APA Hotel Ningyocho Ekikita
Hotel met een 24-uurs receptie, op 6 minuten lopen van Edo Kersenbloesemstraat
Fotogalerie voor APA Hotel Ningyocho Ekikita





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 56
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad
8,4 van 10
Zeer goed
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad
8,2 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Nihonbashi
Chuo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 741 beoordelingen
De prijs is € 78
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-9-4Nihombashihoridome-cho, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo-to, 103-0012
Over deze accommodatie
APA Hotel Ningyocho Ekikita
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Kodemmacho Ekimae
APA Hotel Kodemmacho Ekimae
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
8.0 van 10, Zeer goed, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 65
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 3000 per nacht
- Valetparkeerkosten: JPY 3000 per nacht
- Toeslag voor lang parkeren: JPY 3000 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1998 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Ningyocho-Eki-Kita
APA Hotel Ningyocho-Eki-Kita Tokyo
APA Ningyocho-Eki-Kita
APA Ningyocho-Eki-Kita Tokyo
Apa Ningyocho Ekikita Tokyo
APA Hotel Ningyocho Eki Kita
APA Hotel Ningyocho Ekikita Hotel
APA Hotel Ningyocho Ekikita Tokyo
APA Hotel Ningyocho Ekikita Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over APA Hotel Ningyocho Ekikita
8,2
Zeer goed
8,2
Netheid
8,2
Locatie
8,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Andrew
15 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Kazushi
Zakenreiziger
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazushi
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Masato
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Masato
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
hiroshi
Zakenreiziger
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroshi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
lei
16 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
lei
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tadahiko
Zakenreiziger
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadahiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eiji
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Eiji
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ken
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shigeki
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Marie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tobias
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tobias
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroki
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hiroki
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Chieko
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chieko
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Gar
21 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gar
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
弘樹
Reisde met familie en kleine kinderen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
弘樹
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
18 sep 2025
??
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
FUMIKO
Zakenreiziger
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
FUMIKO
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Koki
7 sep 2025
Koki
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Christopher, Central Avenue
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kenichi
1 sep 2025
Kenichi
1 nacht verbleven in augustus 2025

















