Fotogalerie voor Asakusa Fukudaya





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 28
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, gedeelde badkamer (For 2 People) laden

Standaard kamer, gedeelde badkamer (For 2 People)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, gedeelde badkamer (For 1 Person) laden

Standaard kamer, gedeelde badkamer (For 1 Person)
8,2 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.502 beoordelingen
De prijs is € 139
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-35-11 Kiyokawa, Taito-ku, Tokyo, Tokyo-to, 1110022
Over deze accommodatie
Asakusa Fukudaya
Vergelijkbare accommodaties

Palace Japan Hotel
Palace Japan Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 46
27 okt - 28 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Asakusa Fukudaya
Asakusa Fukudaya Hotel
Fukudaya
Fukudaya Hotel
Asakusa Fukudaya Hotel Tokyo
Asakusa Fukudaya Tokyo
Asakusa Fukudaya Hotel
Asakusa Fukudaya Tokyo
Asakusa Fukudaya Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Asakusa Fukudaya
Beoordelingen
7,8
Goed
7,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 jul 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Joshua
Reisde met partner
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
tetsuo
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
tetsuo
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
じゅんいち
16 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
じゅんいち
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
マサタカ
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサタカ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
??
6 jul 2025

??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Caroline
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plus que ravie d’avoir séjourné dans cet hotel
Caroline
11 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Antonietta
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid
Antonietta
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Valentino, Zutphen
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valentino
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Newton
11 jun 2025
Negatief: Voorzieningen
Newton
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
TAKEHIRO
Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKEHIRO
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
harki
5 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
harki
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
harki
31 mei 2025
Positief: Personeel en service
harki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HYUN HEE
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HYUN HEE
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
shea
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
shea
12 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 mei 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KATSUHIRO
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KATSUHIRO
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
David, El Centro
Reisde met een groep, Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
8 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Zenebe Alemu
5 mei 2025
Zenebe Alemu
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Ryoicuh
2 mei 2025
Negatief: Voorzieningen
Ryoicuh
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ISAO
Zakenreiziger
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安さと静かさがとてもいい
ISAO
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jack
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jack
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Mami
16 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Mami
2 nachten verbleven in april 2025