Fotogalerie voor Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 118
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Main Tower, for 1 Person,12F or lower) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Main Tower, for 1 Person,12F or lower)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(92 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (MainTower,View,for 1PAX,17F or higher) laden

Standaard kamer, niet-roken (MainTower,View,for 1PAX,17F or higher)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (for 2 People,Tower/view not specified) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (for 2 People,Tower/view not specified)
8,0 van 10
Zeer goed
(83 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (West Tower, Top Floor) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (West Tower, Top Floor)
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (MainTower,View,for 2PAX,17F or higher) laden

Standaard kamer, niet-roken (MainTower,View,for 2PAX,17F or higher)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (West Tower, for 2 People, Top Floor) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (West Tower, for 2 People, Top Floor)
7,6 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Main Tower, Top Floor) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Main Tower, Top Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.514 beoordelingen
De prijs is € 164
7 nov - 8 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-31-12 Kabukicho, Shinju-ku, Tokyo, Tokyo, 160-0021
Over deze accommodatie
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 2.587 beoordelingen
De prijs is € 133
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower Hotel
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower Tokyo
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
koen
Reisde met een groep
9 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koen
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bastiaan
20 jul 2025
Bastiaan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Diyar
18 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diyar
4 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
koen
23 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koen
9 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Laura
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
GUERLINE
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Personeel en service
GUERLINE
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Melina
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melina
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tina
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Margaret
Reisde met partner
9 okt 2025
Negatief: Personeel en service
Margaret
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
samuel
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
samuel
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Anthony
8 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Suman
Reisde met een groep
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suman
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Melanie
7 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Melanie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner, Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
9 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Harris
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Harris
14 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Corey
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Corey
9 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sebastian
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebastian
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Johannes
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johannes
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Thiru
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thiru
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Fabio
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabio
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jared
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jared
8 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Norene Allyson
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norene Allyson
10 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
frederic
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
frederic
11 nachten verbleven in september 2025