Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 530 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
530
Gastenscore: 8 - Goed. 363 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
363
Gastenscore: 6 - Redelijk. 75 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
75
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
27
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer aan kleine kant, lastig met koffer. Perfecte locatie, schoon en zoals door heel Japan heen vriendelijk personeel. Super tijd gehad 😄
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel M`s EST SHIJOKARASUMA op 24 jul 2019
Dear Mr./Ms. Anonymous
Thanks for your stay with us and giving us your kind review.We were glad to hear that you satisfied with our hotel location. Our hotel is located in center,it is convenient to go shopping, go sightseeing and have a food. In our hotel, we make storage on the wall and design the space. We will continue to improve our service quality and provide a more comfortable and friendly atmosphere for all the guests. We hope we can have anther chance to host you in future. Best regards. Hotel Ms EST SHIJO KARASUMA Front desk
8/10 – Goed
Carlos, Groningen
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel op een zeer goede locatie. Het hotel zit dicht bij het metro station, vlakbij winkels, restaurants en veel bezienswaardigheden.
Carlos
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van HOTEL M's EST SHIJO KARASUMA Front desk op 14 jun 2019
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.
We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort.
We look forward to seeing you again in the near future.
6/10 – Redelijk
JEAN-ALBERT
Reisde met familie
20 apr 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hôtel bien situé mais les chambres étaient faites avec un peu de négligence. Et dans le hall une timbale pouvait rester deux jour de suite sans être enlevée
JEAN-ALBERT
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met een groep
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, basic business hotel
Elizabeth
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
31 mrt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a great hotel.
Michael
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Kathryn
Reisde met partner
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is small (as expected). They make use of the space very well. The location is great, close to all the transit lines & many food options near by.
Kathryn
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Tateki
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tateki
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Adam
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic, clean, and friendly. The area has a lot of stuff to do as well.
Adam
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Sven
Zakenreiziger
25 feb 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location. Very simple rooms without windows.
Sven
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Atsuko
4 feb 2024
Atsuko
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Yuki
16 jan 2024
Yuki
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
LIDER WAINE, Daly City
Reisde met familie
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to train stations and its different exits. 5mins walk to Nishiki Market
LIDER WAINE
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Kentaro
5 jan 2024
Kentaro
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Monica
Reisde met een groep
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is surrounded by great restaurants and boutiques.
The hotel has cool design and uses space efficiently.
There is little storage. Also, checking out late or checking in early is impossible. I found the same at my hotel in Tokyo, so these may be Japanese traits, not a quirk of this hotel.
Monica
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mori
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
Mori
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
HSIN WEI
28 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
硬體很好服務態度待加強
優點
房間空間設計很好沒有緊迫感
缺點
洗衣設備太貴、服務人員態度可以再積極一點。
HSIN WEI
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋았어요!!
자주 이용하는 상점들이 주변에 있어서 편하게 지냈습니다.만족합니다.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Omar
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Los justo para una buena estancia a kyoto.
Comodo, limpio, seguro y muy bien ubicado.
Omar
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
NAOKO
11 dec 2023
NAOKO
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 14 dec 2023
この度は数あるホテルの中から当ホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。
8/10 – Goed
Michiko
10 dec 2023
Michiko
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 14 dec 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We will continue to strive to improve our services. We look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location & Comfort
Very nice hotel on a side street yet right in the heart of of all the shopping and restaurants, including Terramachi and Nishiki Markets. Plus your minutes away from Pontocho and Gion. The hotel is quiet and our room very comfortable.
Geverifieerde reiziger
16 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. We will continue to devote ourselves to improving our services. We look forward to welcoming you again.
6/10 – Redelijk
Emily
27 okt 2023
Emily
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We will continue to strive to improve our services. We look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Uitstekend
Jorge Abraham
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel
Me encanto el hotel, muy céntrico. Lo recomiendo totalmente! Super limpio, super nuevo y comodo.
Jorge Abraham
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We will take note of the information you have given us and will do our best to meet your expectations. Thank you very much for taking time out of your busy schedule to write a word of mouth for our hotel.
6/10 – Redelijk
Catherine
13 okt 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hôtel minimaliste
Hôtel propre. Chambre petite, endroit minimaliste. Peu de service: personnel parle peu anglais, ménage une journée sur trois, refus du service pour envoi des valises (ce que tous les hôtels font au Japon). Intéressant si la chambre est autour de 100$, plus que ça, le rapport qualité prix ne vaut pas le coup.
Catherine
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We apologize for any inconvenience caused by the inadequate English skills of our staff. The receiver next to the front desk is available in English 24 hours a day, so please use it the next time you stay with us. We thank you for taking the time to write a review of our hotel.
10/10 – Uitstekend
Angel
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. We look forward to having you stay with us again.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great if you're not working
Pros: Very clean, friendly staff, comfortable bed, mini fridge, hot water pot, nice toiletries (and no wasteful tiny bottles). Cons: Room size was OK for one person though there was no space to keep my suitcase open and no shelves/drawers, so not good for a longer stay. Biggest complaint is that WiFi ranged from mediocre to zero and the chair was uncomfortable. It was hard to get work done.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We will keep in mind to further improve our services and will continue our efforts in the future. We look forward to welcoming you again.
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was great
Frances
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel M's Est Shijo - Karasuma op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel. Our hotel is only a 1-minute walk from Shijo Subway Station and Exit 19 of Karasuma Station on the Hankyu Line. Bus stops are also gathered here, and we have been well received as the best starting point for sightseeing in Kyoto. We will continue to make every effort to provide our guests with a pleasurable stay. We look forward to welcoming you again.
10/10 – Uitstekend
Setsuko
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋は黒やグレーで男性が好みそうな感じでした。 利便性も良かったので満足してます。
Setsuko
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Wendy
Reisde met partner
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to east/west and north/south train station to go anywhere in kyoto. Lots of dining options in walking distance. Nice to have laundry machine available
Wendy
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
MASAKI
15 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKI
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
m
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten