Pension Rantanrirun
Wintersportverblijf in de bergen met restaurant en gratis vervoer van/naar de skipistes
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Pension Rantanrirun





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, privébadkamer laden

Driepersoonskamer, privébadkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Slaapkamers
Een douchekop met hydromassage
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, privébadkamer laden

Twin kamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, gedeelde badkamer laden

Twin kamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, gedeelde badkamer laden

Superior driepersoonskamer, gedeelde badkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22345-1 Kamishiro, Hakuba, Nagano, 399-9211
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Courtyard by Marriott Hakuba
Courtyard by Marriott Hakuba
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 187 beoordelingen
De prijs is € 293
16 aug - 17 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Handdoeken zijn beschikbaar tegen een toeslag (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pension Rantanrirun Hakuba
Rantanrirun Hakuba
Rantanrirun
Pension Rantanrirun Hakuba
Pension Rantanrirun Pension
Pension Rantanrirun Pension Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Pension Rantanrirun
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
8,6/10
Netheid
10/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 feb 2025
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Erick, Hackensack
Reisde met een groep
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erick
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Marsel
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Marsel
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
TAKAHIRO
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
??
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Go
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Go
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
SZE HEI
Reisde met partner
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SZE HEI
6 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Niall
2 feb 2024
Niall
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
CHENXI
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHENXI
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Rhegan
Reisde met partner
6 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhegan
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
KA LAI
Reisde met partner
2 mei 2023
Positief: Personeel en service
KA LAI
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
YU HANG
15 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YU HANG
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Lok Tung
Reisde met partner
22 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lok Tung
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Yuki
23 jul 2021
Yuki
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 mei 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019