Opslaan

Kies datums om prijzen te bekijken

Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel

Fotogalerie voor Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel

Bar (ter plaatse)
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden | Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau
Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau
Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank | Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Overzicht van Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel

Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel

4.0-sterrenaccommodatie

8,6/10 – Uitstekend

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zakelijke services
Kaart
5 Cavell Street, London, England, E1 2BP

Gasten geven deze locatie een beoordeling van 6.4/10

Ontdek het gebied

  • Populaire locatieTower Bridge6 min. rijden
  • Populaire locatieLondon Bridge10 min. rijden
  • Populaire locatieTower of Londen12 min. rijden
  • LuchthavenLonden (LHR-Heathrow)60 min. rijden

Kameropties

Over deze omgeving

Londen

Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel is gelegen in de wijk Tower Hamlets in Londen. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij de luchthaven en vlak bij een metrostation. Een aantal culturele hoogtepunten zijn bijvoorbeeld Brits museum en O2 Arena. Wie daarnaast graag de winkelstraten afstruint, kan zich bij Oxford Street en Westfield London Shopping Centre uitleven. London Eye en Natural History Museum mag je zeker niet overslaan. Maak van de gelegenheid gebruik om de activiteiten in de omgeving te ontdekken, zoals shoppen bij een outlet. Gasten zijn erg tevreden over hoe gemakkelijk je vanuit dit hotel bij het openbaar vervoer komt: naar Shadwell DLR Station is het maar 5 minuten lopen en naar Whitechapel Underground Station 9 minuten.

In de buurt

  • Tower Bridge - 6 min. rijden
  • London Bridge - 10 min. rijden
  • Tower of Londen - 12 min. rijden
  • The Shard - 12 min. rijden
  • St. Paul's Cathedral - 13 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Shadwell - 5 min. lopen
  • Shadwell DLR Station - 5 min. lopen
  • Heathrow Airport (LHR) - 60 min. rijden

Over deze accommodatie

Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel

Hotel met 4 sterren in de buurt van Tower Bridge
Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel ligt niet alleen in de buurt van Tower of Londen maar biedt ook voorzieningen zoals een koffiebar/café, stomerij-/wasservices en een bar. Bij het plaatselijke restaurant, 5 Cavell Street Kitchen, geniet je van Britse gerechten en brunch. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een businesscentrum.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een computerstation en een kluis bij de receptie
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, vergaderruimtes en gratis kranten
  • Koffie/thee in de lobby, een lift en een bagageopslagruimte
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de nabijheid tot het openbaar vervoer
Kamervoorzieningen
Alle 140 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en kussenkeuzemenu's en bieden daarnaast voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de ruime kamers van de accommodatie.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Kinderstoelen, gratis baby-/kinderbedjes en babyreisbedjes
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Filipijns, Frans, Duits, Hindi, Italiaans, Litouws, Pools, Portugees, Russisch en Spaans

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd.
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.
Volgt de standaardrichtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Clean Promise (IHG).

Social distancing

Contactloos uitchecken
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 24 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Mondkapjes en handschoenen zijn beschikbaar
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt, de lunch en het diner, en via roomservice
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeergelegenheid op 1.6 kilometer (GBP 50 per dag), reserveren verplicht
  • Parkeermogelijkheid op straat

Eten en drinken

  • Er is op werkdagen van 06.30 uur tot 10.30 uur een uitgebreid ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van GBP 14.95 per persoon
  • 1 restaurant en 1 koffiebar/café
  • 1 bar/lounge
  • 24-uurs roomservice
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes
  • Elke dag wordt er tegen een toeslag een geheel verzorgd diner aangeboden

Restaurants ter plaatse

  • 5 Cavell Street Kitchen
  • 5 Cavell Street Kitchen

Activiteiten

  • Fitnesscentrum

Gezinsvriendelijk

  • Kinderspelletjes
  • Gratis babybed
  • Kinderstoel
  • Een wasserij
  • Snackbar/deli
  • Geluiddichte muren
  • Babyreisbedje

Voorzieningen

  • Bankethal
  • Lift
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluis bij de receptie

