Kies datums om prijzen te bekijken

Hotel Mirage

Fotogalerie voor Hotel Mirage

Exterieur
Superior kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Driepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Superior kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Superior kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Overzicht van Hotel Mirage

Hotel Mirage

4.0-sterrenaccommodatie

7,0/10 – Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
  • Huisdieren welkom
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zakelijke services
Kaart
Via Francesco Baracca 231/18, Florence, FI, 50127

Ontdek het gebied

  • LuchthavenFlorence (FLR-Peretola)12 min. lopen
  • Populaire locatiePalazzo di Giustizia3 min. rijden
  • Populaire locatieParco delle Cascine4 min. rijden
  • Populaire locatieZiekenhuis van Careggi15 min. rijden

Kameropties

Over deze omgeving

Florence

Hotel Mirage ligt vlak bij de promenade en in een gebied met een geweldige locatie dicht bij het vliegveld. Belangrijke bezienswaardigheden in de omgeving zijn bijvoorbeeld Historisch centrum en Ponte Vecchio. Daarnaast kunnen reizigers die graag cultuur willen snuiven een bezoekje brengen aan Galleria degli Uffizi. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Ippodromo del Visarno of Coverciano op het programma heeft staan. Ontdek de activiteiten die in de omgeving te doen zijn, zoals wijntours en shoppen bij een outlet.

In de buurt

  • Palazzo di Giustizia - 3 min. rijden
  • Parco delle Cascine - 4 min. rijden
  • Cappelle Medicee - 6 min. rijden
  • Ziekenhuis van Careggi - 15 min. rijden
  • Basilica di Santa Maria Novella - 16 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Firenze Cascine Station - 3 min. rijden
  • Guidoni Tram Stop - 7 min. lopen
  • Luchthaven Peretola (FLR) - 4 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Mirage

Hotel met 4 sterren vlak bij de luchthaven
Bij Hotel Mirage kun je uitkijken naar voorzieningen zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een koffiebar/café en stomerij-/wasservices. Naast voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), parkeerplaatsen voor campers, bussen en vrachtwagens en een limousine- of autoservice
  • Een snelle uitcheckservice, een rookvrije accommodatie en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel en de nabijheid van het vliegveld
Kamervoorzieningen
Alle 111 kamers bieden leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Ledtelevisies van 32 inch met digitale zenders
  • (kleding)kasten, kinderopvang en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans, Portugees en Spaans

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd.
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.
Volgt de regionale schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Safe Hospitality National Protocol (Italië).

Social distancing

In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 24 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen voor campers, bussen en vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats en parkeerplaats voor personenbusjes beschikbaar
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) tussen 07.00 uur en 22.00 uur
  • Luchthavenshuttle op verzoek
  • Limousine- of autoservice

Eten en drinken

  • Er is elke dag van 06.30 uur tot 10.00 uur een ontbijt met lokale gerechten beschikbaar tegen een toeslag van EUR 8.5 per persoon
  • 1 koffiebar/café
  • 1 bar/lounge
  • Roomservice beschikbaar
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes

Activiteiten

  • Privérondleidingen door wijnmakerij

Gezinsvriendelijk

  • Oppasservices (toeslag)
  • Kinderopvang in de kamer (toeslag)
  • Een wasserij
  • Snackbar/deli
  • Geluiddichte muren

Voorzieningen

  • Geldautomaat/bankservice
  • Lift
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluis bij de receptie
  • Automaat

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Huwelijksservices

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (120 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes - 3

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste badkamer (bepaalde kamers)
  • Lift
  • Aangepaste kamer (niet alle kamers)
  • Deurklinken
  • Rolstoeltoegankelijke douche (bepaalde kamers)
  • Pad naar ingang zonder trappen
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel
  • Goed verlicht pad naar ingang
  • Businesscentrum met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Conciërgebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Lounge met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Parkeerplaatsen voor personen met een beperking
  • Rolstoeltoegankelijk pad
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar de lift
  • Rolstoeltoegankelijk openbaar toilet
  • Registratiebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Restaurant met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats voor personenbus

Overig

  • Rookvrije accommodatie
  • Televisie in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Klimaatregeling voor airconditioning
  • Beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Bad/douchecombinatie
  • Handdoeken

