Fotogalerie voor DDD Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
15 okt - 16 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Minimal Double Room) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Minimal Double Room)
8,2 van 10
Zeer goed
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,2 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken, uitzicht op stad laden

Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken, uitzicht op stad
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Sakura Tower Tokyo, Autograph Collection
Minato
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 991 beoordelingen
De prijs is € 362
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-2-1 Bakurochou, Nihonbashi, Tokyo, Tokyo, 103-0002
Over deze accommodatie
DDD Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Metropolitan Edmont Tokyo
Hotel Metropolitan Edmont Tokyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 3.022 beoordelingen
De prijs is € 199
27 okt - 28 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2400 voor volwassenen en ca. JPY 2400 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 3000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
DDD HOTEL Tokyo
DDD Tokyo
DDD
DDD HOTEL Hotel
DDD HOTEL Tokyo
DDD HOTEL Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over DDD Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
えりこ
28 sep 2025
Positief: Netheid
えりこ
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Masamaro
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Masamaro
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Oleg
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oleg
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Zheng
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zheng
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sato
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sato
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
N
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
N
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
katalin
Reisde met partner
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
katalin
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yuki
15 jul 2025
Yuki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hiu ming
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiu ming
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hori
1 jul 2025
Hori
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
瑞巴
27 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
瑞巴
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Melvin
Reisde met een groep
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melvin
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yuanyuan
24 jun 2025
Yuanyuan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kristine
23 jun 2025
Kristine
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tomohiro
16 jun 2025
Tomohiro
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
ゆかり
11 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆかり
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YA CHEN
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
YA CHEN
6 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
EUNHYE
Reisde met een groep
7 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
EUNHYE
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
alessia
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
alessia
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
LEE
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LEE
2 nachten verbleven in mei 2025