Luxe beddengoed, bedden met traagschuimmatras, een minibar

Beoordelingen van Radisson Blu Royal Hotel Helsinki

4 out of 5
Radisson Blu Royal Hotel Helsinki
Runeberginkatu 2, Helsinki

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 572 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 328 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan-Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Reception op 26 jun 2022
Dear Jan-Bart, thank you for staying with us at Royal, happy to hear your stay with us went well. Take care and welcome back again! Best, Arla Reception

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Roberto op 20 dec 2019
Dear sir / madame , Thank you so much for the review . Regards

6/10 – Redelijk

W, t Gooi

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel heeft een goede ligging
Hotel is wat gedateerd. De vloerbedekking(tapijt) is versleten. Douchen in een bad,met douchegordijn, is niet prettig. Klacht over de airco werd snel opgelost door vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Front Office, Radisson Blu Royal Helsinki op 29 jun 2018
Hello W, Thanks for your feedback about Radisson Blu Royal Hotel. We appreciate it! Kindly, Hanna

10/10 – Uitstekend

Karin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenn ich in Helsinki bin, übernachte ich immer im Radisson Blu Royal. Leider ist aktuell eine große Baustelle nebenan, diese hat aber zum Glück keinen Lärm gemacht. Personal wie immer sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück war früher mehr besonders.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

diane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was fantastic. Cant wait to go back
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Merituuli op 26 mrt 2024
Dear Diane, Thank you for your amazing review. We look forward to have you again!Best, MerituuliReception

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Currently construction next door, but facilities were clean and quiet. Room phone didn’t seem to work properly.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Merituuli op 26 mrt 2024
Dear Thomas, Thank you for your excellent review. Sorry to hear about the room phone not working. We are glad, that you still had a lovely stay with us. Best, MerituuliReception

6/10 – Redelijk

Mikael

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Mikael,Thank you for choosing Radisson Blu Royal and hope to see you again.Best regards

10/10 – Uitstekend

Henry Sakari

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Henry,Thank you for choosing Radisson Blu Royal Hotel and hope you have a nice day.Best regards

10/10 – Uitstekend

Jason

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Jason,Thank you for choosing Radisson Blu Royal Hotel and hope to see you next time.Best regares

10/10 – Uitstekend

Timo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Postiivinen yllätys
Siisti hotelli, hyvä äänieristys, erittäin ystävällinen palvelu.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Timo,Thank you for your feedback and we happy to hear you like the hotel. We hope you will come back again.Best regards

10/10 – Uitstekend

Heini

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta. Neuvoivat ja opastivat myös Helsingissä mm. ruokapaikkoihin yms. Huonetoiveita sai esittää ja myöhäisemmän uloskirjausajan sai helposti! Hyvä palvelu.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Heini,Thank you for your feedback and glad to hear you like our service. We hope you will choose us again when you are back to Helsinki.Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Anonymous,Thank you for choosing Radisson Blu Royal Hotel and hope we will have you back again.Best regards

10/10 – Uitstekend

Marianne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Voisin tulla uudelleen
Minibaari tyhjä. TV kapula pimeä. Resepa palvelu erittäin hyvä.
Hyvää ruokaa alakerrassa
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Marianne,Thank you for your feedback. Now in our hotel rooms, standard rooms are without minibar, but we have minibar in reception if customers want to have something. Unfortunately the TV is not good, please let us know next time, we can ask maintenance help to fix it. We hope we will have another chance to have you back and offer you a better stay.Best regards

10/10 – Uitstekend

Linnea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Linnea, Thank you for choosing Radisson Blu Royal Hotel and we hope you have a great day!Best regards

10/10 – Uitstekend

Diana

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Merituuli op 26 mrt 2024
Dear Diana, Thank you for your amazing review. Welcome back to Royal!Best, MerituuliReception

8/10 – Goed

Susanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Susanne,Thank you for choosing Radisson Blu Royal and hope you see you again.Best regards

