Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer (Japanese Style) laden

Standaard eenpersoonskamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 549 beoordelingen
De prijs is € 69
20 aug - 21 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

29, Nishi Shin yashikisimonocyo, Shimogyo-ku, Kyoto, kyoto, 6008829
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Kyoto Nijojo Minami
Toyoko Inn Kyoto Nijojo Minami
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 361 beoordelingen
De prijs is € 57
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Sanki Kyoto
Sanki Kyoto
Ryokan Sanki Kyoto
Ryokan Sanki Guesthouse
Ryokan Sanki Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Sanki
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SHUTO
3 jan 2025
SHUTO
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Haewon
Reisde met een groep
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haewon
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Fernando
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Nisa
25 aug 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nisa
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
??
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
マキコ
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マキコ
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met partner
25 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Minju
17 mrt 2023
Minju
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
1 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
10/10 – Uitstekend
Chi ming
26 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi ming
3 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Wentian
6 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wentian
10/10 – Uitstekend
Kotono
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kotono
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Aline
Reisde met een groep
25 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Aline
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
tomoharu
21 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tomoharu
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Panagis
3 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Panagis
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
和を堪能
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Dhhun
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Dhhun
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
John, Boston
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
CARLOS
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CARLOS
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotels nabij Kasteel Doorwerth
- The Natsepa Resort & Conference Center
- Hotel Promenade
- Hotels in Waregem
- Hotels in Salerno
- Hotel Reymar Playa
- 5-sterrenhotels in Torremolinos
- 5-sterrenhotels in Aerdenhout
- Zhero Hotel Mallorca
- Riad Oasis Du Désert Boutique Hotel & SPA
- Melia Koh Samui
- Hotels in Orvelte
- Hotel Montagna del Mondo
- Klima Hotel Milano Fiere
- Berjaya Langkawi Resort
- Guesthouse Meguri Inari
Autoverhuur
Vakantiehuizen