Yadoya Dejavu

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Yadoya Dejavu

Exterieur
Tuin
Kamer, niet-roken, uitzicht op binnenplaats | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Kamer, niet-roken, uitzicht op binnenplaats | Binnenplaats
Kamer (Japanese and Western RYU,Outdoor bath) | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Kamer, niet-roken, uitzicht op binnenplaats

Hoogtepunten

Eigen bubbelbad
Klimaatregeling
Een koelkast
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, niet-roken, uitzicht op binnenplaats

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
  • 45 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
45 Daikokucho Nakagyo Ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8031

In de buurt

  • Pontocho-laan - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Markt van Nishiki - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Yasaka-altaar - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 1.7 km
  • Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Sanjo - 4 min. lopen
  • Station Sanjo Keihan - 5 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 64 min. rijden

Restaurants

  • ‪bar moon walk 河原町店 - ‬2 min. lopen
  • ‪六曜社 - ‬1 min. lopen
  • 京都ダイニング 正義
  • ‪KIHARU Brasserie - ‬1 min. lopen
  • ‪カプリチョーザ 河原町VOX店 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Yadoya Dejavu

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
Yadoya Dejavu biedt voorzieningen zoals een tuin, een bar en een restaurant en ligt niet al te ver van Pontocho-laan en Markt van Nishiki. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en meertalig personeel
  • Een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Yadoya Dejavu zijn voorzien van gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Bidets, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Koelkasten, tablets en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels, Japans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.000 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Masayoshi

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Spadiensten

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Gebouwd in 1850

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Pantoffels

Entertainment

  • Tablet

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 10.00 uur en 22.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 12 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 12 zijn welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Yadoya-Dejavu Inn Kyoto
Yadoya-Dejavu Inn
Yadoya-Dejavu Kyoto
Yadoya Dejavu
Yadoya-Dejavu House
Yadoya Dejavu Hotel
Yadoya Dejavu Kyoto
Yadoya Dejavu Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Yadoya Dejavu?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Yadoya Dejavu?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Yadoya Dejavu uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Yadoya Dejavu?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, vlak bij Kiyamachi dori, Kawaramachi-straat en Pontocho-laan. Ook Shijo-straat en Markt van Nishiki liggen binnen 10 minuten lopen. Station Sanjo Keihan en Station Sanjo liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Yadoya Dejavu

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 51 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Location was great. Compared to other properties the room was very large. Only two units and it’s inside a restaurant- sort of weird.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For a beautiful traditional tiny hotel this is it. Room blew our minds. Finest amenities and a very good but busy restaurant on the ground floor. Could not recommend this hotel higher.
5 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
It was so interestng and our room was lovely - a touch of Old Japan. They are converting the downstairs bedroom with the garden and pool into part of the restaurant. It is quirky and quaint.
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Yoon

Positief: Personeel en service

Not a hotel I would book again.

I don't think it was worth the price (a ridiculously high price) paid for. Concept is good, but the execution is very flawed. My room is on the ground floor, right behind reception, and also right beside the restaurant area. Walls are thin so I could hear the kitchen being prepared + smell all the smells from the kitchen + hear guests dining and chatting away through the walls, not to mention everything that happens at reception also. I could also hear what goes on in the upstairs room. To add further to that, I heard rats/mice running around and fighting during the night. Staff are very nice, but seem a bit lost on how to properly run the place. The poor girl is both the receptionist and waitress in the restaurant.The housekeeping guy also forgot some items in the room when my husband and I checked in and then forgot to take his cleaning items out after he finished cleaning. The only thing that is good is the location. And the hotel only has 3 rooms!
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel staff was very helpful and friendly. The location is perfect but as you would expect because it’s centrally located, there is a bit of street noise into the late night. Breakfast was great 👍 the room was fabulous especially the large bathtub. Very nice amenities.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

LAURA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ryokan Royalty

I read the reviews before booking and they did not lie- this Ryokan exceeds expectations! If you are not interested in a traditional, sleep on the floor Ryokan, then this is the place for you. We felt like royalty in a suite filled with opulent fabrics and beautiful antiques. The four post canopy bed was both super comfortable and romantic! The outdoor deep soak tub in a private courtyard with a red-eyed dragon fountain enhanced the ambience even more. The Wagu steak restaurant in the front of the property offered a nice relaxing dinner upon our arrival- we were lucky because the next day there was a line out the door! There is much to see within walking distance and short cab rides away. Reserve the Ryu room and enjoy this very special place!
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Rob, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is a lovely ryokan in a great location. Ran room is stunning, traditional yet comfortable & well appointed. The restaurant is very good& the staff, especially the two girls, are wonderfully friendly & helpful
4 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Vivian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wonderful little place to stay!

