Amerin Hotel Johor Bahru

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Johor Bahru

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Amerin Hotel Johor Bahru

Een buitenzwembad
Poolbar
Lobby
Interieur
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven

Super Deluxe King

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite (Silver)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Suite (Silver)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Privébadkamer
  • 56 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Suite (Platinum)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
  • 39.9 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
  • 32 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Gold Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Platinum Suite

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Super Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Amerin Suite

  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 queensize bed

Silver Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Family Suite

  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 35, Persisiran Perling 1, Taman Perling, Johor Bahru, Johor, 81200

In de buurt

  • Winkelcentrum Aeon Bukit Indah - 2 min. rijden - 3.8 km
  • Paradigm Mall Johor Bahru - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Angsana Johor Bahru Mall - 3 min. rijden - 4.1 km
  • Sutera Mall - 4 min. rijden - 4.5 km
  • Danga Bay - 5 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Kempas Baru Station - 10 min. rijden
  • Senai International Airport (JHB) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪長安 Restoran Tiong An - ‬5 min. lopen
  • ‪Marrybrown - ‬4 min. lopen
  • ‪Amerin Hotel Sky Bar & Lounge - ‬1 min. lopen
  • ‪Z Family Restaurant - ‬9 min. lopen
  • ‪Restoran Hup Heng - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Amerin Hotel Johor Bahru

Hotel met een chique stijl in de buurt van Paradigm Mall Johor Bahru
Bij Amerin Hotel Johor Bahru kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een bar aan het zwembad, een terras en een koffiebar/café. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een bar.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een bankethal en conciërgeservices
  • Een rookvrije accommodatie, 3 vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 176 gastenkamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Flatscreentelevisies van 42 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: MYR 40 voor volwassenen en MYR 20 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Sky Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 3 vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift (gelijkvloerse accommodatie)
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 16 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2014
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gemeenschappelijke badkamer (wastafel op de kamer)
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 42 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 69.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 100.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 40 voor volwassenen en ca. MYR 20 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: MYR 69.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amerin Johor Bahru
Amerin Hotel Johor Bahru Hotel
Amerin Hotel Johor Bahru Johor Bahru
Amerin Hotel Johor Bahru Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Is Amerin Hotel Johor Bahru voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Amerin Hotel Johor Bahru?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Amerin Hotel Johor Bahru te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Amerin Hotel Johor Bahru?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Amerin Hotel Johor Bahru uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Amerin Hotel Johor Bahru?

Dit hotel ligt in Taman Perling, binnen 5 km afstand van Paradigm Mall Johor Bahru, Sutera Mall en Angsana Johor Bahru Mall. Winkelcentrum Mydin ligt op 4,9 km.

Beoordelingen over Amerin Hotel Johor Bahru

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 174 van 683 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 335 van 683 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 111 van 683 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 683 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 683 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Stein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nieuw (!!!) hotel, ontzettend mooi, goed ontbijt

Recent geopend hotel. Erg mooi, goed verzorgde kamers met goede badkamer en bedden. Ziet er allemaal zeer verzorgd uit. Goede ontvangst bij de receptie. Mooie 'rooftop' swimmingpool. Kleine fitnessruimte. Bar/restaurant ook op hoge verdieping, leuk voor het uitzicht. Wij waren er op zaterdag en toen veranderde 's avonds het zwembad in een uitgaansgedeelte, zag er erg gezellig uit. Geen overlast van. Hotel is aan drukke weg gelegen maar daar merk je niets van. Rustig hotel. Personeel erg vriendelijk. Goede parkeermogelijkheden voor de auto (parkeergarage). Winkels, kleine shoppingmall en restaurants in de buurt. Op ongeveer 20 minuten rijden van centrum van Johor Bahru, hotel ligt aan de rand van de stad en is niet centraal gelegen. Openbaar vervoer (bus) wel dichtbij. Ook ligt het vlak bij de uitvalswegen, erg praktisch.

8/10 – Goed

Mohd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Mohd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room window stuck and cannot be close properly.
2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Fadilah

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique room for family which I like it but overall experience is just ok because the whole hotel was so rundown.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mohd

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mohd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Valerie

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bedsheets are stained from wear and tear. The glass wall in the bathroom leaks and water splashes out to toilet area when I shower, the carpentry is chipped and old. The windows are not sound proof and I was awoken by prayers singing from nearby. There is no hand towel provided. When I asked for additional bath towel, reception told me they charge 10rm for each additional towel. Disappointing. Won't be back to this hotel.
2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Iwan Chong

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Wei Haw

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

hock an

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

business trip

good
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

jason

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and quite hotel
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Mohd

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There are 2 small cockroaches that were in the room.
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Nurhidayat

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Mohd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Ridzal

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Mohd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room I was in got ants. As I leave my food ant already inside the food.
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Alwin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No, Nope, Negative, Never ever coming back.

Saw the pictures, book the hotel. To our surprise it is totally different from what you see and the receptionist told me that this is BEFORE renovation. Carpets are dated, wallpaper is peeling, mold in the bathrooms and the perfume smell is so strong, i cant even smell my chips! what on earth did you renovate ? so basically what u get is worse than a budget hotel. Hotel we booked was a AMERIN SUITE, top range, and it came out like this. Went down to reception and requested to change room, reception looked unwilling but he had that face like “ well i expected that” and he just pull out a PLATINUM SUITE card,but unfortunately its the same thing. Checked out immediately after 3 hours and book another room. Please, take my advice and steer clear of this hotel.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, friendly staff, nice rooms
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Mohd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jin meng

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

BOBY HEIDINAZ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

LEO

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

BOBY HEIDINAZ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quick check in
1 nacht verbleven in november 2024