Almont Hotel Nippori
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Uenopark
Fotogalerie voor Almont Hotel Nippori





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 134
9 dec - 10 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Smart) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Smart)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Moderate Semi Double) laden

Kamer, niet-roken (Moderate Semi Double)
9,0 van 10
Fantastisch
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.025 beoordelingen
De prijs is € 226
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-47-1 Higashinippori, Tokyo, Tokyo Prefecture, 116-0014
Over deze accommodatie
Almont Hotel Nippori
Vergelijkbare accommodaties

ART HOTEL Nippori Lungwood
ART HOTEL Nippori Lungwood
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.8 van 10, Uitstekend, 389 beoordelingen
De prijs is € 75
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 voor volwassenen en ca. JPY 990 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Almont Hotel Nippori Hotel
Almont Hotel Nippori Tokyo
Almont Hotel Nippori Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Almont Hotel Nippori
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HASAN
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HASAN
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hasan
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hasan
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
John
Reisde met partner
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nelly, Unionville
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nelly
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cory
19 okt 2025
Cory
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gavin
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gavin
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Peter and Wendy
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter and Wendy
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David, Honolulu
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
takako
Zakenreiziger
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takako
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
Reisde met familie en kleine kinderen
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Golda
Reisde met een groep
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Golda
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Narinder
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Narinder
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
les
24 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
les
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ting Fai
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ting Fai
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
ゆい
Reisde met familie en kleine kinderen
19 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen

ゆい
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kei
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kei
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Cheuk Wing
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheuk Wing
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ping
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ping
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TOWAKO
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOWAKO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chiaohui
14 jul 2025
Chiaohui
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chen Ting
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chen Ting
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Winston
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Winston
9 nachten verbleven in juni 2025

















