Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 76
19 aug - 20 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (West Tower, for 2 People, Top Floor) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (West Tower, for 2 People, Top Floor)
7,6 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Main Tower, Top Floor) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Main Tower, Top Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (MainTower,View,for 1PAX,17F or higher) laden

Standaard kamer, niet-roken (MainTower,View,for 1PAX,17F or higher)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Main Tower, for 1 Person,12F or lower) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Main Tower, for 1 Person,12F or lower)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(82 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (for 2 People,Tower/view not specified) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (for 2 People,Tower/view not specified)
8,0 van 10
Zeer goed
(79 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (MainTower,View,for 2PAX,17F or higher) laden

Standaard kamer, niet-roken (MainTower,View,for 2PAX,17F or higher)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (West Tower, Top Floor) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (West Tower, Top Floor)
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyo Prince Hotel
Minato
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 168
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower is gelegen in de wijk Shinjuku in Tokyo. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Een paar bekende bezienswaardigheden zijn Shibuya Crossing en Keizerlijk paleis van Tokyo en het natuurschoon van deze omgeving kun je bij Uenopark bewonderen. Neem een kijkje bij een evenement of maak een wedstrijd mee bij Tokyo Dome. Misschien moet je ook wat tijd vrijmaken voor Nationale tuin Shinjuku Gyoen, een topattractie die je eigenlijk niet mag missen.

2-31-12 Kabukicho, Shinju-ku, Tokyo, Tokyo, 160-0021
In de buurt
- Nationale tuin Shinjuku Gyoen - 16 min. lopen - 1.3 km
- Keizerlijk paleis van Tokyo - 5 min. rijden - 5.7 km
- Nippon Budokan - 6 min. rijden - 5.9 km
- Tokyo Dome - 6 min. rijden - 6.3 km
- Shibuya Crossing - 6 min. rijden - 6.1 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 香港飯店0410 職安通り店 - 1 min. lopen
- Live&Cafe space planet planet - 1 min. lopen
- 海雲台 2号店 - 1 min. lopen
- オーセンチックバー ポロック - 1 min. lopen
- オルチャン - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower Hotel
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower Tokyo
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
9 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bastiaan
20 jul 2025
Bastiaan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Diyar
18 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diyar
4 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
koen
23 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koen
9 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Miho
11 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miho
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gurnoor
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gurnoor
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kelly
Reisde met partner
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUFUMI
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUFUMI
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Frederick
Reisde met partner
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederick
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Dalia
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dalia
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SEUNGHYUN
Zakenreiziger
4 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEUNGHYUN
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Diana Catalina
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana Catalina
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mark
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met een groep
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HIROYUKI
Zakenreiziger
29 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Damien Paul
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damien Paul
13 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shakira
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shakira
14 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hugo G
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hugo G
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Chi Wa
26 jul 2025
Chi Wa
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Aldo
26 jul 2025
Aldo
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MAIKO
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Charles
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Charles
7 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MATSUHIKO
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
MATSUHIKO
1 nacht verbleven in juli 2025