Premier Inn London Canary Wharf - Westferry

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Thames River

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Premier Inn London Canary Wharf - Westferry

Restaurant
Standaard Twin kamer, rolstoeltoegankelijke douche | Badkamer
Receptie
Exterieur
Superior tweepersoonskamer, rolstoeltoegankelijke douche

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
23 van 23 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie driepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Familie vierpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, rolstoeltoegankelijk bad

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, rolstoeltoegankelijke douche

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een waterkoker
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie driepersoonskamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een waterkoker
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Familie vierpersoonskamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een waterkoker
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior tweepersoonskamer, rolstoeltoegankelijke douche

Hoogtepunten

Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een haardroger
Een waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Single Room

  • Max. aantal: 1

Accessible Single Room

  • Max. aantal: 1

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Double Room

  • Max. aantal: 2

Accessible Double Room

  • Max. aantal: 2

Family Room

  • Max. aantal: 4

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2

Standard Double Room With City View

  • Max. aantal: 2

Superior Double Room With City View

  • Max. aantal: 2

Superior Double Room, Roll-in Shower

  • Max. aantal: 2

Family Triple Room With City View

  • Max. aantal: 2

Quadruple Family Room-City View

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Premier Inn London Canary Wharf - Westferry ligt in de wijk Canary Wharf in Londen. Winkelliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij Oxford Street en Brick Lane, terwijl natuurgenieters bij Thames River en Russell Square van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Zin om van een evenement of wedstrijd te genieten? Kijk dan eens wat er bij O2 Arena of ExCeL Exhibition Centre op het programma staat.
Kaart
173 Limehouse Causeway, London, London, England, E14 8JD

In de buurt

  • O2 Arena - 3 min. rijden - 2.7 km
  • ExCeL Exhibition Centre - 6 min. rijden - 4.3 km
  • Tower of Londen - 6 min. rijden - 3.6 km
  • Tower Bridge - 7 min. rijden - 3.9 km
  • London Bridge - 9 min. rijden - 4.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Westferry - 1 min. lopen
  • London Limehouse Station - 14 min. lopen
  • Londen (LCY-London City) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Ledger Building - ‬5 min. lopen
  • ‪Munich Cricket Club - ‬6 min. lopen
  • ‪The Sipping Room - ‬5 min. lopen
  • ‪Burger & Lobster - West India Quay - ‬6 min. lopen
  • ‪The Star of The East - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Premier Inn London Canary Wharf - Westferry

Hotel in de buurt van Thames River
Met een ligging in de buurt van ABBA Arena hoef je je bij Premier Inn London Canary Wharf - Westferry geen seconde te vervelen. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, een rookvrije accommodatie en een lift

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (GBP 24 per dag)

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: GBP 11,99 per persoon

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Helling bij de hoofdingang
  • Leuningen in de gangen
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • 27 etages
  • Gebouwd in 2022
  • Rookvrije accommodatie

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 12:00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. GBP 11.99 per persoon
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: GBP 24 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay en Apple Pay.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Premier INN London Canary Wharf
Premier Inn London Canary Wharf - Westferry Hotel
Premier Inn London Canary Wharf - Westferry London
Premier Inn London Canary Wharf - Westferry Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Premier Inn London Canary Wharf - Westferry?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Premier Inn London Canary Wharf - Westferry?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Premier Inn London Canary Wharf - Westferry uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12:00 uur uit te checken.

Waar ligt Premier Inn London Canary Wharf - Westferry?

Dit hotel ligt in Canary Wharf, op 0,5 km van Thames River en binnen 5 km afstand van Tower Bridge en Tower of Londen. Ook O2 Arena en ExCeL Exhibition Centre liggen binnen 5 km afstand. Station Westferry ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station West India Quay is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Premier Inn London Canary Wharf - Westferry

