Fotogalerie voor Romana Hotel - NYC





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 154
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, meerdere bedden, niet-roken laden

Twin kamer, meerdere bedden, niet-roken
Hoogtepunten
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

The Dutch Hotel Long Island City, Sonder by Marriott Bonvoy
Queens
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Buitenruimte
- Extra bedden/wiegen
8.6 van 10, Uitstekend, 198 beoordelingen
De prijs is € 145
inclusief belastingen en toeslagen
14 nov - 15 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

38-59 12th Street, Long Island City, NY, 11101
Over deze accommodatie
Romana Hotel - NYC
Vergelijkbare accommodaties

Mayfair Inn and Suites
Mayfair Inn and Suites
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Schoonmaakservice
6.2 van 10, 639 beoordelingen
De prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: USD 100.00 per accommodatie, per verblijf
- Servicetoeslag: USD 15 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Count on Us (Wyndham) volgt.
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie voor gasten die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Levering van pakketten wordt alleen geaccepteerd voor gasten die er reeds verblijven en voor gasten die inchecken op de dag van pakketlevering. Leveringen die voor of na het verblijf van de gast worden ontvangen, worden geretourneerd. De accommodatie is niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte of beschadigde spullen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Howard Johnson Long Island City Hotel
Howard Johnson Long Island City
Howard Johnson Long Island City New York
Howard Johnson Wyndham Long Island City Hotel
Howard Johnson Wyndham Long Island City
Howard Johnson Long City
Romana Hotel
Romana Hotel - NYC Hotel
Romana Hotel - NYC Long Island City
Romana Hotel - NYC Hotel Long Island City
Howard Johnson by Wyndham Long Island City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Romana Hotel - NYC
Beoordelingen
7,0
Goed
7,4/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Anna, Rotterdam
15 nov 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
4 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 nov 2018
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi rustig hotel, waar voor je geld
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Roelof
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roelof
6 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jul 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Davy
20 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Davy
7 nachten verbleven in juni 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Loane
Reisde met een groep
13 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loane
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Martha
12 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martha
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
DeOvionne
Reisde met partner
12 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DeOvionne
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Humberto, San Benito
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Humberto
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ramiro
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramiro
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ayla M
Reisde met partner
10 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayla M
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Donna
Reisde met familie
10 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donna
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Jorge
Reisde met partner
9 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Nana
9 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nana
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Shawn
Reisde met een groep, Zakenreiziger
9 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shawn
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Brayden
Reisde met familie
8 okt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brayden
2 nachten verbleven in september 2025