Hotel 1899 Tokyo
Hotel met een restaurant, in de buurt van Hamarikyu-tuin
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel 1899 Tokyo





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 147
12 aug - 13 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (B -ENGAWA-) laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (B -ENGAWA-)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (A -IORI-) laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (A -IORI-)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, op de hoek laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, op de hoek
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium Ueno Okachimachi
Ueno
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 440 beoordelingen
De prijs is € 164
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-4-1, Shimbashi, Minato-ku, Tokyo, Tokyo, 105-0004
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Shiba Park Hotel
Shiba Park Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.026 beoordelingen
De prijs is € 171
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 2500 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL 1899
1899 TOKYO
Hotel 1899 Tokyo Japan
HOTEL 1899 TOKYO Hotel
HOTEL 1899 TOKYO Tokyo
HOTEL 1899 TOKYO Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel 1899 Tokyo
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Britt
Reisde met partner
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Britt
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
John
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Atsushi
8 jul 2025
Atsushi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Florian
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florian
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ziyao
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziyao
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Charlie, Bristol
29 jun 2025
Charlie
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met partner
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cathleen
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cathleen
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mitch
20 mei 2025
Mitch
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jianping
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jianping
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jixiao
Reisde met partner
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jixiao
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MJ
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MJ
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuhiro
11 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Yasuhiro
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful Stay
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lea
Reisde met partner
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lea
12 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Danny
16 mrt 2025
Danny
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mahisha
Reisde met partner
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mahisha
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Tran
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tran
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
francois
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
francois
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Samantha
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic
Samantha
3 nachten verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
- Henn na Hotel Premier Tokyo Asakusa Tawaramachi
- Cerulean Tower Tokyu Hotel
- The Hague Marriott Hotel
- Hotel LEGOLAND, DENMARK
- TUI BLUE Palm Garden
- Hotel New Otani Tokyo Garden Tower
- Sotetsu Fresa Inn Nihombashi Kayabacho
- Leonardo Hotel Dortmund
- The Centurion Hotel Classic Akasaka
- Hôtel Rendez-vous Batignolles
- APA Hotel & Resort Ryogoku Eki Tower
- Shibuya Tokyu REI Hotel
- Star Beach Village and Water Park
- Hotel Best Sabinal
- Particuliere vakantiehuizen Koblenz
- The Royal Park Canvas - Ginza 8
- Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro
Vluchten
Autoverhuur
Vakantiehuizen