10/10 – Uitstekend

KALLE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aamupalalla tavara vähissä
Mainio hotelli hyvällä sijainnilla. Ainut mikä jopa jäi hiukan harmittamaan oli aamupala. Kahvikone oli jumissa ja monet tuotteet ( juustot, leikkeleet, jne oli kokoajan vähän niinkuin loppu..
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Kalle,Thank you for your feedback and thank you for choosing Radisson Blu Royal Hotel. Your feedback is very important for us and we will transfer it to our manager team to improve our services. We hope you have a nice day!Best regards

8/10 – Goed

Jaana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hei..lisäsänky on liian kova ja tarvitsisi samanlaisen lisäpetarin kuin parisängyissä,varsinkin kun3.s henkilö myös aikuinen.Lapsenlapsi viimeksi moitti sängyn kovuutta.Toivoisimme hotellin ottavan huomioon tämän. Kiitos vknlopusta..ei muuta sanomista..hyvä hotelli ja onnistunut loma vknloppu !Kiitos🌹 T . Jaana Hiekka
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lili op 25 feb 2024
Dear Jaana,Thank you for your feedback and it is very important to us. We will transfer your feedback to our housekeeping manager. Thank you again.Have a nice day!Best regards

8/10 – Goed

Jukka

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Merituuli op 26 mrt 2024
Hei Jukka, Kiitos hyvästä palautteesta. Tervetuloa takaisin Royaliin!Parhain terveisin, MerituuliVastaanotto

8/10 – Goed

Petri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lili op 28 jan 2024
Dear Petri,Thank you for choosing Radisson Blu Royal and we hope to see you next time.Best regards

10/10 – Uitstekend

Helen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk personal och central läge.
Fantastisk personal och central läge.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lili op 28 jan 2024
Dear Helen,Thank you for your feedback and we hope you will choose and stay with Radisson Blu Royal next time.Best regards

10/10 – Uitstekend

Ole Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bedre enn forventet.
Overraskende fint hotell for prisen jeg betalte. Kort vei til hva enn du måtte ønske. Enten det er en severdighet eller kjøpesenter. Også gangavstand til togstasjon. Utvendig var det litt anleggsarbeid, og fasaden på hotellet er kanskje ikke topp, men inne var utseende og service upåklagelig. Benytter meg gjerne av dette hotellet igjen!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lili op 28 jan 2024
Dear Ole Andreas,Thank you for choosing Radisson Blu Royal and we are happy to hear from you. We hope to have you again here.Best regards

10/10 – Uitstekend

Toivo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Reception op 9 jan 2024
Dear Toivo,Thank you for your feedback and we hope to see you next time.Best regards

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Reception op 9 jan 2024
Dear Nicole,Thank you for choosing Radisson Blu Royal Hotel and thank you for your feedback, we hope to see you next time.Best regards

8/10 – Goed

Marko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Merituuli op 6 jan 2024
Hei Marko, Kiitos hyvästä palautteesta. Tervetuloa uudelleen!Parhain terveisin, Merituuli / Vastaanotto

10/10 – Uitstekend

Katja

Great beds, location and bar. Breakfast decent, four stars for that.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van MM op 24 dec 2023
Dear Katja,Thank You for the kind and valuable feedback! We are glad to hear that You enjoyed Your stay with us and hopefully we see You again soon.Happy Holidays!Kind regards,Reception

10/10 – Uitstekend

Jussi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todella siisti ja viihtyisä
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van MM op 24 dec 2023
Hei Jussi,Kiitos ystävällisestä sekä arvokkaasta palautteestanne! Ihana kuulla, että vierailunne sujui hyvin ja toivottavasti näemme Teidät pian uudestaan. Rauhallista joulua!Ystävällisin terveisin,Vastaanotto

