Almont Hotel Asakusa
Accommodatie met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Sensoji Tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is โฌย 103
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-4-17 Komagata, Taito-ku, Tokyo, Tokyo-to, 111-0043
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Keihan Asakusa
Hotel Keihan Asakusa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.009 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1650 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hokke Club Asakusa
Hokke Club Asakusa
Hotel Hokke Club Asakusa Tokyo, Japan
Hotel Hokke Club Asakusa
Almont Hotel Asakusa Tokyo
Almont Hotel Asakusa Property
Almont Hotel Asakusa Property Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Almont Hotel Asakusa
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in september 2018
10/10 โ Uitstekend
Liliane
3 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima plek voor een paar dagen in Tokyo
Liliane
4 nachten verbleven in mei 2018
10/10 โ Uitstekend
nel, Amsterdam
28 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig keurig en raam kon beetje open
nel
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 โ Uitstekend
Ulbe, Netherlands
20 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Classy hotel
Ulbe
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Compact room for a short stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 โ Uitstekend
Ayako Yoshizawa
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Ayako Yoshizawa
11 nachten verbleven in maart 2020
10/10 โ Uitstekend
Margaret
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Margaret
8 nachten verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
Yi Ting
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yi Ting
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
SULIANG
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SULIANG
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
Jonathan
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
yawo
23 jan 2020
yawo
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Hanbin
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hanbin
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
Ching-Wen
Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆทบ่ๆณ่ฏๅผๅพ้ซ้ฉ
Ching-Wen
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 โ Goed
SungHan
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ฒซ ํผ์์ฌํ์ ์ ํ์ง, ํธํ ํ์ผ ์์ฌ์ฟ ์ฌ!
SungHan
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 โ Uitstekend
Lang-Chi
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lang-Chi
2 nachten verbleven in december 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
- Hotels in Tournus
- Cerulean Tower Tokyu Hotel
- Hotel New Otani Tokyo Garden Tower
- Hotel Altus Poznaล Old Town - Destigo Hotels
- Sotetsu Fresa Inn Nihombashi Kayabacho
- The Centurion Hotel Classic Akasaka
- Hotel 1899 Tokyo
- Millennium Hotel and Conference Centre Gloucester London
- APA Hotel & Resort Ryogoku Eki Tower
- Shiba Park Hotel
- Shibuya Tokyu REI Hotel
- The Royal Park Canvas - Ginza 8
- Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro
Vluchten
Algemeen