Kies datums om prijzen te bekijken

Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park

Fotogalerie voor Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park

Voorkant van accommodatie
Kameruitzicht
Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer

Overzicht van Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park

Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park

4.0-sterrenaccommodatie

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
Kaart
8-16 Princes Square, Bayswater, London, England, W2 4NT

Ontdek het gebied

  • Populaire locatieKensington Palace12 min. lopen
  • Populaire locatieKensington High Street17 min. lopen
  • Populaire locatieHyde Park19 min. lopen
  • LuchthavenLonden (LHR-Heathrow)35 min. rijden

Kameropties

Over deze omgeving

Londen

Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park ligt in de buurt van Centrum van Londen en is gelegen bij een winkelcentrum. Kensington Palace en Buckingham Palace zijn een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken, en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoek brengen aan Portobello Road-markt en Oxford Street. Neem een kijkje bij een evenement of maak een wedstrijd mee bij Wembley Stadion en denk er ook aan wat tijd voor Natural History Museum te maken, een topattractie die je niet mag missen. Dankzij de bezienswaardigheden is dit hotel erg gunstig gelegen. Bovendien is het openbaar vervoer niet ver weg: naar Bayswater Underground Station is het maar 5 minuten lopen en naar Queensway Underground Station 8 minuten.

In de buurt

  • Kensington Gardens - 5 min. lopen
  • Portobello Road-markt - 7 min. lopen
  • Kensington Palace - 12 min. lopen
  • Kensington High Street - 17 min. lopen
  • Hyde Park - 19 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Bayswater Underground Station - 5 min. lopen
  • London Paddington Station - 17 min. lopen
  • Heathrow Airport (LHR) - 40 min. rijden

Over deze accommodatie

Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park

Hotel met 4 sterren in de buurt van Hyde Park
Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park biedt voorzieningen zoals een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en conciërgeservices
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en een lift
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, hulp bij uitstapjes/tickets en meertalig personeel
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het ontbijt, de algemene prijs-kwaliteitsverhouding en de nabijheid tot het openbaar vervoer
Kamervoorzieningen
Alle 148 kamers zijn voorzien van gemakken zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Verwarming en draagbare ventilatoren
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 28 inch met digitale zenders
  • (kleding)kasten, gratis theezakjes/oploskoffie en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans en Italiaans

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd.
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.

Social distancing

Contactloos uitchecken
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 72 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen
Er is contactloze roomservice beschikbaar.

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er worden veiligheidsmaatregelen genomen voor verbeterde eetvoorzieningen
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet op doordeweekse dagen van 07.00 uur tot 10.00 uur en in het weekend van 08.00 uur tot 11.00 uur beschikbaar tegen een toeslag van GBP 12.50 per persoon
  • 1 restaurant
  • Roomservice beschikbaar

Voorzieningen

  • Lift
  • Kluis bij de receptie

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Hulp bij uitstapjes/tickets

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste badkamer
  • Aangepaste kamer (niet alle kamers)

Overig

  • Aparte rookruimtes
  • Televisie in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed
  • Verwarming
  • Draagbare ventilator

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Douche
  • Handdoeken

Entertainment

  • 28-inch flatscreentelevisie
  • Digitale zenders

Eten en drinken

  • Gratis theezakjes/oploskoffie

Overig

  • Bureau
  • Strijkplank/strijkijzer (op verzoek)
  • Telefoon
  • Kluisje

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 10.00
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Schadeborg: GBP 50 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. GBP 12.50 per persoon
  • Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging.
Bereid je voor: bekijk de laatste COVID-19-reisvereisten en de geldende maatregelen op je bestemming voordat je op reis gaat.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTQ-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bayswater Inn
Bayswater Inn London
Bayswater London
Bayswater Hotel London
Bayswater Inn London, England
Bayswater Inn
Park Avenue Bayswater Inn
Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park Hotel
Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park London
Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 29 nov. 2022, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 18 dec. 2022 min. € 152,84, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park?

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van GBP 10.00.

Tot hoe laat kan ik bij Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van GBP 10.00.

Waar ligt Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, binnen 10 minuten lopen van Kensington Gardens en Portobello Road-markt. Ook Kensington Palace en Hyde Park liggen binnen 2 km afstand. Bayswater Underground Station ligt op 5 minuten lopen en naar Queensway Underground Station is het 8 minuten lopen.

Kan ik mijn reservering bij Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?

Ja, bij Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.

Algemene score en beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 126 van 996 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 13%
Gastenscore: 8 - Goed. 321 van 996 beoordelingen" "
" "8 - Goed 32%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 234 van 996 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 23%
Gastenscore: 4 - Matig. 153 van 996 beoordelingen" "
" "4 - Matig 15%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 162 van 996 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 16%

