Fotogalerie voor Book Tea Bed Shinjuku-Gyoen





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.739 beoordelingen
De prijs is € 342
24 okt - 25 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-12-8 Shinjuku, Tokyo, Tokyo, 160-0022
Over deze accommodatie
Book Tea Bed Shinjuku-Gyoen
Vergelijkbare accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.677 beoordelingen
De prijs is € 120
23 okt - 24 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 550–1000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Book Tea Bed SHINJUKU-GYOEN Hotel
Book Tea Bed
Hotel Book Tea Bed SHINJUKU-GYOEN Tokyo
Tokyo Book Tea Bed SHINJUKU-GYOEN Hotel
Hotel Book Tea Bed SHINJUKU-GYOEN
Book Tea Bed SHINJUKU-GYOEN Tokyo
Book Tea Bed Hotel
Book Tea Bed Shinjuku Gyoen
Book Tea Shinjuku Gyoen Tokyo
Book Tea Bed SHINJUKU-GYOEN Hotel
Book Tea Bed SHINJUKU-GYOEN Tokyo
Book Tea Bed SHINJUKU-GYOEN Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Book Tea Bed Shinjuku-Gyoen
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Artur
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Artur
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Katsuhiro
8 sep 2025

Katsuhiro
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Laura
Reisde met partner
20 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Laura
9 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Zhi Yang
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhi Yang
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
mariana
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
an absolute oasis in this humid july
mariana
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
lynn
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
lynn
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
CHENG TING
24 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
CHENG TING
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met partner
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sabrina
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabrina
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Renee
Reisde met partner
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renee
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
James
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
James
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lucy
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucy
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Noah
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noah
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
14 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Karen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met partner
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
6 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Gemma
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemma
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SEUNGHYEON
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEUNGHYEON
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
jake
3 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
jake
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Bradman
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bradman
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
3 nachten verbleven in februari 2025