Hotel 1899 Tokyo

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Hamarikyu-tuin

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,8 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 140
16 dec - 17 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, op de hoek

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
  • 34 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (A -IORI-)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(24 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
  • 19 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (B -ENGAWA-)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6-4-1, Shimbashi, Minato-ku, Tokyo, Tokyo, 105-0004

In de buurt

  • Hamarikyu-tuin - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Tokyotoren - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Park van Shiba - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Hibiya-park - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Keizerlijk paleis van Tokyo - 3 min. rijden - 2.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Onarimon - 6 min. lopen
  • Station Shimbashi - 9 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪そば作 本店 - ‬1 min. lopen
  • ‪SHANDIZ - ‬2 min. lopen
  • ‪ザ・カリ - ‬1 min. lopen
  • ‪Kizasu Coffee - ‬2 min. lopen
  • ‪アジアティーク - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel 1899 Tokyo

Hotel met een chique stijl in de buurt van Hamarikyu-tuin
Hotel 1899 Tokyo bevindt zich in de buurt van Tokyotoren en Keizerlijk paleis van Tokyo en biedt extraatjes zoals stomerij-/wasservices en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een kluis bij de receptie
  • Koffie/thee in de lobby, een rookvrije accommodatie en een lift
  • Een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 63 kamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met dvd-spelers
  • Koelkasten, tablets en waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 2.500 per nacht; inclusief in- en uitrijden)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: JPY 2.500 per persoon
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • CHAYA 1899 TOKYO

Gezinsvriendelijk

  • Dvd-speler
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Flatscreen-tv
  • Tablet

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2500 per persoon
  • Parkeerkosten: JPY 2500 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL 1899
1899 TOKYO
Hotel 1899 Tokyo Japan
HOTEL 1899 TOKYO Hotel
HOTEL 1899 TOKYO Tokyo
HOTEL 1899 TOKYO Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel 1899 Tokyo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel 1899 Tokyo?

Vandaag, 18 nov. 2025, kost een verblijf bij Hotel 1899 Tokyo van één nacht voor twee volwassenen op 16 dec. 2025 min. € 140,04, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel 1899 Tokyo te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2500 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel 1899 Tokyo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel 1899 Tokyo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel 1899 Tokyo?

Dit hotel ligt in Minato, binnen 15 minuten lopen van Hamarikyu-tuin en Tokyotoren. Ook Keizerlijk paleis van Tokyo en Tokyo Dome liggen binnen 10 km afstand. Station Onarimon ligt op 6 minuten lopen en naar Station Uchisaiwaicho is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel 1899 Tokyo

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 554 van 622 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 622 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 622 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 622 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 622 beoordelingen

10/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,8/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

P.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleinschalig en rustig hotel. Fris, schoon en met erg vriendelijk personeel. Kamergrootte en -indeling zoals standaard in Tokyo. Centraal gelegen op zo’n 10 minuten lopen vanaf de metro (dat is wat ver bij 37 graden) in een rustige wijk.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Britt

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay, if it’s ok for you to walk a lot. Breakfast is nice but Japanese. Overall experience was charming, great!
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Waldemar

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer sehr schön und praktisch eingerichtet. Tee (Grün, Macha) frei für Hotelbesucher. Sehr gutes Frühstück
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Katarzyna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean & comfortable room, helpful staff
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Na Yeob, North Vancouver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent amenities and clean property
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mathias

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wie erwartet. Wir kommen wieder!
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a great hotel, especially if you want to find calm while in a city of 37 million people. Though you won’t be right in the middle of the action, the joy of this city is that transit is exceptional and so anything you want to see is only a short walk / subway away. To me, the benefit of being able to get back to a quiet retreat after a busy day is priceless.
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In the business district. Quiet area. 10 minutes walking distance from 2 different metro lines. Room was clean and decent size for Tokyo. Staff very helpful. Good aircon, wifi and dehumidifier was useful as was hard to dry our clothes. Close to a lot of convenience stores and restaurants.
5 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Yoko, Kawaguchi-sih

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
お茶を前面に押し出しているので、インバウンドの方が多かったです。 が、日本人こそ泊まって欲しい! お茶のサービスはぜひとも味わうべし!だし、お部屋でお茶でまったりする時間も良かったし。 買っただけで見てなかったBlu-rayを部屋でゆっくり堪能できました。 ネットでの写真を見て、朝ごはんの種類が少ないかな?と心配だったけど、これくらいがちょうど良いかも。 どれも美味しかったです。 今回はイオリのお部屋でしたが、他の部屋も訪ねてみたくなりました。 良い癒しの時間となりました。 大変お世話になりました。ありがとうございます😊
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Lauren, PURLEY

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, room was a good size. Only downside it was a little further from sites but very easy access to several stations near by
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Tammy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in area is calming. Special tea is available at the lobby, staff prepare your choice. I also appreciated the staff recommendations for dinner. They kindly called the restaurants and made the reservations. Breakfast buffet is very delicious and with variety.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you Hotel 1899 for 4 relaxing days and nights. The hotel with its rooms and restaurant is perfect and the employees do a great job every day. We‘re looking forward to visit you at our next stay in Tōkyō
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Allan, Denstone

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely clean hotel. Staff are super polite and helpful. The hotel is immaculately clean and is located about 10 mins from a few train stations. We spent 10 days here and will definitely be coming back
9 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Esteban

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and very clean and organized property.
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Atsushi

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Florian

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Ziyao

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique tea theme hotel where we enjoyed the free tea ceremony at the reception. Love the ambiance and design of the room, also the tea pot and teas provided in the room. Would love to visit again.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Charlie, Bristol

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet and well maintained hotel. Not super well located, but it's a great refuge from the city.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kübra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reception staff was the friendliest, and they were really helpful. The rooms were clean and had enough space. But I can’t say the hotel has perfect location. And the breakfast was the worst.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Irene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Cathleen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was wonderful and the room was impeccably clean and restocked daily. I would stay again in the future.
5 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mitch

2 nachten verbleven in mei 2025