The Dilly heeft een gunstige ligging in de uitgaansbuurt in Centrum van Londen, een wijk in Londen waar je ook leuke winkels vindt. Als je tijdens je verblijf lekker wilt winkelen, zijn Oxford Street en Westfield London Shopping Centre wel een bezoekje waard, terwijl reizigers die het liefst de populairste bezienswaardigheden uit de omgeving willen bewonderen hun hart bij London Eye en Natural History Museum kunnen ophalen. Zin om van een evenement of wedstrijd te genieten? Kijk dan eens wat er bij O2 Arena of Excel Exhibition Centre op het programma staat.
Piccadilly Circus Underground Station - 2 min. lopen
London Charing Cross Station - 12 min. lopen
Heathrow Airport (LHR) - 45 min. rijden
Over deze accommodatie
The Dilly
Hotel met 5 sterren en een luxe stijl in de buurt van Big Ben
The Dilly biedt voorzieningen zoals een terras, stomerij-/wasservices en autoverhuur ter plaatse en ligt niet al te ver van Piccadilly Circus en Leicester Square. Ga beslist een hapje eten bij The Terrace On Piccadilly, het plaatselijke restaurant. Maak je moe in de healthclub of ga voor een activiteit zoals squashen. Naast voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een balzaal en conciërgeservices
Hulp bij uitstapjes/tickets, een rookvrije accommodatie en een snelle incheckservice
Een portier/piccolo, 6 vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het ontbijt, het behulpzame personeel en de nabijheid tot winkelstraten
Kamervoorzieningen
Alle 280 kamers beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken en bieden bovendien leuke extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
Badkamers met bad-/douchecombinaties en haardrogers
Flatscreentelevisies van 42 inch met satellietzenders
Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus
Gesproken talen
Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans
Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen
Maatregelen voor extra grondige schoonmaak
De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd.
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.
Volgt de brancherichtlijnen voor de schoonmaak en desinfectie van het volgende: Safe Travels (WTTC - wereldwijd).
Social distancing
Contactloos inchecken en uitchecken
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 24 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen
Veiligheidsmaatregelen
Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Mondkapjes en handschoenen zijn beschikbaar
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.
Accommodatievoorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Geen parkeergelegenheid op de locatie
Parkeergelegenheid in de buurt van de accommodatie (GBP 30 per dag)
Eten en drinken
Er is elke dag van 08.00 uur tot 11.00 uur een uitgebreid ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van GBP 28 per persoon
1 restaurant
1 bar/lounge
24-uurs roomservice
Restaurants ter plaatse
The Terrace On Piccadilly
Activiteiten
Fitnesscentrum
Squash
Gezinsvriendelijk
Een wasserij
Voorzieningen
Balzaal
Lift
Kluis bij de receptie
Gastendiensten
24-uurs receptie
Conciërgeservices
Dagelijkse schoonmaakservice
Stomerij/wasservice
Wasserij
Bagageopslagruimte
Meertalig personeel
Portier
Hulp bij uitstapjes/tickets
Turndownservice
Zakelijke diensten
Businesscentrum
Conferentiecentrum (760 vierkante meter)
Vergaderruimtes - 6
Buiten
Terras
Toegankelijkheid
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
Aangepaste badkamer (bepaalde kamers)
Luisterhulpmiddelen beschikbaar
Informatie in braille
Lift
Wandbeugel in het bad
Wandbeugel bij het toilet
Aangepaste kamer (niet alle kamers)
Deurklinken
Rolstoeltoegankelijke douche (bepaalde kamers)
Visuele alarmen in de gangen
Goed verlicht pad naar ingang
Businesscentrum met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
Conciërgebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
Fitnesscentrum met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
Lounge met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
Rolstoeltoegankelijk pad
Rolstoeltoegankelijk pad naar de lift
Rolstoeltoegankelijk openbaar toilet
Registratiebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
Restaurant met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Renovaties en sluitingen
De volgende voorzieningen zijn gesloten op zondag, maandag en dinsdag:
Bar/lounge
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van GBP 35 per huisdier, per verblijf, naast een borgsom van GBP 100 per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Maximaal 18 kg per huisdier
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen GBP 30.0 per nacht.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ca. GBP 28 per persoon
Toeslag voor parkeren in de buurt: GBP 30 per dag
Borgsom voor huisdier: GBP 100 per verblijf
Toeslag voor huisdieren: GBP 35 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Toeslag voor extra bed: GBP 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt gerund door een professionele eigenaar, die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging.
