Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Rinn Higashiyama Sanjo





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Selected at Check in) laden

Kamer, niet-roken (Selected at Check in)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 175 beoordelingen
De prijs is € 275
17 sep - 18 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Rinn Higashiyama Sanjo ligt in de wijk Higashiyama in Kyoto. Yasaka-altaar en Altaar Heian zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Biwameer en Arashiyama Bamboebos kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Gemeentelijke dierentuin Kyoto en Kyoto Aquarium zijn ook zeker het bezoeken waard.

592-1 Shinno-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0016
In de buurt
- Yasaka-altaar - 6 min. lopen - 0.5 km
- Pontocho-laan - 10 min. lopen - 0.9 km
- Altaar Heian - 12 min. lopen - 1.0 km
- Markt van Nishiki - 15 min. lopen - 1.3 km
- Kiyomizu Temple - 18 min. lopen - 1.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- マルシン飯店 - 1 min. lopen
- McDonald's - 3 min. lopen
- Le Bac à Sable - 3 min. lopen
- Cafe HEBARAGI - 3 min. lopen
- 食堂 はやし - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Higashiyama Sanjo Apartment Kyoto
Rinn Higashiyama Sanjo Apartment
Rinn Higashiyama Sanjo Kyoto
Rinn Higashiyama Sanjo Kyoto
Rinn Higashiyama Sanjo Apartment
Rinn Higashiyama Sanjo Apartment Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rinn Higashiyama Sanjo
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,0
Locatie
9,0
Personeel en service
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 mrt 2020
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
hitoshi
Zakenreiziger, Reisde met familie
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
長期出張の方にオススメ
hitoshi
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
MARIKO
Reisde met familie
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIKO
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Yoko
11 dec 2019
Yoko
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
HUNG
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置極佳
HUNG
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Kurin
Zakenreiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kurin
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Laura
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laura
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jul 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
EIRINI
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EIRINI
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大変オススメです!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Yuki
13 feb 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Yuki
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
John
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice little apart-hotel near Higashiyama
John
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
You can’t go wrong by staying here.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
長期滞在型?
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Ariffin, Gold Coast, au
Reisde met partner
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ariffin
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Manuel
2 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barato para lo que ofrece
Manuel
3 nachten verbleven in oktober 2018