Fotogalerie voor E Hotel Higashi Shinjuku





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Double Room Non-smoking laden

Double Room Non-smoking
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Privébadkamer
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Comfort Double) laden

Business tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Comfort Double)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Privébadkamer
Alle foto's voor Double Room With City View Non-smoking laden

Double Room With City View Non-smoking
Alle foto's voor Single Room Non-smoking laden

Single Room Non-smoking
Alle foto's voor Twin Room Non-Smoking laden

Twin Room Non-Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 207
10 nov - 11 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-15 Kabukicho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0021
Over deze accommodatie
E Hotel Higashi Shinjuku
Vergelijkbare accommodaties

Shinjuku Washington Hotel Main
Shinjuku Washington Hotel Main
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 3.285 beoordelingen
De prijs is € 131
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 800–800 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
E Higashi
E Higashi Shinjuku
E Hotel Higashi
E Hotel Higashi Shinjuku
E Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over E Hotel Higashi Shinjuku
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mohamed
Reisde met een groep, Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamed
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Marlon, Miami
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlon
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andrew
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Katherine
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anto
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anto
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met een groep
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yannick, Bremen
Reisde met een groep
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yannick
14 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Martha
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martha
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Willa
28 sep 2025
Positief: Netheid
Willa
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Martha
Reisde met familie en kleine kinderen
26 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Martha
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geoffrey
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geoffrey
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Travis
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Travis
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
MANABU
23 sep 2025
Negatief: Voorzieningen
MANABU
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Leonardo
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Carol
19 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol
8 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Daneus
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daneus
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nolian Paul
8 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nolian Paul
12 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ai
Reisde met een groep, Zakenreiziger
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ai
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Stephanie
Reisde met partner
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Stephanie
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
31 aug 2025
Nathan
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Thi Thu Huong
29 aug 2025
Thi Thu Huong
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pranav
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pranav
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kirby
Reisde met partner
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirby
21 nachten verbleven in juli 2025