8,0

Zeer goed

8,2

Netheid

8,0

Voorzieningen

8,2

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 75 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

sylvia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Proper en goed hotel. Voor ons een nadeel was het tapijt op de kamers terwijl ik heb gevraagd om een kamer zonder tapijt.
4 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Metrostation (DLR, Westferry) naast de deur was echt ideaal. Verder is het personeel vriendelijk en beleefd. Kamer was prima. Enkel de volgende opmerkingen: airconditioning sloeg na een half uur af en moest iedere keer handmatig weer aangezet worden. Niet fijn met een warme kamer en geen mogelijkheden om te ventileren. Douche/bad zeer heet en niet voldoende terug te brengen tot een normale temperatuur. Voor kleine kinderen mogelijk gevaarlijk. Het zou fijn zijn om een koelkastje en kluisje op de kamer te hebben, die ontbreken nu.
5 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Ghislaine, Zoetermeer

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, probeerde alles op te lossen. De douche liep niet weg. Gelijk een monteur gestuurd om de put schoon te maken. Dit kwam door slecht onderhoud. De kamer was groot en schoon. Schoonmaak kon dagelijks op aanvraag. 1 keer liep het fout en was de kamer niet schoongemaakt bij terug komst s'avonds.Veel excuses en gelijk schone handdoeken aangeboden en prullenbakken geleegd. Baggage opslag goed en veilig met bonnetjes. Ontbijt was matig veel keus maar niet bijzonder. Voor een 3 ster hotel wel goed en aan te bevelen. DLR en bus halte voor de deur.
7 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

maisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging aan het DLR station, een fijne uitvalbasis. Goed ontbijt en fijn dat de bar laat in de avond nog open was.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were helpful.Room was clean and quiet.air conditioning helped.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Demarquis

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Ac wasn’t very good. Someone knocked on our door claiming to be maintenance but hotel said they didn’t have maintenance
6 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Ning

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The faucet will have a super loud noise when I turn on water every time .
4 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

BABACAR

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propreté chambre et des couloirs
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ariane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hôtel se trouve à la sortie du métro, très pratique pour decouvrir la ville. La chambre était propre et le personnel sympa je reviendrai
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

steven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a good calm place only thing we had issues with is ac turning off every 2 hours.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Sulaiman

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Jose A

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calidad precio
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
La vicinanza alla metro permette di muoversi facilmente in tutta la città. Le camere sono abbastanza spaziose (da migliorare la pulizia che va fatta giornalmente), mancavano frigobar e ferro da stiro in camera ma per il resto tutto in ordine.
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Martin Lopez, Regina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is across the street from a DLR station, which makes it very convenient to access the London turisty areas. Besides, Canary Wharf is a very nice area.
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Anbindung an die Underground und Zug. Zimmerausstattung war mangelhaft. Kein Kühlschrank, keine Klobürste.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Greidys

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the tube and train station
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Behram

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DLR station was 2 steps away. Staff was great. Place was clean.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Carla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast is amazing! They have an extensive allergy menu, so I was able to have a vegan AND gluten free breakfast that was big, filling and tasty! Everyone was so nice and helpful too! Best sleep I ever had in a hotel, very quiet! I also felt really safe as a solo female traveler. Thank y’all for your hospitality!!
3 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Nolan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was not clean and there were stains on the carpet. The AC showed that it was on but did not work well enough to cool the room and would shut off throughout the night. I mentioned the AC to the front desk, they said they would reset it but it did not make a difference. Even for a budget hotel, I do not want to be sleeping in a pool of my own sweat when having AC is advertised. I debated sleeping in the hallway as the hall was at least 10deg cooler than my room. There is also no windows to open to cool it down. This was the biggest factor in my 1 star review.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Manja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sauber,
6 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Viajeros

3 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Sean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It's difficult for me to understand the high ratings here. We are not picky and were not expecting anything fancy or luxurious, just the basics. We were given a room on the second floor, and it was very noisy, with erratic low pitched humming and high pitched whining sounds coming from the infrastructure (probably pipes and vents) throughout the night. The air conditioning was weak and kept turning off. We did not sleep well. We will not be coming back.
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Barry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had asked to have towels changed and garbage removed, towels replaced, but garbage wasnt touched. Also had issues with the air conditioning, troubles keeping it going all night. The security, front and bar staff were above excellent! Very friendly, very helpful. I will recommend this facility to others.
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Charlene, Grand Falls-Windsor

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel for the price. Will stay here again!
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Anna-Lena

3 nachten verbleven in augustus 2025