Hotel 1899 Tokyo
Hotel met een restaurant, in de buurt van Hamarikyu-tuin
Fotogalerie voor Hotel 1899 Tokyo





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 140
16 dec - 17 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, op de hoek laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, op de hoek
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (A -IORI-) laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (A -IORI-)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (B -ENGAWA-) laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (B -ENGAWA-)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.023 beoordelingen
De prijs is € 200
24 nov - 25 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-4-1, Shimbashi, Minato-ku, Tokyo, Tokyo, 105-0004
Over deze accommodatie
Hotel 1899 Tokyo
Vergelijkbare accommodaties

YOTEL Tokyo Ginza
YOTEL Tokyo Ginza
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 202 beoordelingen
De prijs is € 173
2 dec - 3 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2500 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 2500 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL 1899
1899 TOKYO
Hotel 1899 Tokyo Japan
HOTEL 1899 TOKYO Hotel
HOTEL 1899 TOKYO Tokyo
HOTEL 1899 TOKYO Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel 1899 Tokyo
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Britt
Reisde met partner
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Britt
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Waldemar
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waldemar
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Katarzyna
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katarzyna
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Na Yeob, North Vancouver
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na Yeob
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mathias
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathias
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yoko, Kawaguchi-sih
19 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren, PURLEY
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tammy
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tammy
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Mario
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Allan, Denstone
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allan
9 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Esteban
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esteban
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
John
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Atsushi
8 jul 2025
Atsushi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Florian
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florian
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ziyao
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziyao
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Charlie, Bristol
29 jun 2025
Charlie
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
26 jun 2025
Michael
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met partner
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kübra
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kübra
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Irene
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Irene
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cathleen
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cathleen
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mitch
20 mei 2025
Mitch
2 nachten verbleven in mei 2025

















