KL Guest Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant in Ampang

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
1 jan - 2 jan 2026

Kameropties

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Familie suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Family Room

  • Max. aantal: 4

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
8 Jalan AU 1A/4C, Taman Keramat Permai, Ampang, Wilayah Persekutuan, 54200

In de buurt

  • Great Eastern Mall - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Gleneagles Kuala Lumpur - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Technology University of Malaysia - 3 min. rijden - 1.6 km
  • Ambassade van de Volksrepubliek China - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Royal Thai Embassy - 4 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Gombak - 7 min. rijden
  • Station Setiawangsa - 8 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Ali Maju - ‬1 min. lopen
  • ‪FamilyMart - ‬2 min. lopen
  • ‪Pak Ya Tomyam & Seafood - ‬2 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬2 min. lopen
  • ‪The Grato® By Chef Yasser - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

KL Guest Hotel

Hotel in de buurt van KLCC Park
KL Guest Hotel biedt faciliteiten zoals een restaurant en een snackbar/delicatessenwinkel aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een rookvrije accommodatie en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van KL Guest Hotel zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en middernacht geopend.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 16 jaar en ouder. Gasten met een vaccinatiebewijs dienen minstens 14 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 50.0 per verblijf

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor handdoeken: MYR 3 per persoon, per verblijf (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

KL Guest Hotel Kuala Lumpur
KL Guest Kuala Lumpur
KL Guest
KL Guest Hotel Hotel
KL Guest Hotel Ampang
KL Guest Hotel Hotel Ampang

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij KL Guest Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij KL Guest Hotel?

Vandaag, 24 dec. 2025, kost een verblijf bij KL Guest Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 1 jan. 2026 min. € 20,51, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij KL Guest Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 50. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij KL Guest Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt KL Guest Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt KL Guest Hotel?

Dit hotel in Ampang ligt op 2,4 km van Gleneagles Kuala Lumpur en op 5 km van KLCC Park. Ook Royal Thai Embassy en Ampang Point Shopping Centre liggen binnen 5 km afstand. Station Setiawangsa ligt op 8 minuten lopen en naar Station Jelatek is het 17 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over KL Guest Hotel

7,2

Goed

7,4

Netheid

7,6

Locatie

7,8

Personeel en service

7,8

Milieuvriendelijkheid

7,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 38 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Farahin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Selesa dan byk kemudahan yg ada disekeliling premis.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Nor Azlina

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Pornchanok

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
So close to the LRT. Laundry place is just next to it. You can find so many shops, restaurants and convenient stores nearby!
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Danial

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

MuhammadRedzuan

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

FADHIL HUSAINI

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Khubaren

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

KHAIRUNNISA

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Syafiq

1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Syarifah Nabihah

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a non smoking room, but when i open the door the smoke smell was too strong. The staff give a new room to me, which is better than the first room. But what is surprising me is the door key is the same with the first room. Plus there is no additional lock from inside. I feel unsafe all over the night, anyone can open my door when i sleep. There is also lots of stained on the bed linen. Not sure if i will recommend this hotel to my friends.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Syajaratuddur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TV and elevator not working, too bad
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Nor Azlina

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Nur

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lif rosak tidak diberitahu dalam iklan
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

HAIRUL IZLAN

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Kean Chai

2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

AHMAD NAQIB SYAHMI

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Nor Rashdan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Yusnizam

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Anuar

3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Vay Leung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018