Nizam Mh. Gulistan Cd. No 95, Adalar, Istanbul, 34970
In de buurt
İskele Meydanı - 2 min. lopen - 0.2 km
Büyükada Rum Yetimhanesi - 3 min. rijden - 1.9 km
Strand van Yörükali - 4 min. rijden - 3.4 km
Aya Nikola Halk Plajı - 5 min. rijden - 3.7 km
Yorukali Plajı - 5 min. rijden - 3.7 km
Lokaal vervoer
Station Söğütlüçeşme - 32 min. rijden
Restaurants
Dolci Cafe - 2 min. lopen
Balıkçı Süleyman - 2 min. lopen
Büyükada Madam Sofia - 2 min. lopen
Meşhur Sarıyer Börekçisi - 2 min. lopen
Domino's - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Kalamari Boutique Hotel
Hotel in de buurt van Sedef-eiland
Met voorzieningen zoals een terras, een stomerij/wasserijservice en een bar kom je niets tekort bij Kalamari Boutique Hotel. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Kalamari Boutique Hotel bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en badjassen.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Lcd-televisies met satellietzenders
Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een bar/lounge
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Wasserij
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Stomerij-/wasserijservice
Buiten
Terras
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Badkamer
Badjassen
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Lcd-tv met satellietzenders
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Bureau
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kalamari Boutique
Kalamari Boutique Istanbul
Kalamari Boutique Hotel Istanbul
Kalamari Boutique Hotel Hotel
Kalamari Boutique Hotel Adalar
Kalamari Boutique Hotel Hotel Adalar
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Kalamari Boutique Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Kalamari Boutique Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Kalamari Boutique Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Kalamari Boutique Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Kalamari Boutique Hotel?
Dit hotel ligt bij de zee, vlak bij Zee van Marmara, İskele Meydanı en Adalar Museum. Ook Recreatiegebied Dilburnu en Mizzi-huis liggen binnen 15 minuten lopen.
Beoordelingen over Kalamari Boutique Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 21 beoordelingen
10 - Uitstekend
10
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 21 beoordelingen
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 21 beoordelingen
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 21 beoordelingen
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 21 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
3
6,4/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel reception not approved of reservation of Expedia site.They charged over. Hotel was very unconfortable and no facilities.To much noisy middle of the night and very difficult to sleep.I am never recommed of this hotel..
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 aug 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not clean but good location
The bathroom and blankets were dirty. Towels were wet, I assume from the previous owners but can't be sure. The AC wasn't working and they told us about it after we paid. They did provide us with a strong fan instead of the AC. Location of the hotel was really good.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Enes
20 aug 2017
güzel manzara
otelin suit odasının manzarası güzel ancak odaların biraz tadilata ihtiyacı var yatak rahat tv çok küçük
Enes
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
ayhan
15 aug 2017
Negatief: Personeel en service
odanın sadece manzarası guzel hizmet anlayısı sıfır odada su bile yok talep ettiginizdede verilmiyor oysaki oda ozelliklerinde su verilir yazıyor.sac kurutma makinası yoktu talep ettik bahane baska misafirlerin alıp goturdugu seklince geldi. banyosu cok kucuk ve bir havlu asma askısı dahi yok manzaraya aldanmayın bence
ayhan
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 aug 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vasat bir deneyim. Havlular maalesef üzeri lekeliydi. Banyo çok temiz değildi. Havlu askısı dahi yoktu. Pencere aydınlığa açılıyor. İçerideki florasan ışık misafirhane havasında. Ses yalıtımı iyi değil. Tuvalet kağıdı yarım kullanılmış halde klozetin üstünde duruyordu. Duştan çıktığınızda üzerine basabileceğiniz bir havlu yoktu. Odada mini bar, havlu terlik vs aramayın. Bu paraya çok pahalı bir deneyim. Ancak yeri hemen iskelenin yanında ve çok merkezi.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Gökçen
11 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gülmek en büyük hizmettir
Her talebimize güler yüzle evet dendi sıcacık bir personel çok keyif aldık
Gökçen
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Suna
31 jul 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Klima dogru duzgun calismiyordu.