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Hulp bij uitstapjes/tickets

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (79 vierkante meter ruimte)
  • Gedeelde werkplek
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste badkamer (bepaalde kamers)
  • Luisterhulpmiddelen beschikbaar
  • Luisterhulpmiddelen in vergaderruimtes
  • Lift
  • Trapleuningen
  • Aangepaste kamer (niet alle kamers)
  • Rolstoeltoegankelijke douche (bepaalde kamers)
  • Visuele alarmen in de gangen
  • Businesscentrum met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Conciërgebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Fitnesscentrum met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Lounge met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar de lift
  • Rolstoeltoegankelijk openbaar toilet
  • Registratiebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Restaurant met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoelen ter plaatse beschikbaar

Overig

  • Rookvrije accommodatie
  • Televisie in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Airconditioning
  • Beddengoed
  • Gratis babybedden
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Handdoeken

Entertainment

  • Kabelzenders
  • Lcd-televisie
  • Betaalfilms

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Waterkoker

Overig

  • Aangrenzende/verbonden kamers
  • Bureau
  • Strijkplank/strijkijzer
  • Laptopwerkplek
  • Telefoon
  • Kluisje
  • Geluiddichte muren

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Als je een tarief inclusief ontbijt hebt geboekt, ontvang je ontbijt voor maximaal 2 volwassenen die een kamer delen. Voor extra gasten is ontbijt verkrijgbaar tegen een toeslag.
Als je een rate plan inclusief diner hebt geboekt, krijg je diner voor maximaal 2 volwassenen die een kamer delen. Er geldt een dinertoeslag voor extra gasten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 14.95 per persoon
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: GBP 50 per dag (op 1.6 kilometer afstand)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging.
Bereid je voor: bekijk de laatste COVID-19-reisvereisten en de geldende maatregelen op je bestemming voordat je op reis gaat.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTQ-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Holiday Inn Commercial
Holiday Inn Commercial Hotel
Holiday Inn Commercial Hotel London Road
Holiday Inn London Whitechapel Hotel
Holiday Inn London Road
London Road Holiday Inn
Holiday Inn London - Commercial Road England
Holiday Inn Whitechapel Hotel
Holiday Inn London Whitechapel
Holiday Inn Whitechapel
London Whitechapel, An Ihg
Holiday Inn London Whitechapel
Holiday Inn London Whitechapel an IHG Hotel
Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel Hotel
Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel London
Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 20 mrt. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 26 mrt. 2023 min. € 136,50, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel?

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel?

Dit hotel ligt in Tower Hamlets, binnen 2 km afstand van Brick Lane en Tower of Londen. Ook Tower Bridge en London Bridge liggen binnen 3 km afstand. Shadwell DLR Station ligt op 5 minuten lopen en naar Whitechapel Underground Station is het 9 minuten lopen.

Kan ik mijn reservering bij Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?

Ja, bij Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Holiday Inn London - Whitechapel, an IHG Hotel op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 456 van 997 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 46%
Gastenscore: 8 - Goed. 435 van 997 beoordelingen" "
" "8 - Goed 44%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 997 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 8%
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 997 beoordelingen" "
" "4 - Matig 2%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 997 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 1%

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,3/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,5/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tinne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel. Fijn bed om te slapen. Ruime kamer. Enkel de badkamer aan de kleine kant voor 2 personen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en degelijk hotel echter voor mij geen 4 sterren waard.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

S D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good quality hotel in an easy to reach location
Quiet, restful, clean, good breakfast. Whitechapel not the best area to go out, but its close enough to tube stations.
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer krapjes Ontbijd was zeer goed Fyygifydgjybniog grtd d.d. tbijojyfrd ttfuhjnhcfcgbjbjn bvgcfx fghb
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel nette kamers ik miste alleen een balkon of de mogelijkheid dat ramen open konden
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Londen
Personeel is zeer vriendelijk. Kamers zijn zeker in orde, al verbleven we eerder al in betere hotels. De eerste nacht lag er jammer genoeg een schoolgroep naast ons, die voor heel wat nachtlawaai zorgde. Toen we de receptie contacteerden, is dit evenwel gestopt.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Schoon, zeer groot en comfortabel bed, rustig. Vriendelijk behulpzaam personeel.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader, bus stopt voor de deur. net Hotel met goed onbijt.
4 nachten verbleven in december 2018