The New London Carlton Hotel & Service Apartments

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Lord's Cricket Ground

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The New London Carlton Hotel & Service Apartments

Exterieur
Executive appartement, 3 slaapkamers | Privékeuken | Een koffiezetapparaat/waterkoker
Junior suite | Privékitchenette | Een koffiezetapparaat/waterkoker
Executive appartement, 3 slaapkamers | Een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Executive appartement, 3 slaapkamers | Dineren in de kamer

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een slaapbank
Aparte slaapkamers
Een haardroger
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank

Familiekamer

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Luxe Twin kamer

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Studio

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoons slaapbank of 1 queensize bed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een slaapbank
Een haardroger
Privébadkamer
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een kluis
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Luxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
120 Maida Vale, London, England, W9 1QA

In de buurt

  • Lord's Cricket Ground - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Hyde Park - 6 min. rijden - 3.1 km
  • Marble Arch - 6 min. rijden - 3.1 km
  • Oxford Street - 7 min. rijden - 3.8 km
  • Kensington High Street - 8 min. rijden - 4.0 km

Lokaal vervoer

  • London Kilburn High Road Station - 6 min. lopen
  • London Kilburn Brondesbury Station - 19 min. lopen
  • Heathrow Airport (LHR) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪Executive Lounge - ‬2 min. lopen
  • ‪Chaiiwala - ‬5 min. lopen
  • ‪The Elgin - ‬7 min. lopen
  • ‪Kish Restaurant - ‬2 min. lopen
  • ‪GAIL’s Bakery - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

The New London Carlton Hotel & Service Apartments

Hotel in de buurt van Marble Arch
The New London Carlton Hotel & Service Apartments ligt niet alleen in de buurt van Lord's Cricket Ground maar beschikt ook over faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een bar.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een rookvrije accommodatie
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en wasservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers van The New London Carlton Hotel & Service Apartments beschikken over gemakken zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Arabisch, Bulgaars, Engels, Frans, Italiaans, Lets, Pools, Roemeens en Russisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (GBP 20 per dag; inclusief in- en uitrijden)

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: GBP 40

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: GBP 100.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: GBP 48 per persoon (enkele reis)
  • Parkeerkosten: GBP 20 per dag (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 40 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

New Carlton Hotel & Service Apartments
New London Carlton Hotel & Service Apartments
New London Carlton Service
New London Carlton Hotel Service Apartments
New Carlton Hotel Service Apartments
The New London Carlton Hotel Service Apartments
Carlton Service Apartments
The New London Carlton Hotel & Service Apartments Hotel
The New London Carlton Hotel & Service Apartments London
The New London Carlton Hotel & Service Apartments Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The New London Carlton Hotel & Service Apartments?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The New London Carlton Hotel & Service Apartments te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van GBP 20 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij The New London Carlton Hotel & Service Apartments?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The New London Carlton Hotel & Service Apartments uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van GBP 40.

Biedt The New London Carlton Hotel & Service Apartments een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van GBP 48 per persoon.

Waar ligt The New London Carlton Hotel & Service Apartments?

Dit hotel ligt in City of Westminster, op 1,8 km van Lord's Cricket Ground en binnen 5 km afstand van Hyde Park en Marble Arch. Ook Kensington High Street en Oxford Street liggen binnen 5 km afstand. London Kilburn High Road Station ligt op 6 minuten lopen en naar Kilburn Park Underground Station is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over The New London Carlton Hotel & Service Apartments

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 55 van 305 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 305 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 305 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 305 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 305 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Frank

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gedateerde kamer met oud en beschadigd meubilair. Niet zoals de foto's op de website aangegeven. Geen airco, maar 2 ventilatoren. Dus wel warm op de kamer bij zomers weer, ook omdat aan de voorkant het raam 's nachts niet open kan i.v.m. verkeer. Matige matras.
3 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Janine, Delft

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

verrassende bezoek

Ik had andere verwachtingen op basis van de gegevens op de site. Kamer had qua inrichting een stijl die absoluut niet correspondeerde met het beeld op de foto's. De kamer (eigenlijk appartement) was wel ruim en op zich schoon, maar de voegnaden in de badkamer bijvoorbeeld oud en viezig. Tot mijn verrassing moest er ook een flinke borg betaald worden en was het ontbijt (bij de prijs inbegrepen) teleurstellend.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Mukesh Kumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable stay and very good location

It was comfortable stay...we enjoyed our stay..
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Lisanne

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Leuk hotel, net buiten het centrum. Goed bereikbaar. Het ontbijt viel tegen. Raam in de badkamer die niet afgeschermd kon worden.Te prijzig voor de kwaliteit van het hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

6/10 – Redelijk

Andrew

Positief: Comfort kamer
Unfortunately I had to cut my stay short because of the dreaded virus . Room was great
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nine

Always good
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great!!

