Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Westbourne Hyde Park





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe studio, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe studio, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe studio, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe studio, 1 tweepersoonsbed
9,0 van 10
Fantastisch
(86 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe suite (Double) laden

Deluxe suite (Double)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

The Gilbert Hotel Kensington, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™
Centrum van Londen
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Receptie 24/7
- Extra bedden/wiegen
7.8 van 10, Goed, 149 beoordelingen
De prijs is € 120
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

51 Gloucester Terrace, London, England, W2 3DQ
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: GBP 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Westbourne Hyde Park Hotel London
Westbourne Hyde Park Hotel
Westbourne Hyde Park London
Westbourne Hyde Park
Westbourne Hyde Park Apartment London
The Westbourne Hyde Park London England
The Westbourne Hyde Park Hotel
The Westbourne Hyde Park London
The Westbourne Hyde Park Hotel London
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Westbourne Hyde Park
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Daniel
Reisde met partner
19 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Daniel
4 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Riley
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riley
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Colette
Reisde met partner
6 aug 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colette
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ahood, Dammam
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahood
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gillian
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gillian
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rhona
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhona
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Alicia
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alicia
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met partner
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nigel
Reisde met partner
13 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nigel
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Boris
11 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boris
8 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Tripanne
8 jul 2025
Tripanne
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jo
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jo
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Alice
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Pedro
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Pedro
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Moy Fong
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moy Fong
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
William
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mrs Karen
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mrs Karen
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tim
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Raja
21 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raja
1 nacht verbleven in juni 2025