Fotogalerie voor GLOU Higashi Shinjuku





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Loft) laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Loft)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Service, B1 Floor) laden

Kamer (Service, B1 Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Loft Room(Loft Bed) laden

Loft Room(Loft Bed)
Alle foto's voor Service Room (B1 Floor) laden

Service Room (B1 Floor)
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Tsukiji (Tokyo Ginza Area)
Chuo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 1.009 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-1-38 Okubo, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo, 169-0072
Over deze accommodatie
GLOU Higashi Shinjuku
Vergelijkbare accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.673 beoordelingen
De prijs is € 122
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GLOU Higashi Shinjuku Hotel
GLOU Higashi Hotel
GLOU Higashi
GLOU Higashi Shinjuku Hotel
GLOU Higashi Shinjuku Tokyo
GLOU Higashi Shinjuku Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GLOU Higashi Shinjuku
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Chenxiao
Reisde met familie
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chenxiao
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sacha
Reisde met partner
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sacha
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Albin
21 mrt 2025
Albin
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Noah
11 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noah
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
CHAN YOUNG
Reisde met familie
21 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
CHAN YOUNG
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Mario
12 nov 2024
Mario
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ekaterina
Reisde met partner
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ekaterina
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Julien
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julien
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Paula
Reisde met familie
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paula
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Mitchell
Reisde met partner
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Mitchell
7 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
CHIH KUAN
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIH KUAN
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Kathryn
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall would recommend.
Kathryn
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met partner
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Akimi
20 apr 2024
Akimi
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Alvaro
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Alvaro
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Darren
6 apr 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Darren
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
EMAE
17 jan 2024
EMAE
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Kiyotsugu
15 jan 2024
Kiyotsugu
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Connor
Reisde met partner
23 dec 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connor
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Samantha
4 dec 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was great!
Samantha
3 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Iain
24 nov 2023
Iain
1 nacht verbleven in november 2023