Een televisie

Beoordelingen van Heritage Hotel

2.5 out of 5
Heritage Hotel
Heritage Quay, St. John's, Antigua

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 44 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 85 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 286 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Princess

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Heritage Hotel op 26 apr 2024
Thank you for such great feedback we will continue to do our best

10/10 – Uitstekend

Lloyd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just good.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The workers were excellent honestly the room was clean and well fresh the workers were friendly and willing to help there’s someone and the desk 24 hours a day they had security all day and night there was a Jamaican security I was waiting to check I at 2 he took my bags and brought it in side my stay was good they make you feel at home you don’t have to wait for along time to check in I love there I will go there again any time thank you Expedia. I appreciate my stay
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

DEBBY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Heritage Hotel op 26 apr 2024
Thank you for such great feedback we will continue to do our best

10/10 – Uitstekend

Shawn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrally located in city. Staff was very helpful. Rooms were spacious and had balcony! Looks like they are renovating and making updates. Loved our stay. Thank you
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Bonnie

Positief: Netheid
Room with balcony was fine until 10:00 PM. Loud thumping music, singing, shouting from nearby club kept me awake until 04:30 AM. Hotel could not change my room but they were considerate to allow me to check out and have the following nights refunded.

8/10 – Goed

ASANKA KOSALA PERERA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast service should improve with welcome smiles.
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

emidio, woodbridge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
needs a renovation.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome place. Well kept with friendly staff
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Jana

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Obwohl Reise vollständig bezahlt wurde, wollte das Hotel noch 610 us dollar abkassieren vor Ort und ließ uns knapp 4 Stunden in der Lobby sitzen. Muss aber auch erwähnen, wenn es Probleme im Zimmer gab, sei es eine defekte nicht mehr verschließbare Balkontür ( 2mal) oder eine kaputte Dusche sowie ein defekte Wasserkocher wurde gleich reagiert. Kann aber auch nicht nachvollziehen, das soetwas bei Ankunft schon passieren kann!
13 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Osvaldo Miguel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Roselyn

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Rita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly, helpful staff. Nice view of the city. Close to everything.
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Mark

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Within the city
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No internet or snail pace multiple drops. No water zero cant flush toilet Elevator broken ...i only stayed 2 days this building is falling apart
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very helpful and professional

2/10 – Ontzettend slecht

Baptiste

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Mervyn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
they respected my privacy

10/10 – Uitstekend

Thomas

1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Dijaun

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Conrade

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Old hotel, elevator does not work, no hot water in suites, very old furniture and 0 manteinance. Never going back.
2 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Raymundo

Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Melvina

Reisde met familie
It is a good place for short stays 1 to 3 days
9 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Melvina

Negatief: Voorzieningen
6 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jassy, Tortola. BVI

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elevator not working
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

BONNY, Charlottesville

1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Emiliano

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Very large room; however very tired and in need of refurbishment. The lift seemed to be long term broken and nobody offered to help us with the suitcases despite being travelling with a baby and being sent to the 4th floor. Some of the staff quite unfriendly and unhelpful. Price way too high for what you get
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Rodney

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Heritage Hotel op 24 jan 2022
Good Afternoon Thank you so much we will continue to do out endeavor best.

4/10 – Matig

MASAYUKI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
船着き場及び旧市街への利便性抜群
グルーズ船の入出港やお土産さんやレストランがは至近距離にあるので便利です。 建物が古く、備品の更新もしていないのか部屋の雰囲気は今ひとつです。 エレベーターが故障していたため、荷物の上げ下ろしが大変でした。
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Heritage Hotel op 24 jan 2022
Good Morning, Thank you for your comment. I do apologies that your stay was not what you expected. With your comment we will do our best to make the necessary improvements. Once again we thank you for choosing us and we hope you will continue to do so.

