APA Hotel Hatchobori Shintomicho
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor APA Hotel Hatchobori Shintomicho





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (For 1 guest) laden

Standaard kamer, niet-roken (For 1 guest)
8,4 van 10
Zeer goed
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (For 2 guests) laden

Standaard kamer, niet-roken (For 2 guests)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 slaapkamers laden

Deluxe Twin kamer, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.015 beoordelingen
De prijs is € 152
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-17-8 Shintomi, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0041
Over deze accommodatie
APA Hotel Hatchobori Shintomicho
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae
APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 74
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. JPY 1300 voor volwassenen en ca. JPY 1300 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning tijdens bepaalde periodes mogelijk en alleen gedurende bepaalde uren beschikbaar.
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Hatchobori Shintomicho Tokyo
APA Hatchobori Shintomicho Tokyo
APA Hatchobori Shintomicho
Apa Hatchobori Shintomicho
APA Hotel Hatchobori Shintomicho Hotel
APA Hotel Hatchobori Shintomicho Tokyo
APA Hotel Hatchobori Shintomicho Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Hatchobori Shintomicho
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Anne
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ian
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Yoshiro
20 okt 2025
Yoshiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Juan, Valencia
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sabella
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabella
6 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Makoto
Zakenreiziger
5 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
さいこ
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
さいこ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
のりかつ
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
のりかつ
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
LUIS FERNANDO
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
LUIS FERNANDO
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Esmelin
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esmelin
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
まさとし
28 sep 2025
Positief: Voorzieningen
まさとし
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
?
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
osamu
23 sep 2025
osamu
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tanner
22 sep 2025
Tanner
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Katsuki
19 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Katsuki
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
諒
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
諒
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
のぶお
Zakenreiziger
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
のぶお
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
yuuji
Zakenreiziger
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuuji
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Osamu
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osamu
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lorenz
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable, organised and friendly hotel at a goo
Lorenz
4 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
pierre-luc p
3 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
pierre-luc p
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tejinder
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tejinder
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Gerardo
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
pequeño pero muy bien ubicado
Gerardo
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Takeharu
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeharu
1 nacht verbleven in juli 2025

















