Geheel appartement
RESI STAY BRiX
Dit appartement met een keuken ligt op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor RESI STAY BRiX





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 96
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Design Twin kamer, niet-roken (Brownstone, theater room) laden

Design Twin kamer, niet-roken (Brownstone, theater room)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droger
Verduisterende gordijnen
Een slaapbank
Een bidet
Alle foto's voor Design vierpersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken, uitzicht op stad (Greystone) laden

Design vierpersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken, uitzicht op stad (Greystone)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droger
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Design Twin kamer, niet-roken (Brownstone) laden

Design Twin kamer, niet-roken (Brownstone)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droger
Verduisterende gordijnen
Een slaapbank
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Kawaramachi Gojo Riverside
Gion
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 2 beoordelingen
De prijs is € 92
14 jan - 15 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

558-9, Motoshiogama-cho, Kawaramachi-dori, Gojo-sagaru, Kyoto, Kyoto, 600-8119
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

RESI STAY Gojozaka
RESI STAY Gojozaka
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 107 beoordelingen
De prijs is € 104
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: JPY 10000 per verblijf
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: JPY 41000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 9)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: JPY 41000 (enkele reis)
- Toeslag voor babybed: JPY 12000 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en een EHBO-doos
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RESI STAY BRiX Apartment Kyoto
RESI STAY BRiX Apartment
RESI STAY BRiX Kyoto
RESI STAY BRiX Kyoto
RESI STAY BRiX Apartment
RESI STAY BRiX Apartment Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over RESI STAY BRiX
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,0
Locatie
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
15 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Karen, EUGENE
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
8 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Cedric
19 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cedric
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Nicholas
21 jun 2025
Nicholas
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 mei 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Sahan
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sahan
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Kim Ngoc
8 mrt 2025
Kim Ngoc
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kenia
Reisde met familie
10 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenia
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Leslie
30 jul 2024
Leslie
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Sherine
5 jun 2024
Sherine
7 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
6 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Stephen
Reisde met familie
26 mei 2023
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Stephen
5 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Yaniv
19 mei 2023
Positief: Netheid
Yaniv
5 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Mayeul
Reisde met familie
17 apr 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Mayeul
3 nachten verbleven in april 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Ramez
Reisde met familie
11 apr 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramez
4 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
wan tuen
1 nov 2022
wan tuen
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Yuka
Reisde met een groep
4 okt 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
SHIRO
Reisde met familie
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHIRO
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Cindy
Reisde met familie
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great place to stay.


Cindy
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
WEN HSIANG
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒


WEN HSIANG
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Tim
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Two night stay in Kyoto
Tim
2 nachten verbleven in december 2019

