This was a very cute, wonderfully decorated place to stay. The staff was super friendly and helpful, especially when our outdoor bathroom didn't fill up properly. Speaking of which, the outdoor bathroom in the private little back patio was so great! We really loved the decor, the lighting, and the location of our room. It was great talking to the girl who works there--she's super sweet, friendly, and helpful. The little restaurant at the front of the ryokan is really, really good. They provide Western or Japanese style breakfasts in the morning, but I recommend also trying lunch or dinner there for the Kobe beef. It is SO good. Overall a great stay, and great value. I definitely recommend this little hotel!
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Hoaiguru, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最新設備と日本旅館がMIXしていて、清潔感がある素晴らしい宿屋でした。1Fのレストランもとてもおいしかったです。長く滞在したいと感じたので、希望としては、チェックアウト時間を遅くしてほしいです。
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Parfait

Petit Ryokan fort luxueux et très bien situé. Le petit déjeuner japonais est très bien. Le western style est ok, mais pas plus. Dommage qu’il n’y a pas de TV dans la chambre. Mais une tablette est là.
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Beautiful, welcoming stay

We were greeted by a lovely female staff member who went far out of her way to make sure we were always comfortable. Our room was huge, luxurious and clean. Close to the main shopping area of Kyoto and walking distance from Gion. We had a really lovely time!
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Alice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely stay!

We had a lovely stay at the hotel. Unfortunately the outside bath didn’t work but instead of that being an issue they quickly moved us to another room which had a jacuzzi bath and were extremely apologetic - it was totally not their fault! Thanks for the stay!
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Suheyla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hidden Gem

What a hidden treasure. And possibly the cutest room I’ve ever stayed in. Loved the tub outside and the area was super convenient. I can only recommend it.
2 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Robert, München

Negatief: Personeel en service

Drei Zimmer über Steakhaus

Drei Zimmer über einem japanischen Steakhaus als Ryokan zu bezeichnen ist schon sehr gewagt. Das Ganze dann noch zu diesem Preis zu verkaufen ist dreist. Unser Wester-Style-Zimmer ging zur lärmenden Strasse, die Ausdünstungen der darunter liegenden Küche drangen durch jeder Ritze und Tageslicht fällt so gut wie nicht durch die Fenster aus blickdichtem Glas. Die Ausstattung des Zimmers durchaus modern und gelungen. Üblicherweise hat Gastfreundschaft in Ryokans große Bedeutung, wir haben das immer wieder erleben dürfen. In dieser Unterkunft wurde wir vom Betreiber zwar beim Einchecken erwartet, danach haben wir ihn während unserer drei Nächte nie wieder zu Gesicht bekommen und selbst beim Auschecken blieb uns nichts anderes übrig, als den Zimmerschlüssel auf dem Tisch liegen zu lassen. Hier geht es nicht um das Wohl des Gastes, sondern um den Geldbeutel des Betreibers, der sich blendend darauf versteht seine Unterkunft zu vermarkten. Allerdings erzeugen die wunderbaren Fotos des "Ryokans" eine Erwartung, die der Realität in keiner Weise standhalten. Auch ist mir völlig unverständlich, wie die Unterkunft zu ihrer guten Einstufung kommt.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best kept secret in Japan

This small hotel is hands down one of the best rooms we have ever stayed in. From its design, to the attentive staff, every detail was thoughtful and luxurious. We especially loved the lighting options, the huge tub, and the amazing massage shower. If anyone is looking for the best place to stay in Kyoto, book this before it fills up. We absolutely loved it!
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Jeff, Toronto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location. In the middle of Kyoto, easy access to numerous restaurants and bars. Very upscale rooms.
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Kevin, New York, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing staff (very friendly and super helpful in all aspects). Wonderful accommodations (such a comfortable room, packed with all the essentials for foreign travelers). Great location (close to many restaurants and shops). Highly recommend staying here when in the Kyoto area. I look forward to booking here again in the near future.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The main thing about this Ryokan is its location, its right in the middle of things. That is a double edged sword, it means it can be a bit noisier as the rooms are part of the place and next to the restaurant etc. On the other hand its really helpful to be able to easily walk many places. The manager speaks English and is very helpful (if you can get him) but the rest of the staff dont really speak English so you are mostly on your own vs a regular hotel - again if you are in a small place like this thats expected etc. Our room was nicely decorated and modern, if a bit unusual in layout, we found it be comfortable but unusual vs all the hotels we stayed in - again not a hotel experience. All in all it was great with the caveats mentioned.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

観光客さんには

清潔感溢れる作りでした。外観は昔ながらの和風で外人さんには喜ばれると思います。 立地もよく歩いて繁華街を探索できますね。 電車、タクシーで京都を訪れる時にはいいと思います。 自家用車で近くのパーキングを使うと約8000円程の出費となります。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Boutique Hotel in the heart of Kyoto

This hotel is small and friendly. It is downtown Kyoto within walking distance of a galaxy of restaurants, shops, food markets, and clubs. Within 10 minutes cab ride is Higashiyama-ku, rife with temples, shrines, and authentic traditional Japanese neighborhoods. Very nice. There are three rooms in the hotel, ours was well appointed with a large comfortable bed. We had a great time and the staff made our stay memorable.
3 nachten verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

p, Tokyo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very bad experience

was rated 4.7 and 4 1/2 Star. I will give 2*. very small , hardly you could find a staff . Room was very dusty, small , not much of air circulation . Not easy to be find, taxi from two diffylocayion :train station and temple had problems to find . no choice on breakfast . We left the hotel after 2 days, had6 days reservation. We told by one staff we will get back full refund, but they only refunded 50%, their policy called for 70%, they even did not
6 nachten verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Its a loaction no taxi driver was familiar with.

The most terrible comminication, the receptionist who spoke very little english was the waiter of the restaurat and was unprofessional. I had stayed in many many hotels around the world and never had this terrible experience of wanting to leave the soonest I could.
2 nachten verbleven in april 2018