Hotel Keyaki no Ki

3.0-sterrenaccommodatie
Wintersportverblijf in de bergen met 2 restaurants en bars/lounges

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2015
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 kingsize bedden

Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Up to 4 guests)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4721 Hokujo Hakuba-mura, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301

In de buurt

  • Skischans van Hakuba - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Happo-One-skigebied van Hakuba - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Happo-one Adam-gondelbaan - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Iwatake-skigebied van Hakuba - 4 min. rijden - 2.4 km
  • Happo-one Sakka-skilift - 4 min. rijden - 2.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Hakuba - 5 min. rijden

Restaurants

  • ‪Blizzard (Pizza) - ‬20 min. lopen
  • ‪レストラン沙羅 - ‬13 min. lopen
  • ‪レストラン シャモニー - ‬10 min. lopen
  • ‪Sugar - ‬13 min. lopen
  • ‪スノープラザ咲花 - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Keyaki no Ki

Hotel in de buurt van Happo-One-skigebied van Hakuba
Bij Hotel Keyaki no Ki kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een spelletjesruimte, wasvoorzieningen en een bar. Ga de piste op bij dit hotel en maak gebruik van gratis vervoer van/naar de skipistes, skipassen en een skiopslagruimte. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een gratis lokale shuttleservice en een kluis bij de receptie
  • Een automaat, een tafeltennistafel en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 80 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en haardrogers
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Gratis skishuttle
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.00 uur: JPY 1.000 per persoon
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Ski-opslag
  • Skipassen
  • Spelletjesruimte
  • Tafeltennis

Gezinsvriendelijk

  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Koelkast op de kamer
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • Automaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 15.00 uur en 10.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1000.00 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Eaglemont Hakuba
Eaglemont Hotel
Eaglemont Hotel Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki
Hotel Keyaki no Ki Hotel
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hotel Hakuba

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Keyaki no Ki?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Keyaki no Ki te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Keyaki no Ki?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Keyaki no Ki uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Keyaki no Ki?

Dit hotel in Hakuba ligt in de buurt van de pistes, binnen 2 km afstand van Skischans van Hakuba en Happo-One-skigebied van Hakuba. Het is bovendien ideaal gelegen als je vlakbij skilessen wilt volgen. Ook Happo-one Adam-gondelbaan en Happo-one Sakka-skilift liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Keyaki no Ki

6,6

6,6

Netheid

5,8

Locatie

8,0

Personeel en service

6,6

Milieuvriendelijkheid

5,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 23 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

james

6 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Stephen, Thirroul

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
If your a skier this place is too far out of town unless you have your own transporttransport
8 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Drew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is perfect. The property is great. Location is unreal. We walked to ski, to dine and to Lawson. The shuttles are super convenient and chill. The breakfast is great. Drying room is tip top. And the Onsen!!!! Wow. I plan on coming back anytime I’m in Hakuba. Thank you Keyaki No Ki.
6 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Yayoi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場が寒い。お風呂の水温が低かった。
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Marrina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Superb

Superb location and price
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ed

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The hotel is about 80 style old but rooms are big.Rooms are not made up daily. The staff is excellent very helpful , shuttles to the major ski hills. They shuttled us to our bus on our last day. If you are fine with a clean 3 star this could be your hotel.
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

OLIVIER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Tetsuya

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

コスパ最高!

建物が老朽化して、夜は周辺の灯りが乏しく、肝試し風。コロナ禍のため大浴場の利用が不可でしたが、その代わりに近隣温泉施設の利用チケットを配布していたのは良かった。 朝食と夕食ビュッフェは品数も豊富で大満足。寝るだけなら満足できます。一人5千円でした。
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
โรงเรียนอยู่ขอบชายเมือง ต้องเดินประมาณเกือบ 1 กม. ถึงจะถึงย่านที่มีร้านสะดวกซื้อ และร้านอาหาร แต่ก็มี shuttle bus ฟรี ไปส่งตามเวลา บางครั้งถ้าสตาฟว่างก็ไปส่งให้ฟรีด้วย โดยรวม ก็คุ้มค่ากับราคา เพราะราคาจะถูกกว่าที่อื่นๆ สำหรับการเล่นสกี ก็ทีรถขเวียนของสกีรีสอร์ท มารับตามเวลาที่กำหนเ
6 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Kathryn

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Not a regular hotel.

