrt 2024
Dear Juliana good morning many thanks for your feedback and rate, we work every day leaving great experiences in all our guest.

10/10 – Uitstekend

Ardeline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always a pleasure staying at Tequendama Suites. We will be back!
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 26 mrt 2024
Dear Ardeline good morning, many thanks for your feedback and rate

2/10 – Ontzettend slecht

Elmer Wilfredo

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 26 mrt 2024
Estimado Elmer buenos días, lamentamos que su experiencia no haya estado a la altura de lo que esperaba, seguimos trabajando en mejorar.

2/10 – Ontzettend slecht

Maria del

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reportamos el Baño dañado nunca lo arreglaron nos ignoraron el área súper peligrosa y súper costoso el Cuarto u con el Baño dañado mala experiencia !! 0 de 10 no recomendado
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 19 mrt 2024
Estimada María lamentamos mucho que en Tequendama Suites su experiencia no haya estado a la altura de lo que esperaba, seguimos trabajando para mejorar en los productos y servicios que prestamos.

8/10 – Goed

Zhaofang

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
nice hotel
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 19 mrt 2024
Dear Zhaofang many thanks for your feedback and rate.

10/10 – Uitstekend

JAIRO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente confort y aseo
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 19 mrt 2024
Estimado Jairo buenos días, muchas gracias por su valoración y retroalimentación

10/10 – Uitstekend

Amanda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 4 apr 2024
Estimada Amanda Buenos días, muchas gracias por la valoración.

4/10 – Matig

Bruce

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is sinking like a rock in the minds of travelors. The problem is the hotel suffers from the Rolo attitude that it isn't necessary to actually do what you say you will do as long as you say you will do it, after the false promise has been made their view is that they have "done their best" and any resultant displeasure is entirely the fault of the other side. Things as simple as insufficient towels, no tools in the kitchenette suites, no hangars,period, partial replenishment of consumables, and effective refusal to replace batteries on remote controls are all "part of the package". My guess is the manager is in way over his or her head/ suffers from the same bloody-minded Rolo mentality. The complete opposite attitude is found at the Tequendama Hotel where they have chosen to operate it as a real hotel with customer service as an aim.. Based on what people I spoke to at Tequndama Hotel said they would return. I can not same the same for Tequendama Suites, - it is just plain irritating to stay there!
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 13 mrt 2024
Dear Bruce many thanks for your feedback. Suites really apologize about your experience didnt reach your expectations. The bad services donot represent our quality services and these will be escalate with the leaders encharge in the diferents areas. I hope to see you again here in Tequendama Suites Bogotá

8/10 – Goed

Richard Eusebio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bogotá
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 11 mrt 2024
Estimado Richard buenos días, muchas gracias por la valoración y retroalimentación.

10/10 – Uitstekend

Anthony leonard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Need upgrading blinds need repair. Floors are starting to lift up.
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 11 mrt 2024
Dear Anthony many thanks for your feedback. about old areas remodeling is on the way to offer great areas and experiences.

4/10 – Matig

Angelica

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Terrible el servicio cliente de la recepción, se cancela por adelantado y te hacen " cobros rebuscados", no contestan los requerimientos por los medios de contacto.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 11 mrt 2024
Estimada Angelica buenos días. Lamentamos mucho que la experiencia no haya estado a la altura de lo que esperaba, le agradecería el detalle de los cobros para validar con el área encargada.

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 6 mrt 2024
Dear Michael good morning, many thanks for your rate.

8/10 – Goed

Mohsen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
value, location and friendly staff! However when I reported a clean sheet issue , it was like: there was a mistake ! Property manager did not care to speak with me despite my two times request!
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 5 mrt 2024
Dear Mohsen, good morning, many thanks for your feedback, About the issue, Our guest service area willl check cause this no represent our quality service.

