Door vertragingen kwamen we laat aan in de accommodatie.
We gingen naar de kamer,dat was al een hele uitdaging.
Moesten een steile trap af met gaten in de treden, voor de kamer deur zat ook nog een gat.
Op de kamer die we kregen laat je nog geen zwerver slapen, schimmen op bijna alle muren en vol vocht plekken.
Meteen geklaagd bij de receptie, moesten morgen maar terug komen alles was vol.
"s morgens voor het ontbijt meteen naar de receptie, hij had wel een andere kamer, maar moesten wel eerst de bagage halen voordat we gingen ontbijten, maar het ontbijt was maar, tot 9.30, het kwam goed zijn de eigenaar.
De kamer die hij liet zien was iets beter, maar niet wat we hadden gereserveerd, maar de eigenaar werd steeds bozer en een beetje onder dwang hebben we gezegd we doen het, maar liever niet.
Maar oke het was inmiddels 9.20 en we moesten nog ontbijten. in de ontbijt "zaal" aangekomen, waren ze al aan het opruimen.
en ze zeiden we gaan om 9.30 sluiten, gezegd wat de eigenaar zei krijgen we toch een "continentaal ontbijt" wat ze daar onder verstaan is niet veel.
Dus daar weer boze gezichten.
Uit eindelijk toch nog iets gegeten.
toen we later weer langs de receptie kwamen zagen we dat de dames van het ontbijt met de eigenaar aan het praten was over ons, dat kon je zien en horen, we voelde ons niet meer welkom, dat was aan alles te merken, we zijn ook niet meer gebleven.
Dus al met al een zeer slechte ervaring.
Persoonlijk vind ik dat Expedia dit hotel niet meer moet aanbieden