Bereid je voor: bekijk de laatste COVID-19-reisvereisten en de geldende maatregelen op je bestemming voordat je op reis gaat.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je de kosten voor je verblijf in het hotel wilt betalen in plaats van vooraf tijdens het boeken, voert het hotel een autorisatie uit op je creditcard voor het volledige bedrag van het verblijf en de borgsom.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft een officiële sterrenclassificatie gekregen van VisitEngland, het Nationale Bureau voor Toerisme van Engeland.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
Piccadilly Hotel
The Dilly Hotel
The Dilly London
The Dilly Hotel London
Le Meridien Piccadilly
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij The Dilly?
Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan, met een maximaal gewicht van 18 kg per huisdier. Er wordt een borgsom in rekening gebracht van GBP 100 per verblijf en er geldt een toeslag van GBP 35 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.
Hoeveel kost een verblijf bij ?
Vandaag, 30 jan. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 6 feb. 2023 min. € 250,84, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Wat kost het om bij The Dilly te parkeren?
Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij The Dilly?
Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot 03.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij The Dilly uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt The Dilly?
Dit luxe hotel ligt in Centrum van Londen, vlak bij Piccadilly en Piccadilly Circus. Ook Leicester Square en Trafalgar Square liggen binnen 10 minuten lopen. Piccadilly Circus Underground Station ligt op maar 2 minuten lopen en naar Green Park Underground Station is het 7 minuten lopen.
Kan ik mijn reservering bij The Dilly gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?
Ja, bij The Dilly kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van The Dilly op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
We verifiëren beoordelingen om er zeker van te zijn dat de reiziger bij Expedia Group heeft geboekt. Reizigers kunnen een kortingsvoucher ontvangen wanneer ze een beoordeling verzenden. We publiceren alle beoordelingen, positieve en negatieve, die aan onze richtlijnen voldoen.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 356 van 1025 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
356
" "10 - Uitstekend 35%
Gastenscore: 8 - Goed. 344 van 1025 beoordelingen" "
8 - Goed
344
" "8 - Goed 34%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 180 van 1025 beoordelingen" "
6 - Redelijk
180
" "6 - Redelijk 18%
Gastenscore: 4 - Matig. 87 van 1025 beoordelingen" "
4 - Matig
87
" "4 - Matig 8%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 58 van 1025 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
58
" "2 - Ontzettend slecht 6%
7,9/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,7/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Kris
Reisde met partner
16 dec. 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff and helpful
Kris
10/10 – Uitstekend
A L
Zakenreiziger
7 apr. 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige ligging
Geweldige ligging. Alles prima behalve de airco , die was niet te regelen en te warm
A L
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
A L
12 dec. 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
Geweldige service van bijzonder vriendelijk personeel
A L
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 okt. 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig ontbijtrestaurant.
Mooi zwembad...
grote kamers
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 dec. 2018
Positief: Personeel en service
Lokatie is prima. Nieuw bed, maar overig meubilair en tapijt is sterk verouderd. Badkamer is gedateerd, vieze voegen en kalkvlekken in bad. Toilet trekt niet goed door en wasbakplug blijft hangen. Geen douchec-gelo alleen bodylotion en haarcrème. Ontbijt duur en wordt onvoldoende bijgevuld. Wel mooie ontbijtruimte. Bar pas om 17.00 uur open en duur.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Stephan, Utrecht
3 dec. 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Bij inchecken werd credit card ingenomen om vervolgens een andere kamer te betalen. En dat is nog niet opgelost!
Stephan
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 nov. 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Big room,small bathroom, good accomodatiom, single window with noice
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Gerard, Utrecht
29 okt. 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, fantastische locatie. Restaurant incl. ontbijt 's morgens vallen tege\n. Zowel qua service als aanbod niet toereikend
Gerard
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Gerard, Utrecht
8 jan. 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi hotel op perfecte locatie
Mooi hotel met de goede voorzieningen op een perfecte locatie: 100 meter lopen van Piccadilly Circus!
Gerard
4 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
A L
11 jun. 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Perfectly situated , but not a well run hotel
Prachtige ligging. Liften drama, te donker. Badkamer aan vervanging toe. Allemaal wat verouderd. Personeel vriendelijk, maar spreekt niet perfect de taal.