Yadoya Dejavu
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Yadoya Dejavu





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op binnenplaats laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op binnenplaats
Hoogtepunten
Eigen bubbelbad
Klimaatregeling
Een koelkast
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op binnenplaats laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op binnenplaats
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 94
9 aug - 10 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

45 Daikokucho Nakagyo Ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8031
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Minn Nijo-jo
Minn Nijo-jo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 55 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yadoya-Dejavu Inn Kyoto
Yadoya-Dejavu Inn
Yadoya-Dejavu Kyoto
Yadoya Dejavu
Yadoya-Dejavu House
Yadoya Dejavu Hotel
Yadoya Dejavu Kyoto
Yadoya Dejavu Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yadoya Dejavu
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
3 okt 2019
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 feb 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Yoon
13 jan 2019
Positief: Personeel en service
Not a hotel I would book again.
Yoon
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Elizabeth
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elizabeth
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
LAURA
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryokan Royalty
LAURA
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Rob, London
11 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rob
4 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Vivian
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful little place to stay!
Vivian
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Hoaiguru, Singapore
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoaiguru
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful, welcoming stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Alice
20 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay!
Alice
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Suheyla
14 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hidden Gem
Suheyla
2 nachten verbleven in juni 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Robert, München
29 mei 2018
Negatief: Personeel en service
Drei Zimmer über Steakhaus
Robert
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best kept secret in Japan
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Jeff, Toronto
16 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeff
4 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Kevin, New York, USA
15 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mei 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
観光客さんには
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boutique Hotel in the heart of Kyoto
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2018
2/10 – Ontzettend slecht
p, Tokyo
26 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very bad experience
p
6 nachten verbleven in april 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its a loaction no taxi driver was familiar with.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Evancy Boulogne-sur-Mer
- Hotel YIT Vereda Real
- Camping Lacus
- Campings en stacaravans Wijk bij Duurstede
- Hotels in Trogir
- Hotels nabij XXXX Brewery
- Camping Au Paradis des Campeurs
- Vakantieparken Malmö
- Historische hotels in Centrum van Londen
- Hondvriendelijke hotels in Kamperland
- Hotels in De Waal
- Hotels in Sint-Oedenrode
- NoMad London
- Hotel Nuhnetal
- Guesthouse Meguri Inari
Vluchten
Autoverhuur
Vakantiehuizen