ano Hotel asakusa
Hotel met een restaurant, in de buurt van Sensoji Tempel
Fotogalerie voor ano Hotel asakusa





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
7,6 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer laden

Eenvoudige driepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Twin Room
Triple Room
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL Kazusaya
Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.173 beoordelingen
De prijs is € 84
7 dec - 8 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-chome-14-7 Higashikomagata, Tokyo, Tokyo, 130-0005
Over deze accommodatie
ano Hotel asakusa
Vergelijkbare accommodaties

Ocica Oshiage Tokyo by Rhotel
Ocica Oshiage Tokyo by Rhotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 104 beoordelingen
De prijs is € 43
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 1000 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in tussen 01.00 uur en 03.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ano Hotel asakusa Hotel
ano Hotel asakusa Tokyo
ano Hotel asakusa Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ano Hotel asakusa
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
7,8
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Yuji
6 nov 2025
Yuji
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yetong Judy
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yetong Judy
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ben
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben
13 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tomaso
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomaso
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Chairit
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Chairit
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
ゆうき
19 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうき
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Milton, Pickering
Reisde met familie
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Milton
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Miki
13 sep 2025
Miki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Prosper
6 aug 2025
Prosper
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kyle
Reisde met een groep, Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Wendy
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Marco
Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Satoshi
Zakenreiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Satoshi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hyoung Suk
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyoung Suk
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
TORU
Reisde met familie
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TORU
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
CHISAKI
26 mei 2025
CHISAKI
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
ミギワ
24 mei 2025
ミギワ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Noel
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noel
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
ツヨシ
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ツヨシ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
マイ
27 apr 2025
Positief: Netheid
マイ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Leo
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leo
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Nayoung
Reisde met een groep
19 apr 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Nayoung
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Esther, Markham
3 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Esther
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Julio
27 mrt 2025
Julio
1 nacht verbleven in maart 2025

