10/10 – Uitstekend

Johnny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 26 mrt 2024
Estimado Johnny buenos días muchas gracias por la valoración

10/10 – Uitstekend

JULIO

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Enjoyed my stay here. Suites are nice and spacious and for a great price. The property could do with some exterior renovation and upgrading the furniture. When I return to Bogota, I will stay here again. Beautiful country and people.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 4 mrt 2024
Dear Julio Goopd morning, many thanks for your feedback, this one let us improve in a best services and products.

10/10 – Uitstekend

Migdalia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was wonderful. Excellent customer service, and overall, very nice hotel. Thank you!
14 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 5 mrt 2024
Dear Migdalia good morning, many thanks for your feedback and rate. This one let us improve in a best services and products.

10/10 – Uitstekend

Burton Baihua

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 26 mrt 2024
Dear Baihua many thanks for your rate.

10/10 – Uitstekend

YUNG HEE

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 21 mrt 2024
Dear Yung Hee many thanks for your rate.

8/10 – Goed

Stephanie

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel hôtel situé dans le secteur d'affaire. Peu d'offre alimentaire le soir. Plusieurs itinerants dans le secteur, mais nous nous sommes toujours senties en sécurité. L'hôtel est propre et le déjeuner diversifié. L'entrée est difficile à trouver à l'arrivée. Il n'y a aucune indication de la rue - il faut entrer dans le passage piéton intérieur.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 1 mrt 2024
Dear Stephanie good morning,many thanks for your feedback, , this one let us improve ina best services and products.

10/10 – Uitstekend

Silvia

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 27 feb 2024
Dear Silvia good morning many thanks for your feedback.

8/10 – Goed

Danae

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Al cuarto le falta luz y la luz que había había momentos que no servían
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 26 feb 2024
Dear Danae many thanks for your feedback, Our maintenance area will check the room and all areas in order to verify and fix the issues.

10/10 – Uitstekend

Luis, Aguadilla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelentes facilidades, limpio y espacioso. Personal muy agradable y atento.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 26 feb 2024
Estimado Luis buenos días, muchas gracias por su valoración y retroalimentación, esta nos permite seguir prestando servicios de óptima calidad a través del personal mas preparado.

10/10 – Uitstekend

hernando

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 21 mrt 2024
Estimado Hernando buenos días muchas gracias por la valoración

10/10 – Uitstekend

Luis, Tampa

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 27 feb 2024
Estimado Luis buenos días muchas gracias por la valoración y retroalimentación, seguimos trabajando en la calidad de nuestros servicios.

4/10 – Matig

Fernando, West Henrietta

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a suite of adjoining rooms for a very good price. That means we had a great amount of space including 4 queen sized beds, 3 bathrooms and 2 kitchens. That is all the positive. The rooms need to be updated. The decor is old and tired. There was no hot water this morning to shower. The restaurant was good but the second day the buffet was out of anything I would want to eat. Also, my husband made an appointment for a massage and when he got there they said they had to cancel because the people ahead of him were late and they weren't done with their massage. That's extremely poor customer service. In all, I was not impressed. I also want to point out that this hotel does not have AC which might be common in Bogota but it was really warm in our room. Also, the listing on Expedia said there was a concierge but there isn't one and we needed someone to help find tours. Another very strange thing was we got room service for our son who was tired and didn't want to go to the restaurant, and when they delivered the food they wanted to be paid instead of charging it to the room and my son's credit card didn't work and he had to call us to talk to the staff. I've never been to a hotel that you couldn't charge room service to the room. Also same rule in the restaurant. Couldn't put that on the room. It seems more of a hotel for business travel than family vacation.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van LILIANA ALEXANDRA TOVAR-GUEST SERVICES COORDINATOR op 22 feb 2024
Dear Fernando good morning, many thanks for your feedback, this one let us improve. Alway there are changes to be better, and each point will be reviewed with the leaders encharge in order to avoid situations that do mnot represent our quality services, Suites really apologize about the issues we will to do better.