Hotel Livemax Asakusabashi Station
Hotel in Tokio, in de buurt van Sensoji Tempel
Fotogalerie voor Hotel Livemax Asakusabashi Station





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Nihonbashi Ningyocho (Formerly MONday Apart Nihonbashi Suitengumae)
Chuo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 249 beoordelingen
De prijs is € 159
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-1-14 Asakusabashi, Taito-ku, Tokyo, Tokyo, 111-0053
Over deze accommodatie
Hotel Livemax Asakusabashi Station
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL LiVEMAX Asakusabashi-Eki Kitaguchi
HOTEL LiVEMAX Asakusabashi-Eki Kitaguchi
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.2 van 10, Zeer goed, 91 beoordelingen
De prijs is € 51
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LiVEMAX
LiVEMAX ASAKUSABASHI-EKIMAE
Hotel HOTEL LiVEMAX ASAKUSABASHI-EKIMAE Tokyo
Tokyo HOTEL LiVEMAX ASAKUSABASHI-EKIMAE Hotel
Hotel HOTEL LiVEMAX ASAKUSABASHI-EKIMAE
HOTEL LiVEMAX ASAKUSABASHI-EKIMAE Tokyo
LiVEMAX
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Livemax Asakusabashi Station
Beoordelingen
7,4
Goed
7,2/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 mei 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Grzegorz
Reisde met familie
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Grzegorz
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shane
24 apr 2025
Shane
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Adam
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
7 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Stéphane
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stéphane
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Akira, Phoenix
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
9 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
GUOHUA
6 nov 2024
Negatief: Netheid
GUOHUA
8 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
KA LOP GARY
Reisde met familie
1 nov 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA LOP GARY
7 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Yuuko
Reisde met een groep
13 jul 2024
Yuuko
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
HISAKO
Zakenreiziger
31 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HISAKO
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
AZUSA
30 mei 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
AZUSA
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
MASAE
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAE
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
SEUNG JAE
Zakenreiziger
25 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEUNG JAE
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
HIROKI
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROKI
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Trecia
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trecia
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Theresa
25 jan 2024
Theresa
4 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
???
16 dec 2023
Negatief: Personeel en service
???
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
SYLVIA NG
Reisde met familie
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SYLVIA NG
2 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
??
14 nov 2023
??
6 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Azusa
Zakenreiziger
21 okt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Azusa
9 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jaime
Reisde met familie
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaime
12 nachten verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
YASUNORI
Zakenreiziger
21 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
YASUNORI
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
MARGARET, Plainfield
9 jun 2023
MARGARET
7 nachten verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Kin Yiu
24 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
Kin Yiu
3 nachten verbleven in april 2023

















