The Voyage Hotel Paddington

2.0-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met een 24-uurs receptie in Londen

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • 24/7 receptie

Kameropties

Tweepersoonskamer

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
13-17 Norfolk Square, London, England, W2 1RU

Lokaal vervoer

  • London Paddington Station - 2 min. lopen
  • Paddington Underground Station - 2 min. lopen
  • Heathrow Airport (LHR) - 49 min. rijden

Restaurants

  • Angus Steakhouse Paddington
  • Blank Street Coffee
  • Sawyers Arms
  • Paramount Lebanese Kitchen
  • Wahaca

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt de gehele accommodatie helemaal voor jezelf en hoeft dus alleen met je reisgezelschap te delen.

The Voyage Hotel Paddington

Art deco accommodatie met een 24-uurs receptie in Londen
Dit rookvrije hotel heeft niet alleen een conciërgeservice, maar ook een 24-uurs receptie en gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes. De huishoudservice is op verzoek beschikbaar.
The Voyage Hotel Paddington, Sonder by Marriott Bonvoy heeft 55 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een koffiezetapparaat/waterkoker en designer toiletartikelen. Elke kamer is in eigen stijl gemeubileerd. Elke flatscreentelevisie van 42 inch heeft kabelzenders. Elke badkamer is voorzien van een bad of douche, gratis toiletartikelen en een haardroger. Een schoonmaakservice is op verzoek beschikbaar.

Vergelijkbare accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 72 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je identiteitsbewijs aan de accommodatie te verstrekken
Het is vereist om de mobiele app van de accommodatie Sonder voorafgaand aan het inchecken te downloaden.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, de receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen een toeslag die varieert afhankelijk van de verblijfsduur.

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Registratienummer van de accommodatie 00000
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Voyage Hotel Paddington, Sonder by Marriott Bonvoy?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Voyage Hotel Paddington, Sonder by Marriott Bonvoy te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Voyage Hotel Paddington, Sonder by Marriott Bonvoy?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The Voyage Hotel Paddington, Sonder by Marriott Bonvoy uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Voyage Hotel Paddington, Sonder by Marriott Bonvoy?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, binnen 10 minuten lopen van Kensington Gardens en Hyde Park. Ook Marble Arch en Kensington High Street liggen binnen 2 km afstand. Paddington Underground Station ligt op maar 2 minuten lopen en naar Lancaster Gate Underground Station is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Voyage Hotel Paddington

7,6

Goed

8,2

Netheid

7,0

Voorzieningen

8,2

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

7,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 121 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 121 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 121 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 121 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 121 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Yinan

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is too tiny. I don't know why a double bed is placed in such a tiny room. There is almost no place to stand. A lesson learned: only book hotels with clear Room Size specified. No elevator from 2nd floor to the 4th floor. It is super tiring to clim up 2 floors after a day's exploration. Everyday, I had to take the tube to get to the city center. I don't recommend Paddinton for 1st time travellers to London. Covent Garden and Southbank would be way nicer. I was blinded by the Marriott brand. This hotel totally ruined my trip to London. I could stayed in much nicer hotels in premium locations for the price I paid.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Keerti

7 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

George

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pictures are very deceptive

My first room was on the second floor, but the micro-sized elevator only stopped between floors. That meant dragging luggage up narrow stairs. The room itself was so tiny I couldn’t even stretch my legs properly. On the plus side, the TV worked and there was a nice park view — but the noise and lack of space made it impossible to sleep. The second room was on the ground floor. It was still tiny, but at least the bed was bigger. Unfortunately, the TV was broken, the windows couldn’t be shut, and the noise from people partying in the park past 10 PM was extremely loud. The carpet in both rooms showed lots of stains, and there was no space to open a carry-on or luggage except on the bed. Neither room had size information listed, and in no way does this qualify as a 3.5-star hotel as advertised. At best, this is a 1 to 2-star property. The only positive: the staff were nice. Either room had no room size information listed And in no way this is a 3.5 stars hotel as listed More like a 1-star, 1.5 stars, or 2 stars top! The staff were nice
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Kent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ingen AC

Saknade AC..fanns en fläkt men..
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Cathy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Clean but I’d not return

No prior warning biometrics are necessary. Walk up narrow uneven staircases as elevator only goes to 2 floor. Reception was friendly but utterly unhelpful. I 2as told “just go on up to your room” with no direction on how to get there. I had to ask. No offerto take my luggage up. Internet did not work well. Had to enter the code to my room several tiimes beffore it opened. Virtually no luggage storage if you arrive early or want to leave a bit later. Room was clean and cool and quiet but Iwould not stay again. It’s not considerately thought out and run operation. I was surprised it’s a Marriott property.
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Lee

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Patrik

Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Malene

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Indtjekningen var nem og personalet søde. Værelset var utroligt lille, med pletter på gukvtæppet og et tykt lag støv på alle overflader. Da jeg bad om rengøring skulle vi at give 25 pund og 24 timers advarsel - aldrig noget jeg har hørt om før! Ligger med i et godt stille område tæt på metro og bus
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Helle Persson

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
4 dages ophold. Super centralt beliggende. Meget venligt personale. Desværre meget dårlige senge, dyner og puder. Der bliver ikke gjort rent eller skiftet håndklæder (grundet miljø-hensyn...).
3 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

SULE

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

David

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don't stay here

No elevator. Tough climb on narrow stairs to fourth floor No help with luggage Pin pad numbers worn out so could not read them Pin pad to room didn't work No riom servicing at all. Dump garbage in the hall Go four floors on narrow stairs for towels Never ever stay at a Sonder hotel again
7 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Glen

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very disappointed with room, not like the pictures. Bed against walls on three sides making it challenging to share, needing to climb over your bed mate to go to the bathroom. Lift to second floor only with very narrow steep stairs for remaining levels. Have to pay £25 to get the room serviced. We stayed for a week and it was embarrassing to have to ask the reception for toilet paper, on a number of days. Great location, half the staff were friendly but would not recommend this place.
7 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Vera Lucia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bom custo benefício

Excelente localização. Pertinho da Paddigton . Quarto iluminado, instalações modernas, mas um pouco apertado . O hotel não inclui limpeza dos quartos . Tive q pagar 25 libras para limparem o quarto. Os produtos banho e toalhas são fornecidos a qq hora
6 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Annika

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The employees were all really nice and helpful. The room was clean and cozy. Really good bed, I often struggle to sleep elsewhere but I slept really well. Easy to get in with the code provided. All details are in the app. And perfect location, 5 min walk from Paddington Station. I would stay here again :)
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top !

Propre, peu bruyant, à côté de la gare donc extrêmement pratique. Chambre petite mais très fonctionnelle.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Michiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente !

La habitación era más pequeña de lo que la imaginamos, pero en general estuvo muy bien la estancia, muy buena ubicación a una cuadra de paddigton station, muy limpio y de fácil acceso.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Petri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Allon Benn

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Damien

3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Harriet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly & Helpful Reception

Very convenient location for Paddington, friendly and helpful front desk with lockers to leave luggage. The lift only goes to the 2nd floor and stairs to top are steep, narrow and awkward for carrying bags - may not suit if not very mobile. Room was compact but clean, bed comfortable, large shower room but pressure poor. Good value for London and would stay again.
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025