Fotogalerie voor AC Hotel by Marriott Tokyo Ginza





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 493
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer, 2 queensize bedden, niet-roken laden

Premium kamer, 2 queensize bedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-14-7 Ginza, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0061
Over deze accommodatie
AC Hotel by Marriott Tokyo Ginza
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Grand Bach Tokyo Ginza
Hotel Grand Bach Tokyo Ginza
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 945 beoordelingen
De prijs is € 300
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 5060 voor volwassenen en ca. JPY 2530 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AC Hotel Tokyo Ginza
Ac By Marriott Tokyo Ginza
AC Hotel by Marriott Tokyo Ginza Hotel
AC Hotel by Marriott Tokyo Ginza Tokyo
AC Hotel by Marriott Tokyo Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over AC Hotel by Marriott Tokyo Ginza
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,4
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 sep 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Florencia
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid
Florencia
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andy
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andy
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
16 jun 2025
Patricia
4 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Nishigaki
8 jun 2025
Nishigaki
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Olivera
7 jun 2025
Olivera
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mario
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mario
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ALEXANDER
23 mei 2025
ALEXANDER
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sandy
12 mei 2025
Sandy
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
RUDY
21 apr 2025
RUDY
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Calvin
13 apr 2025
Calvin
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Aniket
26 mrt 2025
Aniket
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Dong Gun
Zakenreiziger
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dong Gun
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yasser
Zakenreiziger
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yasser
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Khang
Reisde met familie
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Khang
6 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
KAMITAKA
30 jan 2025
KAMITAKA
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
??
16 jan 2025
??
6 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Wai man
13 jan 2025
Wai man
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
jongwan
12 jan 2025
jongwan
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Etienne
Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Etienne
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
YOICHI, Setagaya
Zakenreiziger, Reisde met partner
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOICHI
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Catherine
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jaume
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaume
2 nachten verbleven in november 2024