FL Hotel Asakusa
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Sensoji Tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor FL Hotel Asakusa





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.334 beoordelingen
De prijs is € 113
23 jul - 24 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-30-1 Matsugaya, Tokyo, Tokyo, 111-0036
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Tosei Hotel Cocone Asakusa
Tosei Hotel Cocone Asakusa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 771 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
FL Hotel Asakusa Hotel
FL Hotel Asakusa Tokyo
FL Hotel Asakusa Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over FL Hotel Asakusa
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda Kazumi
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amei demais!!!
Amanda Kazumi
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gareth
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gareth
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
bill
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bill
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mohammed
Reisde met partner
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
10 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jasmine
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jasmine
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jasmine
Reisde met familie
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jasmine
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Billy
Reisde met familie en kleine kinderen
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billy
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Aryaman
8 jul 2024
Aryaman
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Lok Tung
Reisde met partner
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lok Tung
6 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Meli
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meli
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met familie
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Sumit
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sumit
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
junpei
Zakenreiziger
17 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
junpei
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
junpei
Zakenreiziger
9 mei 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
junpei
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
YUKARI
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKARI
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mayumi
Reisde met familie
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayumi
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
maki
16 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
maki
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
MIN CHUL
Reisde met familie
6 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIN CHUL
2 nachten verbleven in november 2023