Hotel Gracery Asakusa
Hotel met een restaurant, op 7 minuten lopen van Sensoji Tempel
Fotogalerie voor Hotel Gracery Asakusa





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken laden

Familiekamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken laden

Twin kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken laden

Kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (2 Adjacent Rooms, Not Connected) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (2 Adjacent Rooms, Not Connected)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (High Floor) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (High Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (High Floor) laden

Twin kamer, niet-roken (High Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Asakusa
Asakusa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 504 beoordelingen
De prijs is € 109
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-10-2 Kaminarimon, Taito, Tokyo, Tokyo, 111-0034
Over deze accommodatie
Hotel Gracery Asakusa
Vergelijkbare accommodaties

Richmond Hotel Premier Asakusa International
Richmond Hotel Premier Asakusa International
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.902 beoordelingen
De prijs is € 99
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 18.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL GRACERY ASAKUSA Tokyo
GRACERY ASAKUSA Tokyo
GRACERY ASAKUSA
HOTEL GRACERY ASAKUSA Hotel
HOTEL GRACERY ASAKUSA Tokyo
HOTEL GRACERY ASAKUSA Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Gracery Asakusa
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,4
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Achim, Veghel
Reisde met partner
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Achim
9 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Reny
16 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reny
5 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geraldine
Reisde met partner
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geraldine
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Jorel
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorel
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Mariana
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariana
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kim Nina
Reisde met een groep
7 nov 2025

Kim Nina
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kristi
Reisde met familie
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristi
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kristi
Reisde met familie
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristi
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Roch
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roch
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Laura, Salassa
Reisde met partner, Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Laura
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Romena Angeli Penuela
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Romena Angeli Penuela
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jisheng
27 okt 2025
Jisheng
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Denise
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Ashley
21 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Caitlin
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Caitlin
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Larry, Mitchell
Reisde met een groep, Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Larry
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Roger
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
JOSÉE
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSÉE
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Greg
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Greg
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sydney
29 sep 2025
Sydney
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in september 2025

















