Fotogalerie voor The Windmill





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 173
inclusief belastingen en toeslagen
20 okt - 21 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

NoMad London
Centrum van Londen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 360 beoordelingen
De prijs is € 532
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Clapham Common South Side, Clapham, London, England, SW4 9DE
Over deze accommodatie
The Windmill
Vergelijkbare accommodaties

The Bedford Balham
The Bedford Balham
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Bar
8.4 van 10, Zeer goed, 218 beoordelingen
De prijs is € 141
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 17.50 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 17 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Windmill London
Windmill Hotel London
Windmill London
The Windmill London, England
The Windmill Hotel
The Windmill London
The Windmill Hotel London
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Windmill
9,2
Fantastisch
9,2
Netheid
9,0
Locatie
9,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, leuk, gezellig hotel. Dichtbij metro
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
K van Beek, Driebergen
25 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede bedden, schone kamer en goede service
K van Beek
8/10 – Goed
Jan, Antwerpen
7 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel met goede verbinding met de stad
Jan
6/10 – Redelijk
Rafael
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Personeel en service
Rafael
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Inna
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inna
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Graham
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Graham
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Brian
30 mei 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Brian
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
25 mei 2025
Ben
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Linda
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ben
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lee
29 apr 2025
Lee
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Michelle
29 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Philippa
26 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Philippa
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Stéphanie
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Really good but light refit needed for bathroom
Stéphanie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Astra
27 feb 2025
Astra
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jane
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jane
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ben
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
alberto
Reisde met partner
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alberto
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
lisa
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
lisa
6 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Paul
Reisde met partner
24 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Paul
2 nachten verbleven in december 2024