Entertainment

  • 32-inch ledtelevisie
  • Digitale zenders

Eten en drinken

  • Minibar

Overig

  • Aangrenzende/verbonden kamers
  • Bureau
  • Gratis kranten op werkdagen
  • Strijkplank/strijkijzer (op verzoek)
  • Laptopwerkplek
  • Telefoon
  • Kluisje
  • Geluiddichte muren

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 10 per accommodatie, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
1 per kamer
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 7.00 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. EUR 8.5 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 15 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 5)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per accommodatie, per dag
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging.
Bereid je voor: bekijk de laatste COVID-19-reisvereisten en de geldende maatregelen op je bestemming voordat je op reis gaat.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 999.99 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTQ-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Mirage Florence
Mirage Florence
Hotel Mirage Hotel
Hotel Mirage Florence
Hotel Mirage Hotel Florence

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Mirage?

Ja, bij dit hotel zijn katten en honden toegestaan (maximaal 1 per kamer). Er geldt een toeslag van EUR 10 per accommodatie, per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 24 mrt. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 29 mrt. 2023 min. € 84,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Mirage te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Mirage?

Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot op elk moment. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van EUR 50.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Mirage uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Mirage een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 07.00 uur en 22.00 uur is er op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 15 per voertuig.

Waar ligt Hotel Mirage?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 5 km afstand van Palazzo di Giustizia, Historisch centrum en Piazza di Santa Maria Novella. Ponte Vecchio ligt op 4,8 km. Guidoni Tram Stop ligt op 7 minuten lopen en naar Novoli - Palazzi Rossi Tram Stop is het 12 minuten lopen.

Kan ik mijn reservering bij Hotel Mirage gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?

Ja, bij Hotel Mirage kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Hotel Mirage op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 113 van 609 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 19%
Gastenscore: 8 - Goed. 241 van 609 beoordelingen" "
" "8 - Goed 40%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 153 van 609 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 25%
Gastenscore: 4 - Matig. 66 van 609 beoordelingen" "
" "4 - Matig 11%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 609 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 6%

7,5/10

Netheid

7,7/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is wat verouderd. Personeel vriendelijk. Kamer redelijk netjes en schoon
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Switched rooms right at beginning, first room was not clean. Definitely not 4 star-hotel! Bathroom was dark and old. Shower rail came out of wall when trying to adjust. Toilets were VERY noisy when flushed, even when other rooms did it. Too hot in room, ac not available, with window open too much noise from railway. When we told our complaints to reception, no compensation was made. Never going back there.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

jj

Positief: Netheid, personeel en service
We booked this hotel on the basis that it is close to the airport- merely over a KM. In reality it is almost impossible to walk to the hotel or other nearby hotels due to the road planning around Florence airport. Taxi is the best way to get to the airport hotel and is only £5 cheaper than getting into the city. This hotel provides basic need of a room with comfortable bed and clean linen. There are a few steps leading into the bedroom to watch out for. We did not turn on air conditioning due to its noise but in fact air conditioning is not required for comfort at this time of the year. The staff are great.
1 nacht verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Jorien, H

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verpauperd hotel in tippelzone.
Lekkend toilet met waterballet. Personeel reageerde hier niet adequaat op.

8/10 – Goed

Asad, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in de buurt van het centrum
Het hotel is zeer goed gelegen als je met de auto bent. Het hotel ziet er oud uit maar is nog in een zeer nette staat, mooie ruime kamers maar wel ietswat gedateerd. Ontbijt is redelijk uitgebreid.

4/10 – Matig

Evert, Amsterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet meer van deze tijd
Hotel is sterk verouderd en daardoor sfeerloos. Gelukkig was het maar voor één nacht.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
golden tulip firenze dichtbij het vliegveld
heel oud hotel, niet wat je van een golden tulip verwacht.

10/10 – Uitstekend

Stefano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buon albergo...curato e pulito.
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Filippo

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Il personale cordiale e disponibile ma la struttura era vecchia e nella stanza c'era moquet e tende che puzzavano di vecchio. Non sembrava un hotel a 4 stelle. Per una notte puo' andare bene ..ma non di più..
1 nacht verbleven in februari 2023