It was an usual place more like a hostel than a hotel. Rooms were not made up daily, you had to sort and dispose your own rubbish and no new towels were provided. In the room you got cups and a kettle and a fridge and nothing else. You had to get to the convenience store and buy all your own or buy drinks from the vending machine including hot canned coffee. There were no restaurant facilities at the hotel as advertised when we arrived and the restaurant only opened with one menu item the day before we left. Bedding was old and questionable. The breakfast was buffet but the exact same food everyday. Location was nowhere need restaurants and shop but a 15 to 20 min walk away which we did often until the hotel got their shuttle service up and running. However on the good side, the staff were young friendly and helpful given the limited facilities available for them to work with.
6 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Lionel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

4/10 – Matig

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Misrepresented & Overpriced

We (my family & another family) made the decision to book about a week out from our trip to Nagano so our options were very limited; should have known better. It's an overpriced hotel for what we got. Neither of the restaurants were open, the spa wasn't open, and the bar was closed. The rooms had cheap mattresses with old covers, towels were almost see-though and small, the "TV" was a glorified computer monitor that we could never figure out, and the kerosene heater in our room didn't work. We woke up freezing in the morning. Paying $250+ per room is unacceptable. I will say that the next morning the owner was very cheerful & helpful; however, that courtesy could not come close to compensating us for paying too much and having a bad experience.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

部屋の割に値段は高い

部屋はボロいしアメニティーも付いてないしテレビは小さいしエアコンも無い。居心地が悪かったので早く帰りたくてしょうがなかった。

4/10 – Matig

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don't waste your money

The hotel was overpriced; hotel fees were almost as much as the room. The accommodations were not as listed on the website. There was only 1 person working the entire time we were there. The hotel was in disarray due to construction/renovation/neglect. Our family and our friends felt deceived by what we got. Perhaps the booking agency needs to update hotel info more often. I've never been disappointed w/ my online bookings until this trip. We'd like to see the booking agent make amends for this disaster.

4/10 – Matig

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst Hotel Ever...

What was on Hotels.com was not actually what we got. The picture of the hotel was nothing compared to what it actually looked like and we spend over an hour looking for it. There was A LOT of, I believe, renovation going on. The hotel info on your site said there were 2 restaurants (they were both closed) and free we-fi in rooms (there was not). The hotel was cold, even in the lobby & hallways. There were kerosene heaters in the rooms but ours didn't work and we woke up to 11°C (52°F). We appeared to be the only ones staying in the hotel but were put on the 4th floor. The price of $170 USD was a bit steep but the additional hotel charges of $102 USD totaling $272 USD for this room was astronomical and so overpriced for what we got. I've booked w/ Hotels.com on many occasions and have always been happy w/ the accommodations. This was my absolute worst hotel experience I've ever had!! Honestly, I think Hotels.com should give me (and our friends who came with us) a free night's lodging. It was so bad we all laughed & joked about it reminding us of the hotel in The Shining; kid you not. I'm a bit hesitant to book again through Hotels.com, especially if they don't make this right.

8/10 – Goed

Sarah, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wow! to their customer service

This hotel was great! The service the two men running it provided was incomparable!! Their hotel shuttle was incredibly convenient, their location was quiet and removed from the noisy parts of Hakuba village and it was a nice place to relax at night. The only down side was the beds were a tad worn out, which we didn't notice after a full day of skiing anyhow. These guys make every effort to ensure you have a wonderful stay with them, and they succeed.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Rachel, Perth

Positief: Netheid, personeel en service

Eaglemont

Friendly and helpful staff. Will go out of their way to help you get around. Hotel condition was a bit less than expected. Close to Happo, and nearby slopes. Free shuttle bus to the gondola. Check in was unorganised, our stay included breakfast but the staff didn't seem to know and thus didn't give instructions. Also, no one calls it Eaglemont. If you get in a taxi, refer to it as Keyoki Noki.

2/10 – Ontzettend slecht

Fool me once, Singapore

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

High volume, low comfort, bad value

We made the decision to ski at New Year at the last minute, so our options were very limited. We should have known better. It's an overpriced youth hostel. There is a place for low-cost accomodation in a ski location, and I would have no problem staying here if it were presented in that way. Paying $300+ for it is unacceptable, though. It's a high-volume, low-value place to sleep. The owner has made a token effort to provide entertainment, but a cold, dark room with a pool table, hard chairs and tables, and an unattended bar is not an appealing place to spend time. The rooms have cheap mattresses on bare frames, with old covers. Towels are almost see-though, and small. The "TV" is a glorified computer monitor that we could never figure out. The whole thing screamed "cheap" (i.e., just do the bare minimum to be able to say it was provided). The owner (Kenzo) was always ready to drive us into town and was very cheerful, but that courtesy could not come close to overcoming the feeling of having paid way too much for a bad experience. I'd be cheerful, too, if I could get away with 200+rooms being rented and spending almost nothing to make the guests comfortable.

6/10 – Redelijk

Simon, Gold Coast

Positief: Personeel en service

personilised service at eaglemont hotel

We were at the hotel at the earliest part of the snow season which to our astonishment ment we were the only guests staying. The service was amazing!! The owner took us too, and from the snow slopes and drove us around town. He also took us to a onsen with his wife then to a traditional japanese restaurant where they ordered the food which they usually ate, giving us the japanese experience. There service over shadowed the lack of heating, but I believe that it was due to the lack of guests staying at that stage of the season. Overall Eaglemont was a good hotel and breakfast was always delicious. It was very close to the main gondola for the happo one resort and the owner gave exceptional service which made the lack of heating acceptable.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

하쿠바47리조트와 가까운 공기좋은 호텔

서비스는 매우 훌륭하고, 공기 좋습니다, 다만 밤에 가시면 입구 찾기가 좀 어렵네요..