Hotel Mystays Higashi-Jujo
Hotel met een 24-uurs receptie in Tokio
Fotogalerie voor Hotel Mystays Higashi-Jujo





Beoordelingen
7,4 op 10 โ
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 39
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Semi Double: Bed width 120 cm) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Semi Double: Bed width 120 cm)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Gerenoveerd in 2025
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Gerenoveerd in 2025
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Gerenoveerd in 2025
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (+1 Extra bed) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (+1 Extra bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Gerenoveerd in 2025
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Kawasaki King Skyfront Tokyu REI Hotel
Kawasaki-wijk
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 2.177 beoordelingen
De prijs is โฌย 75
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-10-2, Nakajujo, Kita-ku, Tokyo, Tokyo-to, 114-0032
Over deze accommodatie
Hotel Mystays Higashi-Jujo
Vergelijkbare accommodaties

Hotel MyStays Kameido
Hotel MyStays Kameido
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 1.020 beoordelingen
De prijs is โฌย 36
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen een toeslag die varieert afhankelijk van de accommodatiegrootte.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Flexstay Higashi-Jujo
Flexstay Higashi-Jujo Tokyo
Flexstay Inn Higashi-Jujo
Flexstay Inn Higashi-Jujo Tokyo
Higashi-Jujo
Aparthotel Flexstay Inn Higashi-Jujo Tokyo
Tokyo Flexstay Inn Higashi-Jujo Aparthotel
Aparthotel Flexstay Inn Higashi-Jujo
Flexstay Inn Higashi-Jujo Tokyo
Flexstay Higashi-Jujo Tokyo
Flexstay Higashi-Jujo
Flexstay Inn Higashi Jujo
Flexstay Higashi Jujo Tokyo
Flexstay Inn Higashi Jujo
Flexstay Higashi Jujo Tokyo
Flexstay Inn Higashi-Jujo Hotel
Flexstay Inn Higashi-Jujo Tokyo
Flexstay Inn Higashi-Jujo Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Mystays Higashi-Jujo
7,4
Goed
6,8
Netheid
7,8
Locatie
7,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
6,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in november 2023
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
20 aug 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 โ Goed
Jessica, Rotterdam
Reisde met partner
19 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
10 nachten verbleven in november 2018
8/10 โ Goed
Akshay, Enschede, the Netherlands
3 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Nice and neat hotel
Akshay
20 nachten verbleven in juli 2018
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Klein, maar netjes en verzorgd
Geverifieerde reiziger
10/10 โ Uitstekend
SRINIVASAN
Zakenreiziger
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SRINIVASAN
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 โ Redelijk
TOMOE
Reisde met familie
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


TOMOE
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
morimoto
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

morimoto
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Yoshihiko
26 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Tatsuaki
Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2025
Tatsuaki
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 โ Matig
Jared
26 okt 2025
Jared
13 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Dianne
22 okt 2025
Dianne
9 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
SAI MIN AUNG
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAI MIN AUNG
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Kishi
Reisde met partner, Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kishi
14 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Sei
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sei
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Cesar, Winnipeg
21 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesar
9 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
KANA
13 sep 2025
KANA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Miku
5 sep 2025
Miku
17 nachten verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Bby
Reisde met partner
23 aug 2025
Positief: Personeel en service
Bby
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Akane
20 aug 2025
Positief: Personeel en service
Akane
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Jeffrey John
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Amazing Location
Jeffrey John
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
WAI YIP
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WAI YIP
7 nachten verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
HANGYU
21 jun 2025
Positief: Personeel en service
HANGYU
7 nachten verbleven in juni 2025
6/10 โ Redelijk
Flordeliza
18 jun 2025
Positief: Personeel en service
Flordeliza
7 nachten verbleven in mei 2025
6/10 โ Redelijk
Cristina
15 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Cristina
13 nachten verbleven in juni 2025

















