Hotel 99 - Kelana Jaya

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Petaling Jaya

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer (Deluxe Family )

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer (Queen with Window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer (Queen with Window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer (Queen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familiekamer (Super Deluxe)

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 19 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2

Standard Queen Room

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Single

  • Max. aantal: 2

Deluxe Single Room

  • Max. aantal: 1

Deluxe Family Room

  • Max. aantal: 3

Deluxe Family Room(Super)

  • Max. aantal: 4

Queen Room with Window

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
107, Jalan SS25/2, Taman Mayang, Petaling Jaya, Selangor, 47301

In de buurt

  • Winkelcentrum Paradigm - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Park van het Kelana Jaya-meer - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Winkelcentrum Evolve - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Atria Shopping Gallery - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Petronas Twin Towers - 20 min. rijden - 18.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Kelana Jaya - 2 min. lopen
  • Station Taman Bahagia - 15 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Hwa Keong 華強燒臘茶餐室 - ‬5 min. lopen
  • ‪Restoran Gembira MJ 新餐餐乐餐室 - ‬5 min. lopen
  • ‪Guan’s KL - ‬10 min. lopen
  • ‪Dou Dou Bake - ‬10 min. lopen
  • ‪Lilies Signature Taste, Sooka Sentral - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel 99 - Kelana Jaya

Hotel in de buurt van Sunway Pyramid Mall
Hotel 99 - Kelana Jaya biedt onder meer voorzieningen zoals een businesscentrum aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een 24-uurs receptie, een lift en een bagageopslagruimte
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 68 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Televisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: MYR 50.00 per nacht

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel 99 Kelana Jaya Petaling Jaya
Hotel 99 Kelana Jaya
99 Kelana Jaya Petaling Jaya
99 Kelana Jaya
Hotel 99 - Kelana Jaya Hotel
Hotel 99 - Kelana Jaya Petaling Jaya
Hotel 99 - Kelana Jaya Hotel Petaling Jaya

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel 99 - Kelana Jaya?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel 99 - Kelana Jaya te parkeren?

Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel 99 - Kelana Jaya?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel 99 - Kelana Jaya uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Hotel 99 - Kelana Jaya?

Dit hotel ligt in Ss 4, binnen 3 km afstand van Winkelcentrum Paradigm, Atria Shopping Gallery en Park van het Kelana Jaya-meer. Ook Winkelcentrum Evolve en The Starling Mall liggen binnen 5 km afstand. Station Kelana Jaya ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Taman Bahagia is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel 99 - Kelana Jaya

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 32 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Phang

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jared

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Phang

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Choon Yong

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Ron

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Victor

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
12 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good place to stay

As a budget hotel, the price is affordable and the room is clean, only the internet is having a connection issue. Some time work but sometimes fail to connect, overall is good.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Meh... Not clean
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Wai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

NG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Dylan

Positief: Personeel en service

Moderate hotel

Hotel was pleasant in general. Condition could be improved. Location good and convenient. If you are on a budget then the hotel would be good.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

9/10

Overall was 9/10. First, at the reception, i was told to pay 50rm deposit. That was fine because most hotels have that policy. Then i was told to pay another 20rm. I know 10rm was probably for the tax. Another 10rm was because i do not have a malaysian ic. There's no logic in that because i'm a singaporean staying in malaysia's hotel and was someohow "fined" for not having a malaysian ic. I didn't ask much because i just wanted to check-in and put my stuff down. Not sure where the 10rm go to because it doesn't state on the website. After check-in, i saw a cockroach crawling on the bed. Lucky it was just one (that i saw). Apart from those two points, the comfort, toilet cleanliness and local area (lrt is just opposite) was thumbs up!
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Wai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

不会选择这家下次

酒店的网络只有第一天是好的 打给前台反应 结果告诉他不知道该怎么办 难道让客人自己修理吗 郁闷 住了这么多天不提醒从来不会给清理房间 前台有时候只有会讲马来话的人 沟通头疼
8 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Yeap

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

hafiza, kuala lumpur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good services..

Excellent. The room is very clean and the bed is comfortable. Water dispenser that provide both warm and hot water is located at every floor makes it very convenient and no need to worry that there is insufficient drinking water. Hairdryer also provided in toilet. Really money worthing to stay here. Definitely will come back
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Foo Seong

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

M.s

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

Room too small

2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Wee Jun

Negatief: Netheid, comfort kamer

Uncomfortable Bed sheet and pillows cover

The hotel should change the new bedsheet and pillows cover as It was so dirty and poor of quality.
2 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Han Kok

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Smoky room caused hard to breathe

Room too smoky couldn't sleep well.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reception very slow in handling guest. .room bed got hair all around..n stains..
1 nacht verbleven in juli 2017