Great staff, comfy and affordable
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Vanessa and Sherwyn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Great stay, but not happy with luggage collection

We are happy with the stay, We are very disappointed that luggage store is advertised, but every Friday when collecting, I am made to feel that I am inconveniencing the lady who is sitting at the reception, just by the comments that were made by her. I hope next Friday I will be met by a more friendly manner.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was wonderful
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Mireille

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Appatement confortable

Petit Appartement pas rescent mais confortable et bien chauffé, menage et serviette change régulièrement, necessaire pour vaisselle et petit panier de sucre café et thé à notre disposition, parking et arrêt de bus, tres pratique devant l hôtel.Quartier de kilburn à cote avec superette banques restaurants et commerces. Pub tres sympas et accueillant The queens arms pres de l hotel . Tres bon sejour â Londre â refaire
7 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Naheed Atiq

Negatief: Netheid, personeel en service

7 day stay

Comfortable room with kitchen but very run down Carpet is filthy and probably never cleaned. Only dirty chair to sit, so I used a towel over it. There is no desk, only a highly side board, so couldn’t write sitting on the chair. No breakfast available to buy even though a full restaurant is advertised in the hotels.com listing. Staff not party friendly. I understand the hotel is shutting down soon - about time!.
6 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Es gab kein warmes Wasser zum duschen !!...........................................
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Sadia

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Claus Damsgaard Nielsen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk ophold med god beliggenhed , tæt på undergrund, og velegnet til familier
5 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was good enough for a one night stay over. The glass shower door in our bathroom was not closing properly, resulting in some flooding in the bathroom. The kitchen was also down. Other than that, the room was clean and warm. The hotel is also accessible via the Underground.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Missed Opportunity

This hotel could be a little gold mine! In the heart of Maida Vale and near some nice restaurants and the tube etc. You can be in the West End in 15 minutes It is a such a shame it is so run down and needs so much work.Our room was ok but not very clean and poorly equipped. There was a kitchen but nothing in there to make it functional, not enough cups or glasses, cutlery etc. The bed and towels were clean and beds comfy, but the whole place needs a refurb, the shower was mouldy and the walls and carpets marked. Most annoying was that the curtains didn't fit the windows! There is no public area to the hotel - no bar or restaurant or even a toilet available so don't plan to do anything but sleep there. The hotel is quite a noisy building - we could hear other toilets being flushed, the lift and people talking. Staff were pleasant and parking is secure, if not on the expensive side for this part of London. If you managed to pay about £40- 50 per night for a room it would be a fair price, I have stayed in better Premier Inns and Travelodges.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr guter Service und Sauberkeit. Zimmer wurden jeden Tag frisch gemacht.
4 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Inger Margrethe

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Det var skidt

Hotellet er meget nedslidt. Det regnede ned fra ventilationen på badeværelset. Toiletsædet og toiletrulleholder sad løst. Bruseren virkede dårligt, da det var svært at regulere vand/varme I bruser. Der var lovet føntørrer - den var der ikke. Gulvet i værelset var løst og meget ujævnt. Hotellet er uden hygge. Ingen grønne planter eller andet udstyr, så man fik lyst at opholde sig på værelset eller i fællesarealer. Toiletfaciliteter i fællesarealer ved reception var der ikke. Man skulle udenfor og gå et stykke hen over gården . På websiden stod der at man kunne få morgenmad (som var årsagen til vores valg) det var der så heller ikke. Udenfor var der ikke noget, som man fik fornemmelse af venlighed og imødekommenhed.Dette hotel får ikke mit besøg igen
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

HATIM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Satisfied

2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Location was great for me. Staff are very helpful and friendly.
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft weißt Schimmelbefall in allen Zimmer und im Besondere im Bad auf. Alle Zimmer haben Feuchtigkeitsschäden und die Unterkunft war nicht gereinigt. Die Mitarbeiterin der Unterkunft hat uns angelogen und behauptet, dass Apartment sei gereinigt worden. Der Zustand des Apartments ist unglaublich, so etwas haben wir nur in Dokumentationen im Fernsehen bisher gesehen. Das EXPEDIA dieses anbietet ist uns unerklärlich, weißt aber auf eine entsprechend auf Profit ausgerichtete Firmenpolitik hin.
4 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Alexander

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Loran, VILLEFRANQUE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un peu bruyant et matériel vieillissant Bien situé, personnel agréable
2 nachten verbleven in oktober 2019