Fotogalerie voor RESI STAY Kumico Amaterrace





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 182 beoordelingen
De prijs is € 347
20 okt - 21 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
RESI STAY Kumico Amaterrace is gelegen in de wijk Shimogyo in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Voorbeelden van belangrijke bezienswaardigheden in de omgeving zijn Nijō-kasteel en Kyototoren. Reizigers die graag cultuur willen snuiven, kunnen een bezoekje brengen aan Gion Corner. Ook een bezoek aan To-ji-tempel en Sanjusangen-do-tempel is sterk aanbevolen.

566-4, Kazahayacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8475
In de buurt
- Nijō-kasteel - 15 min. lopen - 1.3 km
- Kyototoren - 3 min. rijden - 2.0 km
- Gion Corner - 4 min. rijden - 2.5 km
- Kyoto Imperial Palace - 4 min. rijden - 3.0 km
- Kiyomizu Temple - 5 min. rijden - 3.5 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Goodman Roaster - 4 min. lopen
- BURGER REVOLUTION KYOTO - 5 min. lopen
- 立ち呑みくぬぎや - 3 min. lopen
- バンガロー - 4 min. lopen
- 町 家四川 星月夜 - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
RESI STAY Kumico Amaterrace
Vergelijkbare accommodaties

Randor Residence Kyoto Nijo Castle
Randor Residence Kyoto Nijo Castle
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 147 beoordelingen
De prijs is € 144
30 okt - 31 okt
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: JPY 10000 per verblijf
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 7000 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RESI STAY Kumico Amaterrace Apartment Kyoto
RESI STAY Kumico Amaterrace Apartment
RESI STAY Kumico Amaterrace Kyoto
RESI STAY Kumico Amaterrace K
RESI STAY Kumico Amaterrace Kyoto
RESI STAY Kumico Amaterrace Apartment
RESI STAY Kumico Amaterrace Apartment Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over RESI STAY Kumico Amaterrace
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,8
Locatie
8,8
Personeel en service
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
28 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 mrt 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jun 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 jun 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
のんびり快適
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 apr 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 apr 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Re, Tokyo
Reisde met een groep
25 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Re
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 mrt 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2020
Positief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高でした!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 mrt 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle prestation
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Marc
Zakenreiziger
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner, Reisde met familie
8 jan 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Gunawan
Reisde met familie
7 jan 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Good Place, BAD amenities
Gunawan
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Wing Fong
Reisde met familie
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Fong
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Darren
Reisde met familie
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Darren
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019