8/10 – Goed

Krista

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veden käyttöä kylpyhuoneessaxrajourettu mukavuuden kustannuksella. Aamiainen ok, mutta munakas maistui jauholle. Ystävällinen palvelu.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van MM op 24 dec 2023
Hei Krista,Kiitos arvokkaasta palautteestanne! Mukava kuulla, että vierailunne sujui hyvin ja toivottavasti näemme Teidät uudestaan.Rauhallista joulua!Ystävällisin terveisin,Vastaanotto

10/10 – Uitstekend

Flora

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lili op 21 nov 2023
Dear Flora,Thank you for choosing Radisson Blu Royal and we hope to see you next time.Best regards,front desk

8/10 – Goed

Tero

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uudistettu huone ravintola yllättäen kiinni
Ravinto ja baari kiinni Sunday Monday.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Iida op 14 nov 2023
Hei Tero! Kiitos palautteestasi ja vierailustanne Royalissa. Tervetuloa uudelleen!Ystävällisin terveisin, Radisson Blu Royal Hotel Helsinki

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Iida op 12 nov 2023
Hei! Lämmin kiitos palautteestasi ja vierailustanne Royalissa. Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi vielä uudemman kerran!Ystävällisesti, Radisson Blu Royal Hotel Helsinki

8/10 – Goed

Tonje S

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Iida op 12 nov 2023
Dear Tonje, Thank you for your feedback. Hope to see you again in Royal soon! Best regards, Radisson Blu Royal Hotel Helsinki

10/10 – Uitstekend

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Iida op 11 nov 2023
Dear Daniel, Thank you for your kind feedback. We love to hear that your stay went well. Hope to see you again soon! Best regards, Radisson Blu Royal Hotel Helsinki

8/10 – Goed

Hertta

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sara op 6 nov 2023
Dear Hertta,Thank you for your excellent review! We are glad to see you have enjoyed your stay with us and hope to see you soon again.

10/10 – Uitstekend

ICE

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Iida op 30 okt 2023
Hei Sini! Kiitos palautteestasi koskien majoitusta Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki -hotellissa. Meistä on hieno kuulla, että nautit vierailustasi, ja toivomme pääsevämme toivottamaan sinut taas pian tervetulleeksi hotelliin.Ystävällisin terveisin,Iida /vastaanotto

10/10 – Uitstekend

Henrik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Iida op 23 okt 2023
Dear Henrik, Thank you for your feedback and staying in Royal. Love to hear that your stay went well! Hope to see you again soon. With the best regards, Iida/reception

10/10 – Uitstekend

Sami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Iida op 23 okt 2023
Hei Sami!Kiitokset palautteestasi ja vierailustanne Royalissa. Mukavaa kuulla, että vierailunne oli onnistunut. Toivottavasti näemme taas pian uudelleen! Ystävällisin terveisin, Iida/Vastaanotto

10/10 – Uitstekend

Sanna

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kivat huoneet, huippu sängyt. Aamiainen aika perus juttuja.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Iida op 23 okt 2023
Hei Sanna! Lämmin kiitos arvostelustasi ja vierailusta Royalissa. Mahtavaa kuulla, että vierailunne sujui ja viihdyitte. Toivottavasti näemme pian uudelleen! Ystävällisin tervesiin, Iida/Vastaanotto

8/10 – Goed

Rajiv

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful Stay
The hotel receptionist at check in was really helpful and guided us as this was our first visit to Helsinki. Nice friendly hotel, centrally located near the Metro and Mall.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Iida op 23 okt 2023
Dear Rajiv, Thank you for your feedback and staying in Royal. We love to hear that your stay went well. Hope to see you soon again! Best regards, Iida/reception

10/10 – Uitstekend

Sean

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Iida op 23 okt 2023
Dear Sean, Thank you for this lovely feedback. Great to see that you enjoyed your stay with us! Hope to see you again soon. With the best regards, Iida/Reception

8/10 – Goed

Eydís

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Merituuli op 11 okt 2023
Dear Eydís, Thank you for your good review. Welcome back to Royal!Best, MerituuliReception

