The Regency Hotel Kuala Lumpur

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een buitenzwembad, in de buurt van Suria KLCC Shopping Centre

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Regency Hotel Kuala Lumpur

Ingang binnen
Lounge
Een buitenzwembad
Lounge
Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Superior suite, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
Diep bad
Bad/douchecombinatie
  • 30.0 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe suite, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
Diep bad
Bad/douchecombinatie
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive suite, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
Diep bad
Bad/douchecombinatie
  • 34 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 3 Jalan Raja Alang, Kuala Lumpur, 50300

In de buurt

  • Toren Menara KL - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Petronas Twin Towers - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Suria KLCC Shopping Centre - 2 min. rijden - 1.9 km
  • KLCC Park - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 3 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Chow Kit - 7 min. lopen
  • Station Kuala Lumpur Sultan Ismail - 11 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cendol Durian Jalan Raja Alang - ‬2 min. lopen
  • ‪Roof top Bar & Pool - ‬1 min. lopen
  • ‪Nasi Kapau : Masakan Minang - ‬4 min. lopen
  • ‪Restoran Sederhana - ‬3 min. lopen
  • ‪Warung Ketapang - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

The Regency Hotel Kuala Lumpur

Hotel in de buurt van World Trade Centre Kuala Lumpur
The Regency Hotel Kuala Lumpur biedt voorzieningen zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een bar en ligt niet al te ver van Toren Menara KL en Suria KLCC Shopping Centre. Naast voorzieningen zoals een businesscentrum en een restaurant kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en huwelijksservices
  • Conciërgeservices, een bankethal en een kluis bij de receptie
  • Een portier/piccolo, een lift en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 311 kamers bieden extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met diepe baden en gratis toiletartikelen
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 15 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 11.00 uur: MYR 30 voor volwassenen en MYR 15 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 24 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2009
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 80.0 per verblijf.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 30 voor volwassenen en ca. MYR 15 voor kinderen
  • Parkeerkosten: MYR 15 per dag
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 80.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Regency Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Regency Hotel
Regency Hotel Kuala Lumpur
Regency Kuala Lumpur
Regency Kuala Lumpur Hotel
The Regency Kuala Lumpur
The Regency Hotel Kuala Lumpur Hotel
The Regency Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur
The Regency Hotel Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Is The Regency Hotel Kuala Lumpur voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Regency Hotel Kuala Lumpur?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Regency Hotel Kuala Lumpur te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 15 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Regency Hotel Kuala Lumpur?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij The Regency Hotel Kuala Lumpur uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Waar ligt The Regency Hotel Kuala Lumpur?

Dit hotel ligt in Chow Kit, binnen 15 minuten lopen van Nachtmarkt van Chow Kit en World Trade Centre Kuala Lumpur. Ook Suria KLCC Shopping Centre en KLCC Park liggen binnen 3 km afstand. Station Chow Kit ligt op 7 minuten lopen en naar Station PWTC is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over The Regency Hotel Kuala Lumpur

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 199 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 59 van 199 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 199 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 199 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 199 beoordelingen

6,4/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

oosaka, 大阪

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
普通に宿泊する分は特に問題なし
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
It has spacious lobby and rooms, however, unfortunately the furniture is old. The lacking cleanliness, bed linen was not replaced, the bathroom was not cleaned properly, the carpet was not vacuumed.
8 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

IVAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

YVON

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Gerhard, Malaga

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
HI the location of the Hotel is really great and the hotel complex also but there are some basic things missing, like a proper room-service and also a Mini Bar or at least a fridge where you could put in your drinks to keep them cool. Check-in took ages as there was only 1 person helping the guest although there where 10people waiting. Not an exception as i have seen it many days that there where over 10 people waiting to get helped to get check-in. Further for an all day dining the restaurant was already at 6pm closed and cleaned up. To ask for a basic Breakfast Buffet 35RM is way to expensive. Overall i liked it but there are major improvements to be made especially in the Customer Service & Experience, as there where also no suggested Tours in the Lobby. thanks Gerhard
8 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Norhayati

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service

Waited 1 hr standing to check in

We took 1 hour to register, there is no system in checking on, long queue, i booked 2 rooms but the hotel said i booked only 1 room, we have to wait linger for that. we cant get to see the fire works from our room, cant choose room, pool was closed.
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Gillet

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dirty room - Managers who don't care....

I am writing this at 1.30am to let you know that we have had a terrible experience at this Regency Hotel Kuala Lumpur. Upon check in at about 5.30 pm we realised that both our rooms 1921 & 1922 had blown light bulbs in the corridor, in the wardrobe, and the side table, then both mini fridges were out of order , both phones were not working either (what if there was an emergency!!?) and lastly for the worst part, we found cockroaches in the room. Had to go down to the reception for assistance and even spoke to the manager who said he'll come up to take a look but instead sent the housekeeper and maintenance guy .all the while, had us waiting for more than an hr, not daring to sit anywhere in the room. We then had the housekeeping spray some insecticide to kill 2 cockroaches we saw by the bed before we had to go out for our dinner appointment. Upon returning to our rooms just around midnight, to our horror, the insecticide had made even more cockroaches come out of their hiding and were running everywhere in the room,on the bed , under the bed and sofa chairs!! This was a last straw for us. She was visibly shaken and upset. We came down to reception yet again immediately and requested to see the duty manager but there wasn't any. We had the reception clerk work out a way to change us to another room and we decided to cancel the second night and have booked a second night elsewhere immediately. This has been a very horrible experience for me, with my visiting from France
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

MJ

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Ka yan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Historic and classical 60s hotel in pasar chow kit

The hotel is very classical and authentic in a busy pasar chow kit. Aa a heritage hotel the toilet curtains and door frames can be better maintained. Great that KL chow kit still have historic hotel with 60s style. Lovely piano in the cafe lobby.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

SELVAM

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Anith

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOT RECOMMENDED AT ALL
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nothing was good to comment
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Chun Kai

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Miss

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Room 1413 had cockroach
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Stay for 1 night. Staff is ok but a bit dissappointed with their housekeeping. Tv picture quality is not
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Hairunisa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the considerate staff to let us a later check out so that we are able to perform our prayers. there are cockroaches in the room and toilet. the iron is not available in the room and troublesome for guest to go to the iron room. the iron room is pretty hot as it doesnt has any fan or aircond in it.
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

The hotel give only 2 pillow. I have to pay rm10 for extra pillow.
4 nachten verbleven in augustus 2019