6,5/10

Netheid

6,7/10

Personeel en service

5,7/10

Voorzieningen

5,7/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

10/10 – Uitstekend

randy, Amsterdam
Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf lekker schoon en mooie kamers
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Samen met mijn vriend een lang weekend Londen gehad (3 nachten). De locatie is echt top! De wijk is heel erg mooi en letterlijk om de hoek heb je meerdere restaurants (McDonalds,Pizzahut,Burgerking,Starbucks,Pret a Manger etc.). Ook Kensington/Hydepark op kleine loopafstand. Notting Hill is ook de straat uitlopen. Het hotel zelf was echt een afknapper. Het stonk heel erg en er was nog maar net plek om je koffer neer te zetten naast het bed. Het tapijt zag er eigenlijk te smerig uit om op te lopen en de badkamer was ook veel te klein. Na het weekend heb ik ontzettende uitslag gekregen over heel mijn lichaam, terwijl ik toch voor niets allergisch ben. Misschien toch de hygiene? De hele nacht het geluid van de lift gehoord wat klonk als een soort wasmachine in je kamer. De muren zijn ontzettend dun, dus kun je zo meeluisteren met andermans gesprekken. De WiFi was wel echt top. Als je hier verblijft: doe het voor de locatie want die is echt top, maar van het hotel zelf niks verwachten verder.
3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had made a reservation for 2 rooms. I had already done that 5 months before departure. When checking in, it turned out that only 1 room was reserved. According to an employee of the Hotel (Sam) I was told in a rude way that through Expedia no 2 reservations can be made in 1 name. Fortunately I had the confirmation from Expedia with me. In the meantime he went to talk to his other colleagues in Hindi. Not knowing that we understood everything. Without saying anything, he started doing something on the computer. After a few minutes we were thrown the keycard over the counter. Without apologies that something may have gone wrong or something and that they still have a room. We talked to him about that. In response we were told that we had to be happy that we had been given a room for this price range. Apparently Expedia has cheaper prices than the hotel. That is of course not our problem but something between Expedia and the hotel. Then we asked where the breakfast was and how it worked exactly. Their system stated that we did not have breakfast included. It was on my confirmation from Expedia. Well after some discussions that was fortunately arranged. Now we went to the 2nd room that they had arranged. It turned out to be all in the basement. As if you are in a horror hotel. Not neat at all. In the night we had itching on our body. This room should not be offered at all. Immediately back to the reception the next morning and another employee gave us an other room.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Alexandra
Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: Ontbijt, kamer Minder goed: ongezellige ontbijtruimte, badkamer: vies open gootsteenputje, schimmel in de badkamer. Kamer: bedden: matrassen zakken diep in, geen last van rug gehad maar geen ideale bedden, muizen op de kamer.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Zarella, Nederland
Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb nog nog nooit in zo een slecht hotel gezeten. Schimmel en haar in mijn doucheputje, geen dopje op mijn putje in de wasbak, de kamer stonk en je hoort alles. Daarbij is het personeel ontzettend onaardig en geven je niet eens een blik als je wil inchecken. ALLES BEHALVE EEN AANRADER. Ik had bijna red mijn vakantie gebeld. En dan hadden wij nog de gerenoveerde kamers.
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Renate
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SLECHT HOTEL
Het hotel was erg vies en er liepen gewoon kakkerlakken rond!! Het ontbijt was ook niet te vreten!! Lift kan ieder moment. Lobby oogt erg netjes, Maar zodra je de dag gang oploopt lijkt het wel een kraakpand! Kabels die er overal uitsteken Wat gewoonweg gevaarlijk is. Lift knop op de 4e etage is kapot en je kan zo naar binnenkijken in de bedrading. Tapijt is smerig, Geen airco op de onderste etage! Personeel is niet behulpzaam en meedenkend, Klachten worden niet serieus genomen!! Het enige goede aan het hotel was de ligging ivm het Nothinghill carnaval! Maar het is zeker niet voor herhaling vatbaar!
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Samora
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht
de locatie van het hotel is top. Maar de staat van het hotel is echt bagger!!!!! De lift is superklein. De kamers waren heel erg klein. Je kon amper je kont keren bij wijze van. Gelukkig was er wel airco. Het ontbijt was vreselijk :( we hadden ontbijt voor 3 dgn maar hebben het maar bij 1x gehouden. Het hotel is echt dringend toe aan renovatie!!!!! Alleen de meneer van de beveiliging en de locatie zijn de enige pluspunten van dit hotel. Dit was ook echt eerste en laatste keer dat dit hotel mij terugziet. We zaten met 4 man in een kamer en hebben 3 nachten geboekt en dat voor 250eu pp. Dat is het echt TOTAAAL niet waard!!!!!!
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De receptie en eetzaal zijn goed onderhouden,maar daar houd het wel op, De foto's van de website konen niet overeen met de kamers,wij sliepen in een kamer zonder ramen ,klein en vervuilde vloerbedekking muren waren niet schoon,gangen ook niet Badkamer was prima
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Evelien
Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
De ligging van het hotel is super. Vlakbij metrostation, restaurantjes en winkels. Personeel bij receptie niet fijn en onvriendelijk. Nodigt niet uit om hier ook maar iets te vragen. Lift kapot en laten ons met de koffers naar de 4e verdieping sjouwen. We hadden dit hotel extra geboekt omdat er een lift zou zijn ivm knieproblemen van mijn vriendin. Daarom ook een hogere prijs betaald. Uiteindelijk 2e dag een kamer gekregen op 2e verdieping maar toen werkte ook de lift weer. Kamer en badkamer klein maar prima maar gangen en trappenhuis zijn vies, kapotte vloerbedekking. Ontbijt is prima.
3 nachten verbleven in mei 2019