Suna
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jul 2017
Negatief: Comfort kamer
Hizmet 0, su dahi veremiyoruz denildi. Konum olarak güzel evet, onun dışında 4 gün kaldık ekstra tuvalet kağıdı bile değiştirilmedi.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2017
2/10 – Ontzettend slecht
nazli
10 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Çok berbat
Yatakları cok rahatsız penceresi cok küçük kötü dısarıyı göremedik
nazli
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
cemal
3 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cemal
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Muhammet Ali
1 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manzara Cok güzeldi
Denizin içindeymiş gibi masmavi bir odada kaldık Oda no 208 herkese tavsiye ederim. 3 kişilik bir odaydı manzarası cok güzeldi otelin ikram ettiği meyve ve nargile de cok hoşumuza gitti
Muhammet Ali
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Ezgi
30 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Denz manzrli odalr harika ve beachlere cok yakin
Arkadaş tavsiyesi üzerine uygun fiyatli olmasi icin ekonomik oda için rezervasyon yaptık otele geldiğimizde suit odalari da görmek istedik. Gerçekten müthiş bir manzaraya sahip bu odalar. Farkını ödeyip suite geçtik. Beach lere ulaşım da bu otelin önünden olduğu için denize girme konusunda da zorluk çekmedik. Gayet ideal ve düzenli bir pansiyon diyebilirim.
Ezgi
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Ali
30 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BUNDAN SONRA Kİ TEK TERCİHİM KALAMARİ
Büyükada ya sık sık geliyorum ve Kalamari hotel de ilk kez kaldım arka odalardan ekonomik oda tuttum, fiyatı diğer otellere göre çok uygundu ve müşteriyle ilişkileri gerçekten çok iyi bol bol ikram yapıp her konuda yardımcı olmaya çalışıyorlar. Ada da ki otellerde lüks aranmamasi gerektiğini biliyorum hepsi butik tarzda küçük oteller. Dolayısıyla yatmadan yatmaya otele gelmek zorundasınız. O yüzden hem fiyat uygunluğu hem temizliği hem de misafir perverliklerinden dolayı bundan sonraki tek tercihim burası.
Ali
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
serhat
19 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keyif
Yer mevkii temizlik manzara bakımından gerçekten güzel bir hotel
serhat
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Evgeniia
12 jun 2017
Дешево и сердито
Не очень опрятная комната. Желтые пятна на простыне. Волос на подушке. Желтые подтеки на штукатурке на потолке около окна. Комната с видом НЕ на море, поэтому шума от ресторанов напротив отеля нет. Неприятных запахов нет. Душем не пользовались, но я бы и не стала, как-то он не очень опрятно выглядит, хотя все довольно чисто. 2 полотенца на человека. Два маленьких мыльца и флакончика с шампунем. КОмната была готова раньше, чем 14.00. Не завтракали в отеле. НО завтрак за отдельную плату. Переночевать - нормально
Evgeniia
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
HAKAN
19 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel
Harika konaklamaydı....
HAKAN
10/10 – Uitstekend
Ece Selen
30 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temiz, uygun fiyatlı
Görevliler çok ilgili ve yardımseverdi. Oda ufak ama konforlu ve temizdi. Kaldığımız odada balkon vardı ve oldukça güzeldi. Güzel bir manzaraya sahip ve restuarantların hemen üstünde yer alıyor. Kolay ulaşabileceğiniz bir konum. Lüks bir otel değil ama fiyat performans oranının yüksek olduğunu düşünüyorum.
Ece Selen
2/10 – Ontzettend slecht
FVZ, Friedrichshafen
5 okt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr dreckiges Hotel! Nicht weiter zu empfehlen!!!
Die Zimmer waren sehr dreckig. Es wird wahrscheinlich nicht geputzt in dem Hotel. Die Hotelausstattung war ungenügend. Die Bettwäsche war dreckig. Die Lichter gingen nicht. Es gab Flecken auf dem Boden. Hotelpersonal war sehr unfreundlich!!!
FVZ
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2016
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Well located, nice room, service could be improved
Very nice room, right near the harbour and above the restaurants, so very well located but obviously noisy when you have a room towards the sea (worth it though!). Great view with a large balcony (as big as the room), so enjoy the music from the restaurants from there and then use your earplugs.
Too bad the service wasn't up to the room, bathroom and room were clean enough on arrival but no cleaning during our stay. The guys at the desk were nice and helpful though.
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
ayse
25 jul 2016
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ODA REZERVASYONUMDA DENİZ MANZARALI ODA ŞEKLİNDE TUTTUĞUM HALDE ODA HAVALANDIRMA BOŞLUĞUNA BAKIYORDU. BANYO MALZEMELERİNDE EKSİK MEVCUTTU. SÖYLEMEMİZE RAĞMEN GEÇ GETİRİLDİ. PERSONEL GÜLERYÜZLÜYDÜ ANCAK BUNLAR MORAL BOZUCUYDU.