Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOSHINOYA Tokyo





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 781
20 aug - 21 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sakura ) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sakura )
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Regendouchekop
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Yuri) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Yuri)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Regendouchekop
Diep bad
Alle foto's voor Executive driepersoonskamer, niet-roken, op de hoek laden

Executive driepersoonskamer, niet-roken, op de hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Regendouchekop
Diep bad
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.581 beoordelingen
De prijs is € 249
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-9-1 Otemachi, Chiyoda-ku, Tokyo, 100-0004
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 4752 voor volwassenen en ca. JPY 1600 voor kinderen
- Schoonmaakkosten: JPY 9680 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Opgelet: deze accommodatie biedt geen dinermogelijkheden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 15.00 uur en middernacht.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOSHINOYA Tokyo Inn
HOSHINOYA
HOSHINOYA Tokyo Japan
HOSHINOYA Inn
HOSHINOYA Tokyo Tokyo
HOSHINOYA Tokyo Ryokan
HOSHINOYA Tokyo Ryokan Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOSHINOYA Tokyo
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
JACQUES
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JACQUES
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Suzanne
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzanne
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Suzanne
19 jul 2025
Suzanne
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
16 jul 2025
Eric
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
neena
Reisde met familie
9 jul 2025
neena
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kavita
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kavita
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sheue Mei Vivian
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sheue Mei Vivian
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cleinard
Reisde met een groep
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleinard
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alec
18 jun 2025
Alec
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
3 jun 2025
Positief: Netheid
Andrea
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Martin, Westmount
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
Reisde met een groep
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ella
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Ella
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Danny
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danny
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ALUN
Reisde met partner
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALUN
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Natalie
13 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Paulo
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Paulo
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
lina
11 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
lina
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lennart
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lennart
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tahir
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tahir
2 nachten verbleven in april 2025