4/10 – Matig

candice, 15 berry hill road

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked the fact that it is central in town. Disliked the overall room, staff was always staring, toilet was dirty, there was cockroach in my fridge. There was no running water for a half a day, I had to change room, and move myself. The elevator was not working, had to walk all the way to the 3rd floor. Very disappointing stay
9 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Warren

Positief: Personeel en service
Central convenient location
21 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Heritage Hotel op 11 jan 2022
Thank you so much we will continue to do our best

4/10 – Matig

Rafael

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Equipo de la habitación muy viejo, rusty.
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent customer service, staff was friendly, helpful and welcoming
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Francois

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The rooms were clean with a small refrigerator and one small bottle water It was always hot but no ice machine or a way to get drinking water or ice The elevator was not in working condition for the 10days I was there I had to climb 42 stairs in and out of the building. And no one cares
9 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrally located and staff was very pleasant.
7 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Fidel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Swahili

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed the room, it was much larger than I first expected. The staff upon entry was great and explained everything to me, and had a quick and easy checkout. Overall, I enjoyed my stay.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Derrick Nicholas op 31 mrt 2021
Thank you for your recent review of your stay. We enjoy hearing from our guests. We are delighted to know that you had a good experience and look forward to welcoming you when next your travel plans bring you to Antigua.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good price and clean installations near to Antigua’s town
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Derrick Nicholas op 22 mrt 2021
Thank you so much for your recent feedback. We always appreciate hearing from our guests. We look forward to welcoming you again, whenever your travel plans bring you back to beautiful Antigua.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Derrick Nicholas op 31 mrt 2021
Thank you for your feedback. We enjoy hearing from our guests. We hope that your recent stay was an enjoyable one, and look forward to welcoming you in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Customer service was great.The only thing i would say is please fix your elevator.
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Derrick Nicholas op 12 mrt 2021
Thank you for your recent feedback. We always love to hear from our guests. We are delighted to know that you had a good time visiting us recently. However, the fact that our elevator was out of service put a damper on the overall experience. I am pleased to inform that we are moving to have the elevator issue resolved.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value stop over for one night en route to Dominica. Pleasant, helpful staff. We received a free upgrade to a suite at no extra charge. There are several good restaurants close by for dinner. Free WiFi worked,just. Lift was out of order but a Porter carried our bags up.
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Derrick Nicholas op 15 jan 2021
Thank you for your recent feedback. We always enjoy hearing from our guests. We are happy that you had a memorable stay with us. We look forward to welcoming you another time in the future. Sincerely

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VALUE
Very pleasant staff and great location! Also a great plus to have a balcony.
3 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Hotel Manager op 5 jan 2021
Dear David, Thank you for your recent feedback. We love to hear from our guests. Glad you were able to appreciate and enjoy our location and pleasant hospitality. Sincerely, Derrick Nicholas

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t like that there only want you to paid with US dollars for your food even if you have Ec.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Hotel Manager op 5 jan 2021
Dear Guest, Thank you for your recent feedback. We always like to hear from our guests! This is rather shocking to me. I will investigate and, if true, put an immediate end to this practice. This is NOT a policy supported by Management. Sincerely, Derrick Nicholas

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing I want my money back No elevator .ican walk that good and I ask about elevator and their had but the 3days I was there the elevator was out of service and staff is out for the pass 4 month. Management saying there are coming to fix it I need my money back. Didn't enjoy my day. Give this place failing Not remendes t Yvette Harris
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Hotel Manager op 5 jan 2021
Dear Ms. Harris, While we are always happy to hear from our guests, we are never happy to hear about less than acceptable experiences. On behalf of the Heritage Hotel, I would like to apologize for the elevator being out of service during your recent stay. As an offer of goodwill, I am prepared to offer you a two-night COMPLIMENTARY stay on your next visit. In the meantime, we are working earnestly to have the elevator repaired for the service of our guests and staff. Again, thank you for your honest feedback. We look forward to welcoming you under better circumstances. Sincerely, Derrick Nicholas