Fotogalerie voor APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Higashi





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (One ) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (One )
9,0 van 10
Fantastisch
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Tweepersoonskamer, niet-roken (with Sofa)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Eenpersoonskamer, niet-roken (with Sofa)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-17-7, Kabukicho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0021
Over deze accommodatie
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Higashi
Vergelijkbare accommodaties

Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.657 beoordelingen
De prijs is € 119
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1600 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 3000 per nacht (op 98 meter afstand; 24 uur geopend)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Higashi
APA Higashi Shinjuku Kabukicho-Higashi
APA Higashi
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Higashi Hotel
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Higashi Tokyo
APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Higashi Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Higashi
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
r
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
r
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Frank
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Tokyo
Frank
3 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Richard
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Richard
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
10 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Himalay
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Himalay
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
10 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Neil
Zakenreiziger
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Anna
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Tajima
1 sep 2025
Tajima
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ivon
Reisde met een groep
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivon
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Keisuke
29 aug 2025
Keisuke
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
凰
22 aug 2025
凰
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gabriel
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuro
17 aug 2025
Tatsuro
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kai
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kai
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
NAVARAJ
16 aug 2025
NAVARAJ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hiroyuki
9 aug 2025
Hiroyuki
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Oswaldo
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oswaldo
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shuhei
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuhei
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Hirokazu
13 jul 2025
Hirokazu
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fortino
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fortino
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KOTARO
Zakenreiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフさんの対応が迅速でした
KOTARO
1 nacht verbleven in juli 2025