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Merituuli op 10 okt 2023
Dear Stefan, Thank you for your review and welcome back!Best, MerituuliReception

10/10 – Uitstekend

Hanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Iida op 29 sep 2023
Hei Hanna! Lämmin kiitos palautteestasi ja vierailustanne Royalissa. Mukavaa kuulla, että kaikki sujui ja viihdyitte. Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi pian uudelleen! Ystävällisin terveisin, IidaVastaanotto

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Iida op 28 okt 2023
Dear Jonathan, Thank you for your feedback and staying in Royal. We are sorry to hear that your stay didn't meet the expectations. We appreciate your honest feedback and continue to develop our services. With the best regards, Iida/ Reception

10/10 – Uitstekend

Tiina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Iida Mattsson op 11 sep 2023
Hei Tiina! Lämmin kiitos arvioinnistasi. Mahtavaa kuulla, että kaikki sujui ja viihdyitte. Toivottavasti saamme teidät vieraaksemme pian uudelleen! Ystävällisin terveisin, Iida/vastaanotto

8/10 – Goed

Pirjo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service, the room pretty standard, very quiet. Well situated by metro. The level altogether no luxury but very good. 4-
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Iida op 11 sep 2023
Hi Pirjo! Thank you for this feedback. Great to hear that you had a good stay with us. Hope to see you soon again in Royal. Best regards, IidaReception

6/10 – Redelijk

Kaisa

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vähän pettynyt
Henkilökunta oli vähän töykeää. En myöskään tiennyt, että veloittavat sisäänkirjautumisen yhteydessä 100€ pantin. Se kulu tuli täysin yllätyksenä. Olin varannut huoneen yhdellä isolla sängyllä, mutta sain huoneen missä oli kaksi pientä sänkyä. Vähän hassua, kun matkustin yksin ja sisäänkirjautuessa henkilökuntakin sen tiesi. Aamupala oli hyvä, hotellin sijainti hyvä. Sänky oli mukava ja huone siisti. Vähän kuului huoneeseen meteliä ulkoa ja muista asukkaista mutta ei se paljoa haitannut. Yleisesti ottaen olin hieman pettynyt, etenkin kun olen ollut tässä hotellissa useasti ennenkin ja taso sekä henkilökunta ollut parempia aiemmin.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Iida op 11 sep 2023
Hei Kaisa! Lämmin kiitos tästä arvioinnista koskien viime vierailuanne Royalissa. Pahoitteluni, että vierailunne ei vastannut tällä kertaa odotuksianne. Arvostamme rehellistä palautettanne, ja jaankin tämän tiimin kesken, jotta voimme parantaa palveluamme jatkossa. Katevarmenne on tullut hiljattain käytännöksi hotelliin takaamaan mahdollisia lisäkuluja kuten esim. minibaaria tai ravintolaa varten. Toivottavasti saisimme vielä kuitenkin uuden mahdollisuuden toivottaa teidät tervetulleeksi Royaliin. Mikäli teille tulee vielä jotain mieleen, olkaa meihin yhteydessä. Ystävällisesti, Iida /vastaanotto

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and beautiful rooms, great location with a wonderful staff! Couldn't get any better!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Merituuli/Reception op 28 aug 2023
Dear Ali, Thank you for your excellent review. We are very happy to hear, that you enjoyed your stay with us, especially our rooms, location and staff. Warmly welcome back to Royal! :)Best, MerituuliReception

8/10 – Goed

Terjo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Merituuli op 28 aug 2023
Hei Terjo!Kiitos hyvästä palautteesta. :) Tervetuloa takaisin!Parhain terveisin, MerituuliVastaanotto

2/10 – Ontzettend slecht

Bijou

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Merituuli/Reception op 23 aug 2023
Dear Bijou, Thank you for your review. Sorry to hear, that your stay didn't go so well. Hopefully we can offer you a better experience next time. Best, MerituuliReception